رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
d.ertebat

کانسپت جدید گوگل پیکسل 2 شباهت زیادی به ال‌جی جی6 دارد

پست های پیشنهاد شده

 

خر ه??ته گذشته رندرهای هندست جدید گوگل یعنی پیکسل 2 در ردیت منتشر شدند. این رندرها، طراحی یکی از طر??داران این هندست بود و تنها علایق و انتظارات وی را نشان می‌دادند. این طر??دار بعلاوه اعلام کرده که طرحش الهام گر??ته از ال‌جی جی6 است.در واقع باید گ??ت که این رندر جدید هیچ ارتباطی با هندستی که پیش از این تحت عنوان تایمن با طراحی ال‌جی در ??ضای وب ظاهر شد، ندارد.

 

همانطور که در تصویر می‌بینید این رندر با وجود اسکرین تمام ص??حه و گوشه‌های منحنی شباهت زیادی به جی6 دارد. به‌علاوه می‌توانید در قسمت پشتی، دوربین دوگانه و دو ??لش که در دو سمت گوشی تعبیه شده‌اند، ببینید. غیر از نوع قرارگیری دوربین و ??لش‌ها و یک سری جزئیات دیگر، این رندر به تصاویری که ه??ته‌های گذشته از پیکسل 2 منتشر شده بودند هم بی شباهت نیست.

 

??علا اطلاعات زیادی از هندست بعدی گوگل در دسترس نیست، اما آنچه می‌دانیم و از آن مطمئنیم این است که این اسمارت‌??ون بزرگ‌تر و بهتر از نسخه پیشین خود خواهد بود. در طراحی‌اش قرار است پیشر??ت‌هایی صورت گیرد، ویژگی مقاومت در برابر آب به آن اضا??ه خواهد شد، اسکنر چشم آیریس نیز برایش در نظر گر??ته شده است و به احتمال زیاد با باتری بزرگ‌تری خواهد آمد. احتمال اینکه گوگل با توجه به میل بازار یک دوربین دوگانه را برای این دستگاه در نظر بگیرد هم زیاد است.

 

 

سانترال

02188941000-سانترال| سایت مرجع خدمات و ??روش دستگاه و تل??ن پاناسونیک -نصب، تعمیر، خرید ??کس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...