رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
barbodbib

مهمترین عامل در نگهداری از سلامت پوست کودک

پست های پیشنهاد شده

بسیاری از والدین به اشتباه لباس کودکان را کم و بدن آنها را در معرض اشعه آ??تاب قرار می‌دهد.

 

dress-kids-amazing-ir-6.jpg

 

مهمترین عامل و تأثیر گذار بر روی پوست و در ??صل تابستان، نورخورشید و گرمای حاصل از آن است که به دنبال آن تعرق و از دست ر??تن آب بدن را به همراه دارد.

 

yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

با پوشیدن لباس مناسب و گشاد از جنس کتان و پنبه، است??اده از کلاه، چتر و عینک استاندارد، مصر?? آب به میزان مورد نیاز بدن و اجتناب از قرار گر??تن در برابر نورخورشید در ساعات گرم روز یعنی از ساعت 11 صبح تا 3 بعدازظهر می‌توان از اثرات کوتاه مدت آ??تاب سوختگی در ??صل تابستان جلوگیری کرد.

در صورتیکه بدون رعایت و نپوشیدن لباس مناسب، بدون پوشش و عدم جبران آب از دست ر??تهه بدن در به مدت طولانی برابر نورخورشید قرار بگریم دچار آ??تاب سوختگی و گرمازدگی ناشی از گرما خواهیم شد.

این گونه موارد، بدن به دلیل تعریق زیاد آب خود را از دست می دهد و بالانس آب بدن و موادد شیمایی بدن بر هم می‌خورد و در صورت ادامه وضعیت و عدم رسیدگی به مرگ می‌انجامد.

بهترین راه مبارزه با گرمازدگی ناشی از گرمای تابستان نوشیدن آب خنک و اجتناب از قرار گر??تنن ناگهانی در برابر آ??تاب و اشعه خورشید است.

ا??رادی که قصد گر??تن حمام آ??تاب دارند باید به تدریج در برابر نورخورشید قرار دهند تا بدنشان بهه مرور زمان عادت کند و دچار آ??تاب سوختگی لک و تیرگی پوست نشوند.

تعریق زیاد یکی از عوامل ا??زایش دهنده بیماری‌های قارچی و میکروبی است به همین دلیل اینن بیماری‌ها در ??صل تابستان که بدن مرطوب است شایع می‌باشد.

پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در ??صل تابستان ??رد را در معرض انواع بیماری‌های میکروبی وو قارچی قرار می‌دهد به خصوص کودکان و ا??راد مسن که پوست حساسی دارند.

این متخصص پوست و مو و زیبایی گ??ت:«است??اده و لباس کودک همچون چتر و کلاه به خصوصص برای کودکان در ??صل تابستان لازم است و بسیاری از والدین به اشتباه لباس کودکان را کم و بدنن آنها را در معرض اشعه آ??تاب قرار می‌دهد.

آ??تاب سوختگی در سنین کودکی به خصوص ا??راد پوست روشن عواقب جبران ناپذیریی در بزرگسالی دارد که ایجاد خال، لک و حتی سرطان پوست از جمله این عوارض می‌باشد.

 

 

 

 

منبع:salamatnews.com

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...