رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
site2017

15 قدم برای رشد کسب و کار آنلاین

پست های پیشنهاد شده

شما کسب و کار خود را شروع کردید، تبریک میگم. حالا شما صاحب کسب و کار خودتون هستید، تا به حال به این ??کر کردید که کسب و کار خودتون رو گسترش بدین به صورت آنلاین؟ در این مقاله روش ها و ملزومات مختل?? برای رشد کسب وکار خودتون رو بهتون معر??ی می کنیم.

3 تا از بخش های اصلی یک وب سایت

 

اول از همه: در کسب و کار شما ??روش آنلاین وجود دارد؟ ساخت سایت به شما اجازه می دهد تا مشتریان شما را به راحتی پیدا کنند و اطلاعاتی در مورد شما و کسب و کارتان کسب کنند اگر شما کالا دارید اقدام به طراحی وب سایت ??روشگاه اینترنتی کنید تا بتوانید به راحتی اقدام به ??روش اجناس خود کنید.

دامنه مناسب: نام دامنه شما بازتاب گر کسب و کار شما می باشد. نام تجاری مناسب بسیار مهم است تا به عنوان رابطی باشد برای کسب و کار شما تا وقتی خریدار آن را به زبان می آورد کسب وکار شما سریعا در ذهنش تداعی شود.

شرکت میزبانی هاست مناسب: یک شرکت میزبانی مناسب برای وبسایت شما بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در زمانی که ممکن است کاربران زیادی وارد وب سایت شما شوند و سایت شما به حالت تعلیق درآید در این زمان این شرکت وارد عمل شده و از وب سایت شما به نحو احسن پشتیبانی می کند و باعث ??روش بیشتر شما شود.

طراحی وب سایت : حس و نگاه اولی که به وب سایت شما می شود مهم است.چند گزینه وجود دارد اگر شما تجربه ای ندارید در این زمینه بهتر از محصولات آماده مانند وردپرس است??اده نکنید جون بعدا حتما به دردسر می ا??تید بهتر است قالب و سایت خود را به صورت س??ارشی به شرکت های طراحی سایت س??ارش دهید تا بهترین نتیجه را در زمینه ??روش آنلاین بدست آورید.

 

5 ملاحظه مهم:

 

شما نیاز دارید تا در دنیای وب دیده شوید توسط کاربران تا تمامی کسانی که به کسب و کار شما علاقه دارند وارد سایت شما شده و از آن است??اده کنند.

ریسپانسیو: آیا وب سایت شما در تمامی ص??حه نمایش ها بهینه شده است؟ با ا??زایش ترا??یک شما در جستجوها قطعا خیلی از آنها با موبایل هستند، گوگل قابلیت نمایش وب سایت در موبایل را یکی از مول??ه های اصلی رتبه گر??تن برای سایت شما در نظر گر??ته است که ساخت سایت بدین منظور بسیار مهم است شما باید حتما وب سایت خود در موبایل چک کنید تا بدون مشکل باشد و کاربران به راحتی در آن به خرید از سایت شما بپردازند.

سئو: به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو(جستجوگرها) ، وقتی شما مطلبی در سایت خود درج می کنید موتورهای جستجو از طریق الگوریتم های خود این مطلب را پیدا کرده و در نتایج خود نشان می دهند مانند گوگل که نتایج را به مشتریان نشان می دهد و از این طریق مشتریان به وب سایت شما می آیند. سئو بسیار مهم می باشد زیرا باید مطمئن شد تا مشتریان با جستجوی کلمات مرتبط به وب سایت یا ??روشگاه شما هدایت شوند.

به روزرسانی: هنگامی که وب سایت شما آپلود شد و بالا آمد شما برای ح??ظ مشریان خود باید بر روی آن مطلب به روز و مناسب بگذارید.محصولات جدید بگذارید مطالب م??ید و جدید قرار دهید تا کاربران با خواندن آنها سرگرم شوند و به گشت گذار در وب سایت شما بپردازند تا حس کنند سایت شما زنده است و حس امنیت و اطمینان به آنها دست دهد تا به راحتی و با خیال راحت به خرید بپردازند.

تجربه کاربر: آیا دوستان و خانواده شما از وب سایت بازدید کرده اند؟ مشکلی در روند خرید یا مانعی وجود دارد؟ شما باید بخشی برای پرسش و پاسخ ایجاد کنید تا اگر مشکلی در خرید وجود دارد کاربران به شما اطلاع دهند تا آن موانع ر??ع کنید تا نرخ بازدید کاربران در سایت شما بالا رود و همینطور سبد خرید خود را کاربران رها نکنند.

