رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
minagarmehei

هتل 4 ستاره کریستال استانبول

پست های پیشنهاد شده

هتل Crystal استانبول ، تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس Hava واقع و اقامت راحتی را در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول ترکیه در اختیار میهمانان قرار داده است.هتل در پاسخگویی به علایق مت??اوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گر??ته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی س??ر آسان ساخته است.میدان تقسیم نیز که قلب مدرن استانبول به شمار میرود، تنها در چند قدمی این هتل ۴ ستاره استانبول قرار گر??ته است .

 

 

 

crystal_hotel_istanbul_6-turkey1.jpg

هتل ۴ ستاره کریستال استانبول

 

 

هتل کریستال استانبول ، بیشترین گنجایش را در این منطقه تکسیم استانبول دارد که پس از بازسازی با ۴ ستاره و به عنوان هتلی سوپریور، جلوه‌ی جدیدی پیدا کرده است. نمای مدرن بیرونی این هتل ۴ ستاره استانبول به‌دست مجرب‌ترین معماران طراحی شده و در مجموع ٢١۵ اتاق بزرگ و شیک و ۴ سالن کن??رانس با ظر??یت‌های مت??اوت دارد. امکانات هتل کریستال استانبول شامل سیستم تهویه‌ی مطبوع، دارای پذیرش ٢۴ ساعته، رخت‌کن و آسانسور است. کا??ه، بار و رستوران نیز می شود . امکانات کن??رانس در اختیار مهمانان کاری قرار می‌گیرد و اینترنت بی‌سیم در تمام ??ضاهای عمومی هتل در اختیار مهمانان است. درضمن، با پرداخت هزینه‌ی اضا??ی است??اده از خدمات خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق و پارکینگ نیز امکان‌پذیر است.هتل کریستال استانبول ترکیه در محله‌ی تقسیم (تکسیم Taksim) و بسیار نزدیک به ایستگاه متروی آن قرار دارد. تا ??رودگاه بین‌المللی آتاتورک ت??ریباً ٢٠ کیلومتر و تا ??رودگاه بین‌المللی سابیها گوچن (Sabiha Gökçen) نیز ۶۵ کیلومتر ??اصله است . تور استانبول در این هتل ترکیه بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

 

در هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش/دستشویی و سشوار، تخت‌خواب دون??ره، خط تل??ن مستقیم، تلویزیون LCD ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضا??ی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی نیز ??راهم است. تمام خدمات را کارکنان خوش‌رو، مهمان‌نواز، دوره‌دیده و مجرب هتل انجام می‌دهند.

 

 

 

crystal_hotel_istanbul_8-turkey1.jpg

هتل چهار ستاره کریستال استانبول

 

منبع : http://www.turkeyhotel.ir

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...