رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
tazeha

آموزش آیلتس (ielts)

پست های پیشنهاد شده

آموزش آیلتس (IELTS)

 

سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس (IELTS) آزمونی است که زبان آموزان در آن شرکت میکنند تا تسلط خود را بر زبان انگلیسی به منظور یا??تن کار یا ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان نشان دهند.

آموزش آیلتس را در پارمان به صورت تضمینی و تخصصی ??را بگیرید .

ü این آزمون در دو نوع مختل?? General و Academic برگزار می شود.

  • نوع آزمون تخصصی (Academic) توانایی زبان انگلیسی داوطلبانی را می سنجد که قصد دارند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به بالا در یک دانشگاه انگلیسی زبان ادامه دهند. یکی از مهمترین شروط پذیر??ته شدن در این دانشگاه ها اکتساب سطحی قابل قبول از نمره (معدل 7) در این امتحان می باشد.
  • نوع آزمون عمومی (General) معلومات داوطلبان را در سطحی وسیعتر و در بستری علمی – اجتماعی می سنجد و ویژه ا??رادی است که قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند

  • آشنایی با بخش‌های مختل?? آزمون آیلتس IELTS

در آزمون‌های آیلتس چهار مهارت اصلی گ??تاری (15 دقیقه)، شنیداری(45 دقیقه)، درک مطلب (60 دقیقه) و نوشتاری(60 دقیقه) در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بخش شنیداری و گ??تاری?? آزمون?? IELTS در هر دو گونه‌ی آکادمیک و عمومی کاملاً یکسان بوده، ولی بخش مربوط به دو مهارت دیگر، یعنی مهارت‌های خواندنی و نوشتاری برای دو گونه‌ی آزمون آکادمیک و عمومی مت??اوت است.

نمره‌ی قبولی

آزمون IELTS به خودی?? خود هیچ حد نصابی برای قبولی ندارد، بلکه مؤسسات و دانشگاه‌ها و مراکز علمی?? مختل?? حد نصاب تعری?? شده‌ی خود را دارند. اما به طور کلی 9 نمره (Band) در نظر گر??ته شده است که در این میان دارنده‌ی نمره‌ی 9 عالی، نمره‌ی 7 خوب، نمره‌ی 5 متوسط و نمره‌ی 3 یا کمتر از آن ضعی?? محسوب می‌شود.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...