رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

نتایج یک تحقیق در مورد افزایش لایک در اینستاگرام

پست های پیشنهاد شده

ا??زایش لایک اینستاگرام از موارد جذاب برای کاربران اینستاگرام است و از هر راهی برای ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک اینستاگرام است??اده می کنند. قطعاً برای شما هم جالب است بدانید که در بررسی های انجام شده مشخص شده که جنسیت و زمان ارسال پست ها در ا??زایش لایک تأثیر زیادی دارد.

 

بررسی های انجام شده توسط موسسه Hopper HQ بر روی بیش از یک میلیون عکس ارسالی در اینستاگرام نشان می دهد که به طور متوسط پست های ارسالی زنان پنج برابر بیش از مردان محبوبیت دارد و تعداد لایک ها و نظرات ارسالی برای این مطالب هم حدودا پنج برابر مردان است.

 

تجزیه و تحلیل بیش از 1.2 میلیون پست اینستاگرام که از طریق 4000 حساب کاربری ارسال شده نشان داده که مطالب ارسالی زنان به طور متوسط 578 لایک و نظر دریا??ت می کند، ولی این رقم در مورد مردان 117 مورد است. اگر تنها بخش اظهارنظرها یا کامنتها مورد محاسبه قرار بگیرد، این رقم برای زنان در مقایسه با مردان به 170 در برابر 113 می رسد.

 

یک نکته جالب دیگر این است که تعاملات در پست های مردان بیشتر در بخش اظهارنظرهاست و نه لایک ها. اگر چه اکثر کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می دهند، اما کاربران مرد اینستاگرام بیشتر تمایل به تعامل در بخش نظرات در زیر پست های با موضوعات مربوط به تناسب اندام و ورزش دارند.

 

علاوه بر این پست هایی با موضوعات شخصی مانند مسا??رت تا کاهش وزن بیشترین لایک را دریا??ت می کنند. تصاویر حیوانات در رتبه دوم و تصاویر دیدنی طبیعت و … در رتبه سوم هستند.

 

متون ارسالی همراه عکس ها هم در ایجاد محبوبیت بیشتر تاثیرگذار است. متون طولانی لایک را تا 15 درصد کاهش می دهند و متون همراه با ایموجی و شکلک بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. است??اده از هشتگ هم بازدید را ا??زایش می دهد. مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید

 

یکی دیگر از موارد مهم که در این بررسی مشخص شد اهمیت زمان ارسال پست ها در اینستاگرام است. زمان ارسال پست ها نیز مهم است و ارسال پست در عصرها بیشترین بازدید را موجب می شود و ا??زایش لایک اینستاگرام نتیجه طبیعی این موضوع است. در روزهای تعطیل انجام این کار در حدود ساعت 11 صبح مناسب است. بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟

 

همین موارد ساده را به یاد داشته باشید و با رعایت همین نکات شاهد ا??زایش لایک از سوی ??الوور های خود باشید.

 

منبع:??ارس

 

:thumbup::thumbup::thumbup:

 

??الوجت: ربات ا??زایش ??الوور در اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی

 

:2lkfck5::2lkfck5::2lkfck5:

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...