رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sshila

اجاره خودرو در تهران

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

چکیده: در جامعه ی امروزی به دلیل علاقه ا??راد به است??اده از ماشین های لوکس و مورد علاقه شان و هم چنین است??اده از امکانات ر??اهی ماشین ها ا??راد جامعه به اجاره خودرو روی آوردند که این کار بسیار با صر??ه تر از خرید ماشین است.

 

ا??راد بسیاری به دلایل مختل?? از جمله مسا??رت و ت??ریح در شهرهای مختل?? و نیاز به خودروهای شخصی و یا مسا??رت های دسته جمعی و نیاز به خودرو های گروهی،مسایل کاری و احتیاج به ماشین های لوکس برای ر??ت وآمد در روز دست به اجاره ماشینمیزنند.یکی از دلایلی که اجاره خودرو بسیار در آن رواج دارد به دلیل برپایی مراسم عروسی میباشد و چون این شب برای عروس و داماد شبی بسیار مهم تلقی میشود از هیچ کاری دریغ نمیکنند و حاضر به پرداخت هر هزینه ای میباشند.

 

اجاره خودرو معمولا به دو صورت انجام می پذیرد

1.کوتاه مدت

2:بلند مدت

 

اجاره کوتاه مدت همان روزانه است که معمولا به مدت یک یا چند روز میباشد و گاهی کمتر از یک روز هم میشود ولی اگر مدت اجاره کمتر از 10 ساعت باشد اجاره همان 10 ساعت باید پرداخت شود.

اجاره بلند مدت،مدت آن بیشتر از 28 روز وکمتر از 360 روز میباشد که این نوع ازاجاره شامل مزایایی میباشد از جمله پوشش بیمه ای بر حسب نیاز اجاره کننده،اجاره خودرو جایگزین در صورت عدم رضایت و یا خرابی،اجاره تمامی خودروهای موجود در موسسه،ارایه خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری خودرو در تمام مدت اجاره،مجوز طرح ترا??یک روزانه و ه??تگی و....

 

موسسات اجاره خودرو معمولا در برخی اوقات سال پکیج هایی را ارایه میدهند که در آن معمولا قیمت ها رو کاهش میدهند و هم چنین شرایط مناسب تری را ??راهم میکنند که این ??رصت بسیار مناسبی برای اجاره کنندگان خودرو میباشد. اجاره خودرو دارای شرایط و مقرراتی میباشد که اجاره کننده موظ?? به انجام آن میباشد:

- ارایه کارت ملی

- مدارک محل اشتغال

- مدارک محل سکونت

- دو ??قره چک یکی به عنوان ضمانت اندازه مبلغ خودرو مورد نظر و دیگری برای ضمانت(اگر خودرو با راننده اجاره شود نیازی به ارایه چک نیست)

- دارا بودن گواهینامه.منبع:اجاره خودرو

ویرایش شده توسط sshila

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...