رقابت: رقبای خود را همیشه تحت نظر بگیرید ببینید آنها چه پروسه هایی را طی کردند تا مو??ق شوند و با دقت به ضع?? های آنها توجه کنید و در وب سایت خود این ضع?? ها را بر طر?? کنید تا به چشم کاربران بیایید.

4 تکنیک بازاریابی

 

حالا که وب سایت در حال کار کردن به طور کامل است و دید مشتریان را به خود جلب کرده وقت بازاریابی برای کسب و کار شما می باشد.

مشتریان را هد?? بگیرید: مطمئمن شوید تا شما منتظر نمی مانید تا مشتریان به سمت شما بیایند. ??عالیت خود را برای محصولات و خدماتی آغاز کنید که می دانید مشتریان به دنبال آن هستند.همچنین از شبکه های اجتماعی می توانید است??اده کنید و تبلیغ کنید برای جذب مشتری، همچنین می توانید در گوگل جستجو کنید ببینید که مشتریان شما بیشتر به دنبال چه چیزی هستند.

شبکه: ایجاد ارتباط با مردمی که مربوط به کسب وکار شما هستند، شبکه های بزرگ می توانند به کسب وکار شما و گسترش آن کمک بالقوه ای نمایند و هم باعث شوند هویت نام تجاری شما تقویت شود.اگر بتوانید با یک منبع خوب متصل شوید و به دیدار متخصصان کسب و کار خود بروید بهترین راه خواهد بود.

کمپین های ایمیل: گر??تن یک ایمیل ??قط به عنوان ??روش مهم نیست، علاوه بر ??روش خیلی کارهای دیگر نیز می توان از طریق ایمیل انجام داد، شما یک لیست از ایمیل های مهم را تهیه می کنید و به آنها خدمات و محصولات ممتاز خود را معر??ی می کنید و از طریق ایمیل آنها را وسوسه کرده و به وب سایت خود می کشانید.

همچینی برای بروز رسانی محصولی خاص می توانید از ایمیل است??اده کنید تا مشتریان بالقوه خود را مطلع کنید و یا حتی محصولی که قرار است در آینده به ??روش برسد.

تبلیغ: آیا می خواهید مردم بیشتر در مورد کسب و کار شما بدانند و همچینین متوجه شوند شما چی پیشنهادات شگ??ت انگیزی دارید؟؟ تبلیغات ??رصت هایی عالی برای شما به ارمغان می آورند، Adwords گوگل جایی عالی برای شروع است.

3 نکته مهم برای پشتیبانی از مشتری

 

در انتها، شما می خواهید برای اطمینان از کی??یت شرکت شما کی??یت خدمات به مشتریان را به نحو احسن انجام دهید و مشتریان خود را راضی نگه دارید. خیلی از کسب و کارهایی که شکست خوردند در این مرحله به خوبی عمل نکردند، بهترین راههای مقابله با این مسائل را برای شما بازگو می کنیم:

بشریت: بگذارید مردم متوجه شوند که تمام کارهایشان توسط آدم های واقعی و مسئولان پشتیبانی انجام می شود تا احساس امنیت کنند و بدانند به آنها اهمیت می دهید، وقتی مشتریان عاشق شما و کسب کارتان شوند،مشتریان جدیدی را برای شما می آورند و همچنین شما را به بقیه پیشنهاد می دهند. بدین وسیله از طریق مردم نام تجاری خود را بالا می برید.

بازخورد مشتریان: از مشتریان است??اده کنید برای این که کسب و کار شما را بررسی کنند و درباره نظر دهند و آن را نقد کنند،این می تواند برای شما بسیار با ارزش باشد از دید مشتریان به کسب و کار شما نگاه کردند بسیار م??ید می باشد و بهبود وب سایت شما کمک می کند.

سرویس پشتیبانی: هنگامی که کسب و کار شما به مشتریان پشتیبانی ارائه ندهد، مشتریان شما در تاریکی رها خواهند شد، اگر آنها متوجه این پارامتر شوند شاید هرگز به سایت شما دیگر برنگردند،پس پشتیبانی ضروری می باشد، به مشتریان خود اطمینان بالقوه دهید تا خیالشان از بابت خرید خود مطمئن باشد، راهنما برای آنها بگذارید.

خب مطمئن باشید اگر به همه موارد بالا اتکا کنید و آنها را انجام کسب و کار آنلاین شما رونق پیدا خواهد کرد و طعم مو??قیت را خواهید چشید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...