رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

دلایلی که شما را از خوردن پنیر را با گوجه و خیار منع می‌کند

پست های پیشنهاد شده

حسن اکبری متخصص آسیب‌شناسی و طب سنتی ایرانی در گ??تگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به این که پنیر یک ماده پروتئینی با تب سرد است و نباید آن را با گوجه، خیار و هندوانه که تب سرد دارند، خورد اظهار کرد: بسیاری از ا??راد براساس عادت همیشگی در صبحانه میان وعده‌ها پنیر را با گوجه و خیار یا هندوانه می‌خورند. این امر باعث بروز بسیاری از عارضه‌ها و برخی بیماری‌ها شامل دیابت، ام اس، اختلالات عصبی، گوارشی و غیره می‌شود. به طوری که برخی از ا??راد پس از خوردن پنیر درچار ضع?? می‌شوند این ا??راد باید از خوردن پنیر پرهیز کنند.

 

وی ا??زود: مصر?? همزمان پنیر با خیار، گوجه، هندوانه و یا سردی‌های دیگر باعث بروز عارضه‌ها و بیماری‌ها می‌شود، این امر عمر را کوتاه می‌کند. بهتر است ا??رادی که تمایل به مصر?? همزمان پنیر، خیار، گوجه و یا هندوانه را دارند به مقدار نص?? به نص?? از گردو است??اده کنند.

 

یعنی برابر 50 گرم پنیر، گوجه و خیار یا هندوانه از 50 گرم گردو است??اده کنند.

 

اکبری تصریح کرد: پنیر دارای مولکول‌های پروتئینی پیچیده است و برای تجزیه شدن نیاز به مقدار زیادی انرژی دارد. به همین دلیل هنگام تجزیه انرژی زیادی را از بدن دریا??ت می‌کند. مصر?? همزمان پنیر با گوجه و خیار یا هندوانه که از مواد سرد هستند. باعث تشدید این ??رآیند می‌شود.

 

این متخصص آسیب‌شناس و طب سنتی ایرانی در پایان گ??ت: بهتر است پنیر همراه مغز دانه‌هایی مانند گردو و یا خرما، کشمش و مواد گرم پرانرژی مصر?? شود تا انرژی لازم را از این مواد دریا??ت کند. پنیر از لبنیات پرمصر?? در سبد غذایی ما ایرانیان است و حذ?? آن امکان‌پذیر نیست پس بهتر است هنگام مصر?? پنیر به نوع موادی که با آن است??اده می‌شود توجه شود تا مشکلی پیش نیاید.

ویرایش شده توسط masterina

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...