رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

سرویس اجاره خودرو بدون راننده

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

اگر می خواهید از خدمات شرکت های اجاره خودرو است??اده کنید بهتر است با انواع خدمات آن آشنا شوید. این مقاله به بررسی شرایط اجاره خودرو بدون راننده می‌پردازد. بنابراین توصیه می‌کنیم که با ما همراه باشید.

اگر مسئولیت رانندگی در مدتی که خودرو را کرایه کرده‌اید بر عهده شماست بهتر است قبل از هر اقدامی به نکاتی که این باره مطرح می‌شود توجه کنید.

رانندگی همیشه دقت و ملاحظه بسیاری را طلب می‌کند به خصوص اگر با خودرو اجاره‌ای رانندگی می‌کنید توصیه می‌کنیم که مهارت خود را در رانندگی ا??زایش دهید. به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید و با سرعت مطمئنه حرکت کنید. وقتی تصمیم به حرکت می‌گیرید باید نسبت به جاده و راه اطلاعات کا??ی داشته باشید و نقشه مسیر را از قبل بررسی کرده باشید تا بتوانید در مواجه با خطرات و موانع احتمالی تصمیم درست بگیرید و به موقع اقدام کنید. اگر می‌خواهید از شهر خارج شوید بهتر است ماشین مجهزی را اجاره کنید که توان و قدرت بالایی داشته باشد و بتوانید با آن برای ساعات طولانی رانندگی کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که ماشین دست شما امانت است و باید در موعد مقرر به شرکت بازگردانده شود. بنابراین در نگهداری آن کوشا باشید و نهایت دقت را در رانندگی اعمال کنید. بدیهی است به هنگام رانندگی می‌بایست تمامی مدارک ماشین به همراه گواهی نامه رانندگی خود را به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به ماموران رانندگی ارائه دهید. وقتی ماشین اجاره کردید حواستان به کنترل سیستم موتور و سایر قسمت‌های ماشین باشد. اگر به مسا??ت های دور می‌روید مراقب میزان مصر?? بنزین اتوموبیل باشید و به ازای چند ساعت رانندگی کمی توق?? کنید. استراحت کنید و به ماشین نیز اجازه استراحت بدهید. در مورد ماشینی که اجاره کرده‌اید اطلاعات کسب کنید. هرچه اطلاعات شما بیشتر باشد بهتر می‌توانید از ماشین نگهداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...