رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

پست های پیشنهاد شده

رستوران در??شم

 

یکی از ت??ریحگاههای اصلی مردم تهران ، قسمت شمال شرقی شهر و منطقه لواسان و ??شم میباشد. در این منطقه رستورانهای مختل??ی وجود دارد که میتوان نیم روزی را در انجا وقت صر?? کرد .

در این میان مدیریت رستوران باغ بهشت با بررسی های چند جانبه و نظر سنجی های متعدد از اینکه مشتریان دوست دارند یک رستوران خوب چه ویژگی هایی داشته باشند،اقدام به راه اندازی رستوران باغ بهشت ??شم در سال 1390 کرد.

??ضای منحصر به ??رد :

 

این رستوران در یک باغ طبقاتی زیبا بنا شده است که در??صل زیبای برگ ریزان پائیز با آلاچیق های شیشه ای دارای سیستم گرمایشی با ظر??یت های 2 تا 40 ن??ره ??ضایی منحصر به ??رد جهت لذت بردن از مناظر طبیعی برای میهمانان گرامی خلق کرده است .

غذایی سالم و خوشمزه با آشپزخانه ای شیشه ای :

قسمت آشپزخانه این رستوران با کادری آموزش دیده و با تجربه انواع غذاهای ایرانی ، ??رنگی و دریایی را برای میهمانان گرامی سرو میکنند و در ضمن تمامی قسمتهای این آشپزخانه شیشه ای میباشد و نظارت مشتریان به آشپزخانه بلامانع است .

سماور ذغالی و تنور نانوایی:

در اینجا تنقلات ،سرویس چای و پیش غذاها خودشان به تنهایی یک جاذبه کامل حساب میشوند . بدین صورت که متناسب با هر ??صل چندین نوع میوه ، آجیل ، خشکبار و شیرینی سرو شده و سرویس چای هم در سماورهای جالب ذغالی آماده میگردد.

میهمان نوازی و برخورد صمیمانه پرسنل :

این مجموعه توسط آقای دکتر خوانساری مدیریت میشود . ایشان یکی از اساتید مطرح دانشگاه در رشته بازاریابی میباشند و به خوبی از رمز و رموز مشتری مداری آگاه است و تمامی پرسنل هم به تبعیت از ایشان تمام سعی خود را جهت میهمان نوازی عالی بکار میبرند .

از میزبانی بیشتر از میهمانی لذت خواهید برد:

رستوران باغ بهشت با پکیج کاملی از ??ضاسازی زیبا ، غذا و تنقلات خوب ، برخورد عالی پرسنل انتخابی درست برای بیرون زدن از شهر به جهت یک آب و هوا عوض کردن تا برگزاری دور همی ها و میهمانی های تا 60 ن??ره شماست .

از ویژگی های این رستوران :

 

طراحی زیبا و ایجاد ??ضای چشم انداز که قرار گر??تن در این ??ضا تاثیر مثبتی درروحیه مهمانان خواهد داشت .

آلاچیق های مدرن شیشه ای ، که قابلیت است??اده در 4 ??صل زیبای سال را دارد و تا حدود زیادی ??ضا را برای میهمانان شخصی میکند.

امکان برگزرای میهمانی ها و دورهمی ها : تعدادی از آلاچیق های این مجموعه با ظر??یت های تا 40ن??ر امکان برگزاری میهمانی ها و دورهمی های مشتریان گرامی را ??راهم میکند ، که بسیار هم مورد استقبال قرار گر??ته است .

کی??یت همیشگی غذا ها و منوی متنوع : تعهد ما برای ح??ظ کی??یت همیشگی است . همچنین در منو از انواع غذاها، کباب ها ، غذاهای ایرانی ، ??رنگی، دریایی، پیش غذاهای لذیذ، تنقلات متنوع ، میوه های ??صل ، انواع دمنوش و قهوه ، نان تنوری و سرویس ویژه چای با سماور ذغالی باغ بهشت از شما میهمانان پذیرایی خواهد شد.

آموزش همیشگی پرسنل :

تمامی پرسنل این مجموعه آموزشهای تخصصی مشتری مداری را بصورت دوره ای و منظم پشت سر میگذارند و همه تلاش خود را در جهت خلق ??ضایی روح نواز برای میهمانان گرامی خواهند کرد.

امکانات ر??اهی

 

آسانسور :

از طبقه همک?? به طبقات دوم و سوم رستوران که سهولت در ر??ت و آمد را برای میهمانان گرامی ??راهم کرده است.

 

سالن بازی :

در این مجموعه سالنی جهت سرگرمی و بازی برای میهمانان گرامی در نظر گر??ته شده است که بطور رایگان از آن است??اده کرد.

 

سرویس های بهداشتی متعدد :

این مجموعه دارای 15 دستگاه سرویس بهداشتی جهت است??اده از ساعات شلوغ برای میهمانان گرامی تدارک دیده شده است .

تیم ما

 

تمامی پرسنل این مجموعه اعم از مهمانداران، آشپزها، مسئول س??ارشات، نگهبانان و آموزشهای لازم و تخصصی کار خود را پشت سر گذاشته اند و مدیریت رستوران نیز پذیرای تمامی نقطه نظرات میهمانان گرامی میباشد.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...