رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
barbodbib

استاندارد طول زنجیر گردنبند

پست های پیشنهاد شده

 

 

هنگام انتخاب و گردنبند مناسب یکی از مواردی که توجه شما را به خود جلب می کند این است که طول گردنبند باید چقدر باشد که استاندارد طول زنجیر گردنبند بین ۱۶ تا ۲۰ اینچ است. و بهترین مکان برای قرار گیری گردنبند بین گلو و ترقوه خواهد بود. البته بسته به نوع سلیقه هر ??رد این طول می تواند متغییر باشد. طول زنجیر گردنبند باید چقدر باشد؟ عنوان مقاله ای است که کارشناسان چی بپوشم به آن اشاره خواهند نمود.

 

img_8669.jpg

 

بهتر است که گردنبند شما بالای استخوان ترقوه قرار گیرد و اگر می خواهید کمی راحت تر باشید و گردنبند تان آویزان باشد، بین ۲ تا ۴ اینچ آن را پایین تر در نظر بگیرید.

 

yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

 

بهترین سایز گردنبند برای کودکان

 

بهترین سایز برای زنجیر گردنبند بین ۱۴ تا ۱۶ اینچ است.

 

طول زنجیر گردنبند خود را با لباس تان هماهنگ کنید

 

اگر قصد است??اده از پیراهن یقه اسکی در زمستان را دارید، توصیه ما به شما است??اده از زنجیرهای بلند است. همچنین اگر یقه پیراهن شما باز می باشد زنجیرهای بلند می تواند زیبایی دو چندانی را برایت به ارمغان بیاورد. (البته اگر گردن شما کوتاه باشد)

 

طول زنجیر گردنبند برای آقایان

 

بهترین طول برای زنجیر آقایان قرارگیری در بالای استخوان ترقوه است. ولی چنانچه قصد است??اده از زنجیرهایی را دارید که پلاک و یا آویزی دارند و همچنین قصد باز گذاشتن دکمه پیراهن تان را دارید، بهتر است از زنجیر های بلند تر (۱۸ تا ۲۰ اینچ) است??اه کنید.

 

گردنبند هایی از جنس مروارید

 

این نوع از گردنبند ها نباید بلند باشند و بهترین مکان برای قرارگیری آن بالای استخوان ترقوه و پایین خط گردن خواهد بود. اگر یک گردنبند مروارید ۱۰۰ اینچی دارید آن را چند بار دور گردن خود بپیچید تا کوتاه شود.

 

توجه داشته باشید که است??اده از زنجیر های بلند باعث کشیده نشان دادن گردن و قد شما می شود، لذا این نوع گردنبند ها برای خانوم ها و آقایان کوتاه قد و ریز اندام مناسب است.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...