رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

برترین حساب اینستاگرامی که دیگر برند ها از فالوو کردن آنها الهام می گیرند

پست های پیشنهاد شده

 

 

1) AirBnB

 

شما برند های اصلی را در این لیست پیدا نمی کنید.بیشتر آنها تا کنون شناخته شده اند یا تیم کاری خلاقی دارند که امکان ندارد در اینستاگرام بد بنظر برسند. به هر حال یکی از بهترین حسابهای اینستاگرام که چشمها را بر زیبایی خود خیره می کند AirBnB است.

 

Screen-Shot-2016-12-01-at-11.59.50-AM.png

 

هنگامی که به دنبال مکانی برای تعطیلات یا در خانه مشغول استراحت هستید، AirBnB به شما در این کار کمک می کند. این ایده در حساب اینستاگرام AirBnB که بعضی از سایت های منحصر ب??رد در سرتاسر دنیا را برجسته ساخته ، بسیار واضح و ش??ا?? است.

 

به علاوه این برند، عنصر عاط??ی انسانی که با ??لس??ه دیدن مردم جدید و ماندن در خانه هایشان همسان می شود و هرگز با ر??تن در یک هتل خوب تجربه نخواهید کرد را مقارن می سازد. این حساب اینستاگرام باعث می شود که شما بسیار سنجیده عمل کنید.

 

در حقیقت ، اگر شما عکسهای AirBnb را ببینید ، شرکت لینکی برایتان ارسال خواهد کرد که به آن واسطه می توانید مکانی که محتوا به آن مربوط می شود، را ببینید. این شانس تجربه ، عکس های اینستاگرامی که پلی به زندگی حقیقی هستند را به شما می بخشد.

 

2) Tesla

 

شرکت بزرگ بعدی که در اینستاگرام بسیار پر طر??دار است ، تولید برق خودکار تسلا Tesla است . در حالیکه حساب اینستاگرامی آنها محصولات زیادی دارذ، شرکت کار بسیار خوبی در برجسته کردن کم ترین جزییات در باره ماشین ها انجام می دهد.

 

Screen-Shot-2016-12-01-at-12.05.08-PM.png

 

برای کسانی که در این حر??ه هستند، هنگامی که ،قصد انتخاب ماشینی داشته باشید ، کوچکترین جزییات در این باره را به اطلاع شما می رسانند. این حساب به کوتاه و مختصر نیست ، و همیشه چیزی برای بازگشت کاربران به آن، نمایش می دهد.

 

3) Adobe

 

ابزار های Adobe Suite بوسیله گونه های مختل?? مبتکرانه شناخته می شود و حساب اینستاگرامشان هم برای مردم بسیار خوب و دوست داشتنی است . در واقع یکی از بهترین ویژگی های این حساب محتواهایی است که توسط کاربران نوشته می شود . کاربران محتوای خود را با ابزار هایی برای برجسته نشان دادن ، کارهای شگ??ت انگیزی که شما هم قادر به انجام آن هستید برای این حساب محتوا می ??رستند. برای طراحان خلاق ، عکاسان، تصویرگران، و دیگر هنرمندان ??ضای اینستاگرامی Adob منبع الهام بخشی است.

Screen-Shot-2016-12-01-at-12.09.24-PM.png

 

این شرکت با مو??قیت نشان می دهد که چگونه شما می توانید از محصولاتشان برای تولید کار بهتر با الهام گر??تن هرروزه از محتوای دیگر کاربران حساب است??اده کنید. برای برند هایی که در تلاش برای است??اده از استراتژی ugc در تولید محصول هستند، باید به حساب اینستاگرامی Adob نگاهی بیندازند.

 

4) Nike Lab

 

اگر چه برند سازی بی کران nike، در حساب اصلی اینستا گرام بسیار نمایان است، شعبه Nike Lab حتی از حساب اصلی بهتر کار می کند . در حقیقت شرکت با مو??قیت از چندین حساب اینستاگرامی است??اده می کند که به بیش از 20 ص??حه خاص گره خورد ه است.

 

Screen-Shot-2016-12-01-at-12.10.24-PM.png

 

چیزی که Nike Lab را به سادگی از دیگر حسابها مجزا می کند برجسته بودند آن نسبت به دیگر حسابهاست .این حساب به صورت جزیی درباره محصولاتی که شما هر روزه به آنها نیاز دارید و نسخه های بعدی آن توضیح می دهد. ص??حه اینستاگرام به طور همه جانبه درباره چگونگی تولید ، طول عمر ، تطبیق پذیری محصولات درشرایط آب و هوایی مختل?? کار خود را انجام می دهد.

 

برای برند ها الهام گر??تن از یک ص??حه جدید و منحصر به ??رد حساب اینستاگرام خارج از برند اصلی مثل nike lab ??ضای خوبیبرای شروع است.

 

5)Reuters

 

Reuter منبع اصلی تصاویر خبر های جهان درمورد ، حوادث کنونی ، مشکلات ??رهنگی، و موضوعات برتر جهانی است. این شرکت لینکی از تصاویر جهانی تهیه می کند و آن را برای اینستاگرام اماده می کند. در حالیکه این شرکت سرویس های خود را ارتقا نمی دهد ، دیدگاههای خلاقانه و عکاسی عالی این تصاویر را برجسته می سازد. Reuters با ??راهم کردن تصاویر شگ??ت انگیز به عنوان منبع اصلی خبرهای تصویری شما ای??ای نقش می کند.

 

 

 

در حالیکه برخی برند ها معتقدند هستند چند حساب یا یک تیم طراحی جهانی بسیار گران قیمت است ، جایگزین هایی وجود دارد. Vodk Tito’s Handmade شغل بسیار خوبی در برجسته کردن دیگر برند ها در کنار پایان دادن به بی خانمانی حیوانات خانگی است.

 

6) Vodka for Dog People

 

برای مطابقت دادن یاانطباق های اولیه سگها ( و گاهی اوقات گربه ) برندهای دولت دوست tito را برجسته نشان می دهد. این شرکت به هنگام ارتقا دادن نمایندگی های برند، خود بعد انسانی آ ن را با ایجاد آگاهی در باره ی انطباق پذیری حیوانات خانگی با انسان ها نشان می دهد.

 

 

 

تولیدات عجیب و غریب زیادی اینجا نیست. در عوض، tito از یک ایده بسیار عالی برای ارتقا انچه بیشتر دوستداران سگ ها می خواهند است??اده می کند.

 

***

 

منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: ??الوجت

 

??الوجت : ربات ا??زایش ??الوور در اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...