رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iranforums

جلوگیری از هک شدن مودم و بالابردن امنیت مودم

پست های پیشنهاد شده

wifi.png

[h=3]جلوگیری از هک شدن مودم و بالابردن امنیت مودم[/h] در زندگی های امروز کمتر دیده میشود کسی از اینترنت است??اده نکند و یا اینکه اگر تا کنون اینترنت نداشته با محض خرید گوشی هوشمند به اینترنت نیاز پیدا خواهد کرد.اگر شما هم از اینترنت وای ??ای است??اده میکنیید حتما به این ??کر هستید چگونه امنیت اینترنت خود را بالا ببرید تا دیگران نتوانند از اینترنت شما سوء است??اده کنند.بعضی مواقع دوست شما رمز وای ??ای را درخواست میکند و شما هم بخاطر اینکه دوستتان ناراحت نشود رمز خود را در اختیارشان خرار میدهید.در حال حاظر روشی که بطور کل باعث هک نشدن وای ??ای شما بشود بوجود نیامده ولی راه هایی هست که هک کردن را کمی سخت میکند و ا??رادی هم که به دنبال هک کردن وای ??ای هستند اصولا راحت ترین هد?? را انتخاب میکنند.

در این روشی که به شما آموزش میدهیم هک شدن مم شما تا حد بسیار بالایی از بین میرود مگر اینکه یک هکر ??وق حر??ه ای بخواهد مودم شما ا هک کند مگرنه آن سری از نرم ا??زارهایی که پسورد مودم را پیدا میکنند روی این روش بلااست??اده میشود.

 

تر??ندی را برای شما آماده کردایم که پسورد وای ??ای خود را به هر یک از دوستانتان که مایل هستید بدهید بدون اینکه نگران باشید که حجم اینترنت شما را تمام کند. در این آموزش قصد این را داریم که به شما آموزش دهیم ??قط خود شما بتوانید از وای ??ای است??اده کنید و دسترسی به وای ??ای خود را محدود کنید و ??قط ا??رادی خاص بتوانند از اینترنت شما است??اده کنند.

در این آموزش حتی کسانی که وای ??ای شما را هک می کنند نمی توانند از اینترنت شما است??اده کنند. پس بهتر است مرحله به مرحله همراه ما باشید و امنیت وای ??ای خود را چند صد برابر کنید.

مرحله۱:

ابتدا مرورگر خود را اجرا و وارد مدیریت دستگاه مودم خود شود.

مرحله۲:

پس از ورود به بخش تنظیمات روتر سربرگ status را انتخاب نماید و در لیست wireless بر روی گزینه refresh کلیک کنید تا تمامی دستگاه های که به دستگاه مودم شما متصل هستند نمایان شود. (تل??ن همراه، لب تاپ و سایر دستگاه ها) پس مشاهدMAC ای پی دستگاه های خود آنها را کپی کنید.

wifi1.jpg

??همیدن ا??رادی که به مودم متصل شده اند

مرحله۳:

هنگامی که مک آی پی تل??ن همراه و لپ تاپ خود را کپی کردید از منو تنظیمات روتر، سربرگ interface setup را انتخاب کنید و به منوی wireless بروید.

wifi2.jpg

تنضیمات وایرلس برای مودم

مرحله۴:

در منوی wireless به دنبال بخش wireless MACAddress filter بگردید و تیک گزینه deactivated را بزنید.

wifi3.jpg

بالا بردن امنیت مودم و جلوگیری از هک وای ??ای

مرحله۵:

در این بخش شما می توانید ۸ دستگاه برای است??اده از وای ??ای مجاز کنید و پس از وارد کردن MAC ای پی های مورد نظر تیک گزینه Active را زده و در آخر تنظیمات انجام شده را SAVE کنید تا تمامی عملیات اعمال شود.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...