رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

یازده روش برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام (قسمت اول)

پست های پیشنهاد شده

[h=3]11 روش برای بهبود بخشیدن به تلاش های برندسازی در اینستاگرام[/h]

1) بر ا??زایش ??الوور واقعی تمرکز کنید

 

اطلاعات نشان داده اند که ، نزدیک به 8% از حساب های اینستاگرام مثل spam کار می کنند. به علاوه ، پس از قر ار دادن اطلاعات بر بیش از 10.2 میلیون حساب اینستاگرامی ، به طور کلی 30% از آنها غیر ??عال یا تنها یک بار در روز در آنها پست می گذارند.

 

این بدین معناست که ا??زایش اینستاگرام های جعلی به تلاش های شما در ساخت مخاطب ضربه می زند.

 

به هر حال به این رباتهای اسپم اجازه ندهید که شما را از ساخت مخاطبان واقعی بازدارند. شما باید به سادگی بر ??الورهای واقعی که به محصولات شما علاقه مند شده یا مشتریان حقیقی هستند تمرکز کنید.

 

??الور ها را ??قط برای حضور شان در لیست خود ادد نکنید، در عوض تلاش کنید ، با تایید کردن آنها در کامنت ها ، ارسال محتوای نوشته شده توسط کاربر و پاسخگویی به سوالات واقعی با آنها رابطه برقرار کنید.

 

مخاطبانتان را ??ریب ندهید

 

شما با حضور ??الور هایی که کامنت می گذارند، اشتراک گذاری و لایک می کنند یک رسانه اجتماعی roi با ارزش دارید. از طر?? دیگر ، یک حساب برند با صد هزار کاربر ولی بدون هیچ تعامل ، نشانگر غیر خلاقی بودن ادد کردن مخابین می باشد. که می تواند ??ریب دهنده بوده و در نهایت به برند شما صدمه بزند.

 

ریسک نکید. ??الوور های خود را به آرامی و به طور پیوسته بسازید. سعی کنید اول یست بگذارید و سپس دست کم با سه کاربر در یک روز در ارتباط باشید. این برای شما و??اداری ، اگاهی نسبت به برند می آورد و به دیگران نشان می دهد که شما نسبت به مشتری های خود پاسخگو و مراقب هستید.

 

برای انجام چنین کاری ، است??اده از ابزار های مدیریتی اینستاگرام Sprout Social’s به سادگی می تواند ، پاسخگوی تیم های اجتماعی به مشتریان، ردیابی گ??تگو ها ، و همکاری در تعاملات باشد.

 

2) تاکید خود را بر محتویات زیبا بگذارید

 

محتواهای زیبا و چشم گیر در اینستاگرام عملکرد خوبی دارد. این شبکه اجتماعی درباره تصاویر و عکس های خالی با نقل قول هایی که ??قط شما را به دور دست ها خواهد برد، می باشد. به عنوان یک برند شما شانس تعامل واقعی با کار بران را دارید. در واقع گزارش Forrester اظهار داشت که تعامل برند ها در اینستاگرام 10 برابر بیشتر از ??یس بوک و 84 برابر بیشتر از توییتر است.

 

3) پست هایی که مخاطبان واقعیتان لایک می کنند، بگذارید.

 

حالا که از نحوه درگیر کردن کاربران با یک پست زیبا آشنا شدیم ، نیاز به تصاویر یا ودیو هایی دارید که مخاطبان شما آن را لایک کنند. طبق شاخص Q3 Sprout Social 86 % از کاربران خواهان ??الوو کردن برند ها را در رسانه های اجتماعی هستند.

 

اما مخاطبان اینستاگرام شما در واقع برای بدست آوردن اطلاعات در رابطه با محصولات، خدمات، معامله کردن یا در آخر سرگرم شدن با محتویات تصویر یتان ??اللور شما هستند. به هیمن دلیل است که برند ها باید محتویاتی بگذارند که برای آنچه مخاطبانش می خواهند، احترام قایل شده باشد. اما چگونه می توانید ب??همید انها به دنبال چیستند؟ Screen-Shot-2016-08-26-at-1.22.19-PM.png

??هم بیشتری از خواسته های مخاطبینتان کسب کنید

 

یکی از سریع ترین راهها برای کسب هوشیاری سوال کردن است. از ??الوور هایتان بپرسید که چطور محتویاتی را می خواهند و آنها دوست دارند که در این باره با شما صحبت کنند. اگر نمی خواهید بپرسید ، سعی کنید از ابزارهای تحلیل گر رسانه های اجتماعی برای ردیابی هر تعامل در هر پست کمک بگیرید.

 

شما می توانید هوشیاری بسیاری نسبت به عملکرد محتوای رسانه اجتماعی و اینکه مخاطبانتان در هر پست چگونه تعامل دارند بدست بیاورید.

