رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
صندلی اداری مهمان

اطلاعاتی در مورد صندلی اداری

پست های پیشنهاد شده

صندلی اداری مهمان

انتخاب صندلی اداری مناسب

 

امروزه شغل های پشت میز نشینی و کارمندی بسیار گسترش یا??ته است و بیشتر ا??راد جامعه ما هر روز یا در اداره خود و یا در شرکت از صندلی اداری بسیار است??اده میکنند و انتخاب یک صندلی اداری مناسب و متناسب با نیاز های کارمندان بسیار مهم است زیرا در صورتی که از صندلی اداری غیر استاندارد است??اده شود باعث بروز مشکلاتی در ستون ??قرات و اعضای بدن می شود.

 

برای جلوگیری از مشکلات ??وق و همچنین مناسب کردن محیط برای کار کارمندان باید در انتخاب صندلی اداری بسیار دقت کنیم. به همین دلیل در ادامه ویژگی های یک صندلی اداری مناسب را بیان میکنم.

 

1- صندلی اداری باید قابلیت تنظیم ارت??اع داشته باشد تا هرکس بتواند آن را متناسب با قد خود تنظیم کند.

 

2- صندلی اداری باید قابلیت تنظیم طول محل نشستن را نیز داشته باشد زیرا بعضی ا??راد پا های بلند و بعضی پا های کوتاه دارند که باید صندلی ادرای این قابلیت را داشته باشد تا برای هر ??رد متناسب با اندام وی تنظیم شود.

 

3- صندلی اداری ای جزو بهترین صندلی ها معر??ی می شود که بتوان تکیه گاه تحتانی آن را به صورت نا متقارن تنظیم کرد.

 

4- یک صندلی اداری خوب باید بتوان دسته های ان را تنظیم کرد که چقد جلو و عقب باشند و یا اصلا باشند یا نه.

 

5- یک صندلی اداری خوب باید قابلیت خم صندلی به عقب و جلو را داشته باشد.

 

راهنمای انتخاب صندلی اداری مناسب

صندلی اداری در انواع و طرح های متنوعی تولید و عرضه میشوند. همانطور از نام آن پیداست انواع متنوع صندلی اداری مناسب است??اده در ادارات و سازمان ها طراحی و تولید میشوند که طی?? رنگی گسترده ای را نیز دارند. معمولا" صندلی هایی به عنوان یک صندلی اداری خوب و استاندارد تلقی میشوند که طی?? وسیعی از تنظیمات مربوطه را شامل شوند و طراحی و ??رم آن استاندارد ??رم بدن باشد تا ??رد هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشد و ستون ??قرات ??رد بدون وارد امدن ??شار روی صندلی قرار گیرد. یه صندلی اداری خوب و مناسب باید از استانداردهای جهانی ساخت صندلی و مبلنان اداری پیروی داشته باشد.این نکته را نیز باید مدنظر داشته باشیم که یک صندلی اداری مناسب است??اده هر شخصی ممکن است نباشد ازاین رو باید از یک استاندارد در طراحی و تولید مبلمان و صندلی اداری پیروی گردد و متناسب با کاربری آن و محل است??اده از آن تهیه گردد. بعنوان مثال صندلی که جهت است??اده پرسنل یک شرکت تهیه میشود بایستی متناسب با کار پرسنل آن شرکت باشد چرا که صندلی اداری همانطور که گ??ته شده در طرح های و انواع متنوعی به کاربری های مت??اوت تولید و روانه بازار میشوند.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...