رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

هزینه خسارت در اجاره خودرو های خارجی

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

همیشه در هنگام رانندگی باید نهایت دقت و تمرکز حواس را داشته باشید. به خصوص اگر با خودرویی رانندگی می‌کنید که به صورت کرایه در اختیارتان قرار گر??ته است. رعایت نکردن نکات ساده ولی مهم می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. در این مقاله در مورد هزینه های خسارت در اجاره خودرو صحبت می‌کنیم.

مالک خودرو باید ماشین را بیمه کرده باشد تا در مواقع رخداد حادثه بتواند از خدمات شرکت بیمه خود است??اده کند.

خسارت ها در بحث اجاره خودرو به دو دسته جانی و مالی تقسیم می‌شوند. خسارت جانی می‌تواند شامل آسیب های جسمی باشد که در مدت اجاره به راننده خودرو و یا سرنشینان وارد می‌شود. این موضوع را قانون مشخص می‌کند که خسارت وارد شده بر عهده کیست. آیا به هنگام رخ دادن یک حادثه رانندگی که منجر به آسیب دیدگی جسمانی و یا حتی ??وت سرنشینان خودرو می‌شود شرکت ارائه دهنده سرویس مقصر است؟ آیا مشتری می‌بایست خسارت های وارده به خودرو و یا راننده ماشین شرکت را جبران کند؟

پاسخ به این سوالات و سوالات مشابه دیگر را قانون و اتحادیه صن?? اجاره وسایل نقلیه مشخص می‌کند. در قانون کاملا روشن بیان شده که در صورت بروز هر رخدادی که منجر به آسیب دیدگی جانی و یا مالی شود به چه صورت باید اقدام کرد و برای هر نوع و هر اندازه خسارت هزینه‌ای شخص تعیین شده و به تایید قانون گذاران رسیده است. طر??ین قرارداد می‌بایست با آگاهی از این هزینه ها و رضایت کامل تصمیم به عقد قرارداد بگیرند تا در صورت بروز مشکل و یا حادثه بتوانند از مجرای قانونی پیگیری کنند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...