 

در حقیقت شما می توانید بوضوح ببینید که به هنگامی که آنها بر این محتویات پست می گذارند ، کشش و درگیری بیشتری ایجاد می کند. همان طور که شما اغاز به ساخت برند اینستاگرامی خود کردید توجه عمیقی به آنچه کاربرانتان از شما می خواهند کرده و آن را برایشان مهیا کنید.

 

4- سبک خاص خودتان را طراحی کنید.( قابل ??هم باشد)

 

با ا??زایش حضور خود در اینستاگرام متوجه می شوید که برند سازی نیاز به خلاقیت دارد. به همین دلیل است که ایجاد سبک خاص در پلت ??رم برای شناخت مردم از شما مورد انتقاد قرار گر??ته است . اگر به هر حساب اصلی برند اینستاگرام نگاهی بی??کنید ، متوجه می شوید، یک م??هوم یا شخصیت واضح در طر?? دیگر آن وجود دارد که می توانید آن را بیابید.

 

برای مثال ??روشگاه پوشاک و محصولات خانگی Anthropologie سبک خاص خود را در اینستاگرام دارد. همگی تصاویر آن به طور قوی بر روشنایی طبیعی تکیه دارند. حتی تصویر تیره سالن مهمانی از نور طبیعی برای جلب نظر ها است??اده کرده است. این مساله تصاد??ی نیست و بیشترین تعامل رو نسبت به دیگر عکس ها ی بالا به خود اختصاص داده است.

 

Harley-Davidson یکی دیگر از برند های بزرگ در اینستا گرام است. نماد شرکت موتور سیکلت از چندین چوب، آهن و دیگر رنگ های روشن زمینی است??اده کرده است. این مساله توجه ها را به بخش موتو ر و انتقالات و ویژگی های مکانیکی دوچرخه هایشان جلب می کند.

 

نهایتا ، Taco Bell به دلیل حضور قوی در جامعه نامی برای خودش در بازاریابی جهان ساخته است.معمولا رنگ های روشن و باطراوت Taco Bell برای خریداران جوانتر از خود یک برند ساخته است. اینستاگرام ??قط یک شبکه است، جایی که می توانید درخشش این برند را ببینید.

 

پیش از آنکه استراتژی برندسازی در اینستاگرام خود را بسازید ، نگاهی به بعضی از رقبای خود بیندازید و ببینید آنها چگونه در تجارت خود به مو??قیت رسیده اند. سعی کنید سبک خاص خود را پیدا کنید و با برند و مخاطبان خود سخن بگویید. اما به یاد داشته باشید که اصالت در واقع نکته ی کلیدی است ، بنابراین از حسابهای دیگر ??قط برای ??کر های بکر و ناگهانی که به ذهنتان می آید است??اده کنید.

 

5) کمپین هشتگها را آغاز کنید

 

هشتگها برای بیشتر کردن مخاطبینتان ، برند شما را قابل سرچ کردن می سازند. همان طور که شما محصولات و خدماتتان را در اینستاگرام می ??روشید ، هشتگ ها باعث می شوند که مردم درباره برندتان سخن بگویند. بر طبق گ??ته های Simply Measured ، 70% از پر طر??دارترین هشتگ های اینستاگرام برند هستند.

 

بیشترین برند ها از دو هشتگ در هر پست است??اده می کنند و بعضی به سادگی اسم برند هستند. برای مثال همبرگر زنجیره ایی Shake Shack در پست های بی شماری در تلگرام از این هشتگ( #shakeshack) است??اده کرده است. با است??اده از این هشتگها شرکت برند خود را ارتقا داده و مشارکت مخاطبان زیادی را بدست می آورد.

 

اگر Shake Shack ??قط 303000 ??الور داشته باشد ، هشتگ #shakeshack تقریبا 500000پست را در بر می گیرد. به همین دلیل است که اغاز کمپین هشتگ هوشمندانه است. اگر چه شما به سادگی در تلاش برای اشنا ساختن مردم بیشتری با نام برند تان یا کمپین کنونی خود هستید ، هشتگ ها میتوانند به شما کمک کنند .

 

هشتگها روشی بسیار عالی برای درگیر کردن مردم با تجارت شماست. و این یکی از بهترین راهها برای ساخت برند شما در اینستاگرام است . آیا نیازمند پیگیری کار این هشتگ ها هستید؟ سعی کنید از ابزارهای تحلیل گر Sprout Social’s اینستاگرام و گزاراش های آن برای ??همیدن نحوه عملکرد هشتگ ها در بیشترین پلت ??رم ها است??اده کنید.

 

Screen-Shot-2016-08-26-at-11.14.10-AM.png

 

ادامه دارد….

 

منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: ??الوجت

 

??الوجت؛ ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...