رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ratinco

نکات موثر در طراحی سایت های فروشگاهی

پست های پیشنهاد شده

با ا??زایش محبوبیت تجارت الکترونیک و گسترش آن در دنیا و تاثیر مثبت آن در اقتصاد جهانی، همچنین ا??زایش میزان ??روش بر پایه تجارت الکترونیک ، رقابت را برای رقبا در این عرصه تنگ کرده و ورود و مو??قیت را دشوارتر نموده است . در این مقاله به چند نکته که میتواند کمک بزرگی به مو??قیت شما در تجارت الکترونیک داشته باشد می پردازیم.

نوع طراحی یک وب سایت

از آن جا که هد?? نهایی در طراحی سایت های ??روشگاهی تبدیل کاربر به مشتری و در نتیجه ??روش بیشتر میباشد پس باید در نوع طراحی و بروز بودن آن دقت کنید چون موثرترین راه مو??قیت در یک سایت ??روشگاهی مجازی به عهده طراحی ساده ولی در حین حال حر??ه ای می باشد.

??واید و راهکارهای ساده سازی در طراحی و خرید محصولات

متاس??انه بسیاری از طراحان بر این باورند که در یک سایت ??روشگاهی چون هد?? آن ??روش محصولات میباشد بیشترین تمرکز خود را بر روی بخش خرید بگذارند و??قط آن بخش را ساده طراحی کنند در صورتی که این ت??کر اشتباه می باشد و باید تمام مراحل طراحی یک سایت از ص??حه اول تا ص??حاتی که درباره جزییات یک محصول می باشد را به شکل بهینه طراحی و پیاده کنند تا کاربر را به سمت خرید نهایی هدایت کند.همچنین به مرحله پرداخت توجه داشته باشید که طراحی آن بخش نیز باید اصولی، ساده و کوتاه باشد یعنی به نحوی طراحی را انجام دهید که همه کاربران با سطح سواد مختل?? و تجربه است??اده مت??اوت از اینترنت بتوانند خرید را انجام دهند و دچار سردرگمی نشوند که مجبور به ترک سایت شما شوند.

اهمیت دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بهتر است در سایت خود بخشی را ایجاد کرده و به شبکه های اجتماعی اختصاص دهید تا با این کار علاوه بر معر??ی خود و محصولات، ??روش خود را در این بخش نیز ا??زایش دهید. گذاشتن دکمه های اشتراک گذاری در وب سایت و شبکه های اجتماعی در دنیای تجارت الکترونیک بسیار اهمیت پیدا کرده است. در صورت وجود این دکمه ها کاربر میتواند محصولی جدید و خاصی را که شما معر??ی کرده اید را به دوستان خود اطلاع دهد که این باعث درصد ??روش بیشتر شما می شود.

 

طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت راتین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...