رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی

پست های پیشنهاد شده

معمولاً در برخی از سایت ها با عناوینی همچون: خرید ??الوور و ا??زایش ??الوور رایگان مواجه می شویم و حتی در اینستاگرام نیز چنین تبلیغاتی را مشاهده می کنیم. اما ??الوور واقعی و حقیقی چه نوع ??الووری است؟ ا??زایش ??الوور چه ??ایده ای دارد؟ چرا کاربران اینستاگرامی به دنبال ا??زایش ??الوور اینستاگرام خود هستند؟ و کدامیک از انواع ??الوور ها می تواند برای اهدا?? کاربران م??ید باشد.

 

ما بارها ص??حاتی از اینستاگرام که تعداد ??الوورهای زیادی را دارند بررسی کرده ایم و نرخ درگیری آنها را محاسبه کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که همه این ??الوورها ??عال نیستند. در واقع باید گ??ت برخی از ص??حات اینستاگرام در ظاهر امر ??الوورهای زیادی داردند اما ??الوورهای آنها ??یک و غیر ??عالند. و متأس??انه باید بگوییم در ایران نیز کاربران زیادی اقدام به خریداری ??الوور ??یک کرده اند. حتی برخی از بازیگران ایرانی نیز تعداد ??الوورهایشان واقعی نیست و برای محبوب نشان دادن خود اقدام به خرید ??الوور ??یک کرده اند!!!

 

اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی

 

باید بگوییم تعداد بازیگرانی که ??الوور ??یک خریداری کرده اند کم نیست. برای نمونه بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که ??الوور ??یک خریداری کرده است. دوسال پیش، در طی اقدام اینستاگرام در طی یک ه??ته، تمامی ??الوورهای ??یک برخی از کاربران ریزش کرد و به همین سادگی برخی از کاربران رسوا شدند!!!!

 

بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی که بود که در یک شب با ریزش 600 هزار ??الوور مواجه شد. حسام نواب ص??وی نیز از بازیگرانی بود که بار یزش ??الوورها مواجه شد.

 

این موارد صر??اً برای نمونه بیان شد. متأس??انه پیج هایی که در اینستاگرام ??الوور ??یک خریده اند زیادتر از حد تصور می باشند.

 

خرید ??الوور ??یک ؛ راهی که نباید ر??ت

 

به سراغ بحث اصلی خودمان برویم. ??رقی نمی کند بازیگر یا هنرمند باشیم یا صاحب کسب و کاری که از اینستاگرام برای اهدا?? تجاری خود است??اده می کنیم یا ??قط یک پیج شخصی در اینستاگرام داریم در هر حال سوال اصلی اینجاست: برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام به سراغ چه ??الوور هایی برویم؟ آیا خرید ??الوور جعلی منطقی است؟

 

اگر صاحب کسب و کار باشید که پاسخ کاملاً مشخص است. تعداد ??الوور های بیشتر ولی غیر واقعی سودی برای ما ندارد. آنچه برای مهم است ا??زایش رقم حساب های بانکی ماست که قطعاً با ??الوور ??یک این هد?? محقق نمی شود. ا??زایش ??الوور اینستاگرام بدون ا??زایش ??روش سودی برای ما ندارد.

 

بنابراین باید به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که نهایتاً منجر به ا??زایش ??الوور واقعی اینستاگرام برای ما شود و نهایتاً به ا??زایش درامد ما کمک کند. اگر صاحب کسب و کار باشیم قطعاً هد?? ما از ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک در اینستاگرام چیزی جز ا??زایش ??روش نمی باشد.

 

شاید برخی به غلط اینگونه تصور می کنند که بالاتر بودن تعداد ??الوور ها حتی اگر ??الوور ها جعلی باشد باعث می شود در نظر مشتریان بزرگ تر و مهم تر جلوه کنیم. اما بد نیست بدانید در کشور خودمان، ایران در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که از طریق اینستاگرام در آمدهای میلیونی و میلیاردی دارند اما پیج اینستارگام انها ??قط 45k است. اما ??الوور واقعی .

 

هیچ نیازی به سیاهی لشکر نیست!!!

 

ذهنیت خود را نسبت به تعداد ??الوورها تغییر دهید. بگذارید یک توصیه خودمانی داشته باشیم: دستتان را روی تعداد ??الوورها بگذارید و اصلاً به آن نگاه نکنید!!!!

 

در عوض به دنبال این باشید که کدام روش تبلیغاتی برای شما چاره ساز است و می تواند برای شما مشتری جذب کند. یا اگر به عنوان هنرمند می خواهید تعداد ??الوور بیشتری داشته باشید به این ??کر کنید که چگونه می توانید ??الوور واقعی داشته باشید. ??الووری که واقعاً پیج شما را دیده و تحلیل کرده و شما در ذهنش به خوبی مانده اید. این ??الوور واقعی است که با پیج شما ارتباط برقرار می کند، کامنت می گذارد و لایک می کند. [h=3]حال ??کر می کنید چگونه می توانید تعداد ??الوور واقعی خود را ا??زایش دهید؟[/h]

ربات ا??زایش ??الوور ??الوجت با پرو??ایل های واقعی ا??راد از گروه هد??ی که مد نظر شماست( بر اساس سن، جنسیت، شهر و …) ارتباط برقرار می کند. این کاربران شما را می بینند،تحت این عنوان که آنها را لایک کرده اید یا ??الو کرده اید یا حتی کامنت گذاشته اید( با توجه به نظر شما این بخش ها می تواند ??عال شود). برخی از این کاربران بی ت??اوت از این موضوع عبور می کنند و عده ای هم علاقه می شوند و پرو??ایل شما را چک می کنند، به پست های شما علاقه مند می شوند و شما را ??الو می کنند. یعنی این کاربران به اختیار خود شما را دیده اند، پسندیده اند و ??الو کرده اند. این نحوه جذب، بهترین و عالی ترین نوع جذب ??الوور است و اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، مطمئناً نتایج بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

 

حتی اگر از این روش برای پیج شخصی خود است??اده کنید بازهم برد با شماست. چرا که مو??ق به جذب ??الوور واقعی شده اید که به مطالب شما علاقه مندند و برایتان کامنت می گذارند و شاهد ا??زایش لایک خواهید بود.

 

اگر به دنبال راهی برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام هستید، باید به سراغ روش های مطمئن و منطقی بروید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...