رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

هزینه اجاره خودرو شامل چه مواردی می‌شود؟

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

اگر شما یکی از مشتریان اجاره خودرو هستید و میخواهید از شرکت مورد نظر خود خدمات دریا??ت کنید بهتر است از هزینه اجاره ماشین آگاه باشید و با مواردی که بر روی هزینه ها تاثیر گذار هستند آشنا شوید. در این مقاله به بیان موارد موثر بر روی هزینه اجاره خودرو می پردازیم.

 

– مسا??ت

مسا??ت یکی از ??اکتورهای اولیه در اجاره خودرو است. به طور قطع نرخ اجاره در مسا??ت های مختل?? مت??اوت است. هرچه مسا??ت طولانی تر باشد ماشین سوخت بیشتری مصر?? می‌کند و طبیعتا این موضوع بر هزینه دریا??تی از سوی مشتری به طور مستقیم تاثیر گذار است.

 

– راننده

در برخی مواقع مشتری درخواست راننده می‌کند. به طور مثال در مواردی مانند عروسی معمولا به دلیل شرایط خاصی که وجود دارد مشتری درخواست ماشین را به همراه راننده می‌دهد. در چنین مواقعی به غیر از هزینه ماشین دستمزد راننده نیز می‌بایست در نظر گر??ته شود. بنابراین قیمت تمام شده برای مشتری گران تر است. در مواردی که راننده برای ماشین تعیین می‌شود می‌بایست از قبل آدرس مکان مورد نظر به طور کامل و دقیق به راننده اعلام شود و هزینه بعد از برآورد به مشتری اعلام شود.

 

– نوع ماشین

به طور یقین نوع ماشین یکی از عوامل بسیار تعیین کننده و موثر در قیمت اجاره خودرو است. هر ماشینی قیمت مخصوص به خود را دارد و این قیمت به هزینه تمام شده برای شرکت ارائه دهنده سرویس مرتبط است. مسلما قیمت تمام ماشین ها یکسان نیست. بنابراین مشتری با توجه به مدل، رنگ و امکانات خودرو می‌بایست هزینه پرداخت کند.

 

– مدت زمان

مدت زمانی که ماشین در اختیار مشتری است یکی از عوامل تعیین کننده قیمت اجاره است. هرچه تعداد روزهایی که ماشین در اختیار مشتری است بیشتر باشد مسلما هزینه بیشتری از مشتری دریا??ت می‌گردد. بنابراین بهتر است که قبل از عقد قرارداد مدت زمان اجاره به طور روشن مشخص شود.

 

 

 

 

اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...