رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

چند نکته مختصر برای عکس های اینستاگرام

پست های پیشنهاد شده

در اینستاگرام عکس ها، حر?? اول را می زنند. برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام، باید تمرکز زیادی بر عکس ها داشته باشید تا در همان نگاه اول مخاطبان خود را جذب کنید.

 

اطلاعات پایه ای عکاسی را دنبال کنید.

 

تصاویر به سادگی کاربران را درگیر می کنند. و هنگامی که بسیار عالی هستند مردم را وادار به کلیلک کردن و حتی تعاملات بیشتر می کنند. اگر شما یک عکاس حر??ه ایی نیستید، نگران نباشید. زیرا باید بعضی اطلاعات پایه ایی عکاسی برای بالابردن کی??یت عکس ها را بیاموزید:

 

روشنایی بهترین دوست شماست: یکی از پر چالش ترین قسمت های عکاسی نور پردازی است . تا جایی که برایتان امکان دارد در اینستاگرام نور های طبیعی به تصویر اضا??ه کنید. از نورهای حاشیه ایی به این علت که باعث ایجاد سایه می شوند است??اده نکنید. میزان زیادی نوراز گوشه اضا??ه کنید. تصاویر روشن تمایل به تیک زدن را بیشتر می کنند و این در نهایت منجر به تعامل بیشتری خواهد شد.

 

موضوع را وسط قرار دهید

 

چشمان شما همواره مجذوب نقطه مرکزی تصویر می شوند. اطمینان حاصل کنید که برای داشتن تصاویر بهتر ، تولیدات یا مدل های خود ر ا در وسط تصویر متمرکز کرده اید. این کار به ساختار پیش زمینه کمک و چشمان شما را به سمت موضوع هدایت می کند.

 

تصور کنید که چگونه در اینستاگرام به نظر می رسد: تصاویر زیبا ، تمام ??ضای تصویر را به خود اختصاص می دهد. به هر حال ، شما باید ، به اینکه تصاویر شما در اینستاگرام چگونه به نظر می رسند بیندیشید. با مربع خود کار کرده و تلاش کنید واز قانون سه تا سه برای شکل دادن تصویر است??اده کنید. به طور ساده تر تصاویر خود را به 9 مربع کوچک تر تقسیم کنید تا ببینید هر قسمت شکل دهنده تصویر کامل است.

 

رنگ های بولد را به تمامی پیدا و تصاویر را تعری?? کنید: ممکن است در گ??تا ر اسان تر از عمل به نظر برسد ، اما تلاش کنید رنگ هایی که به درستی در جای خود قرار گر??ته اند را پیدا کنید. آبی های روشن، قرمز های در مح??ظه، زرد های جذاب ممکن است شما را از دیگران متمایز سازد. به علاوه، اشکال منحصر به ??رد و خطوط برجسته را برای دادن شکل واقعی به تصاویر خود جستجو کنید. یه سه مورد می تواند تمام ت??اوت ها را ایجاد کند.

 

است??اده از ابزارهای ویرایش عکس

 

اگر نمی توانید تیم طراحی برای ویرایش عکس های خود استخدام کنید ، سعی کنید از آپ هایی مثل Afterlight, VSCO و حتی از پلت ??رم های اصلی اینستاگرام برای ویرایش عکس هایتان است??اده کنید. به یاد داشته باشید که بیش از حد از ابزار های ویرایشی است??اده نکنید. شما در تلاش برای کسب بهترین جایزه عکاسی نیستید.

 

منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: ??الوجت

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...