رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
site2017

رازهایی برای افزایش ترافیک وب سایت شما در 60 روز

پست های پیشنهاد شده

شما می خواهید ا??راد بیشتر و بیشتری به سمت وب سایت شما سرازیر شوند. اما گاهی اوقات صاحبان وب سایت ها بعد از یکسری کار سخت در این قسمت کاری شکست می خورند. ا??زایش ترا??یک یکی از راه های دیده شدن است; اما قبل از اینکه بخواهید به دیده شدن ??کر کنید، به این ??کر کنید که ا??زایش ترا??یک چه بهره وری در سود شما خواهد داشت.

 

 

در اینجا، مواردی را که به ا??زایش ترا??یک شما در مدت 60 روز کمک می کند را بیان خواهیم کرد.

 

ساخت سايت

طراحی سايت تهران

1.بیشتر اوقات محتوای تازه منتشر کنید

 

در هر 2 تا 3 روز محتوای تازه روی وب سایت خودتان قرار دهید. اما نمی توانید یک محتوا به سایتتان اضا??ه کنید و منتظر بایستید تا معجزه ات??اق بی ا??تند. قبل از اینکه یک عنوان برای مطلب خود انتخاب کنید، ??کر کنید. همیشه باید داخل آن یک نصیحت و یا تحریک برای انجام یک کاری وجود داشته باشد. برای محتوای وب سایت خودتان کارهای زیر را می توانید انجام دهید:

  • یک وبلاگ داشته باشید و هر 2 تا 3 روز در آن مطلب قرار دهید.
  • از عنوان های جالب و جذاب است??اده کنید مثلا به جای عنوان سئو برای مبتدیان از 5 شیوه برای برای ساخت بک لینک که مبتدیان باید آن ها را بدانند است??اده نمایید.
  • قبل از نوشتن همیشه برنامه داشته باشید.

 

 

 

 

رقبای خود را تحلیل کنید و کلمات کلیدی با ارزش با رقابت کمتر را پیدا کنید

 

 

 

 

یکی از استراتژی های که شخصا خود من انجام می دهم این است که رقبای من روی چه کلمه کلیدی تمرکز دارند و من برای آن کلمه کلیدی ص??حه بهتری درست می کنم. این استراتژی پایان ناپذیر است و شما مداوم باید این کار را انجام دهید. در اینجا تعدادی راهنمایی برای اینکار به شما می کنم:

  • از ابزار Ahrefs برای بهترین ص??حه های رقبایتان پیدا کنید.
  • با ابزار SEMrush می توانید متوجه شوید که کدام یک از کلمات کلیدی برای کمپین شما مناسب است. کلمات کلیدی که ترا??یک زیادی را به سمت رقبای شما می ??رستند را پیداکنید. اگرکلمه کلیدی را همه رقبای شما است??اده کرده اند شما یک ص??حه با محتوای مناسب تر تهیه کنید و در غیر اینصورت یک ص??حه برای آن تهیه کنید.
  • همچنین سایت RankWatch نیز ابزار خوبی برای تحلیل رقبای شما است.

 

 

 

 

بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید

 

حضور قدرتمند در شبکه های اجتماعی امری بسیار مهم است. اگر شما از شبکه های اجتماعی عقب مانده اید احتما ترا??یک زیادی را از دست داده اید. یکی از مهم ترین مزایای حضور در شبکه های اجتماعی دیده شدن است.

 

روزانه میلیون آدم از شبکه های اجتماعی نظیر ??یس بوک توییتر و یا گوگل پلاس دیدن می کنند. شما می توانید از این طریق بازدید زیادی را به سمت سایت خودتان بکشانید.

 

 

 

 

از سایت های با کی??یت بک لینک بگیرید

 

سایت با کی??یت به معنی سایت هایی هستند که از نظر موتور جستجوی گوگل دارای اهمیت زیادی هستند . این بدین معنی است که، بک لینک های می توانند ترا??یک زیادی را به سمت سایت شما بکشانند.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...