رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar24

عکاسی بارداری

پست های پیشنهاد شده

 

برای انتخاب آتلیه بارداری مناسب ، می توانید از جستجو در اینترنت یا پرسو جو از دوستان و اقوام است??اده کنید. بعد از پیدا کردن آتلیه بارداری مطابق معیارتان حالا وقت آن رسیده که در محل آتلیه حضور پیدا کرده تا از قوانین آتلیه بپرسید، نمونه کارها را ببینید و پاسخ سوال هایتان را دریا??ت کنید .

 

مسلما هر آتلیه بارداری قوانین خاص خود را دارد و می بایست خودتان را با آنها هماهنگ کنید.

بهترین زمان برای عکاسی بارداری ه??ته سی ام است ، چراکه در این زمان شکم حجم مناسبی پیدا کرده است .

 

میانگین وقت عکاسی برای عکاسی بارداری یک ساعت است اما در صورت خالی بودن ممکن است مدت زمان بیشتری به شما اختصاص دهند. در خصوص چاپ عکس ممکن است آتلیه بارداری،محدویتی برای تعداد چاپ عکس برای شما در نظر داشته باشد.

بسیاری از آتلیه های بارداری ??ایل عکس ها در اندازه کوچک جهت است??اده در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و... یابکگراند گوشی تحویل میدهند ، اما توقع نداشته باشید که ??ایل ها را در سایز اصلی به شما بدهند.

قبل از انجام عکاسی بارداری صحبت کردن با عکاس می تواند بسیار سودمند باشد، چراکه می توانید ژست هایی که دوست دارید عکس بگیرید، نشان دهید و از مشورت و نکته های او بهره مند شوید. ممکن است با توجه به مسائل ??نی، عکاس از ایده های شما استقبال نکند، پس باز هم نگران نباشید، به او اعتماد کنید .

 

آرایش کنید اما لازم نیست به آرایشگاه بروید و شنیون کنید ، تنها کا??یست به دست هایتان لاک بزنید، موها را براشینگ کنید، موهای ساده و براشینگ شده، علاوه بر نشان دادن زیبایی و حس مادری در عکس بارداری، متداول تر و مناسب ترند .

 

نگران ترک های روی شکم نباشد بهترین زمان است??اده از ??توشاپ همین جاست .

 

با آژانس به محل آتلیه بارداری بروی دبا این کار با یک تیر چند نشان را خواهید زد، اگر آتلیه پارکینگ اختصاصی نداشته باشد، بدنبال جای پارک نخواهید گشت و در مسیریابی در زمان ترا??یک مشکلی نخواهید داشت . از طر??ی استرس برای شما اصلا خوب نیست، به ات??اق همسرتان صندلی عقب نشسته و با خیال آسوده به آتلیه عکاسیبروید .

اگر ??رزند دیگری دارید به همراه همسر و ??رزندتان به آتلیه بروید . عکس خانوادگی در انتظار ورود عضو جدید بسیار زیباست. برایاینکاربامسئولآتلیهبارداریمشورتکنیدواو را از تصمیم و نقطه نظرات خود آگاه سازید .

 

به آتلیه متخصص بارداری برویدمسلما آتلیه ای که در سایر سبک های عکاسی پرتره و یا صنعتی ??عالیت می نماید نمی تواند بهترین عکس بارداری از شما ثبت کند . پس بهتر است به آتلیه ای بروید که بصورت تخصصی عکاسی بارداری انجام می دهد .

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...