رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar24

قیمت ها یخچال اسنوا و دوو

پست های پیشنهاد شده

یخچال ??ریزر اسنوا دارای سیستم تنظیم عملکرد دستگاه در هنگام س??ر و نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض میباشد، بوگیر، سیستم کنترل هوشمند، سیستم سردکننده سریع، ق??ل کودک، لامپ یخچال، مح??ظه مجزا جهت نگهداری میوه و سبزیجات، مجهز به یخساز مکانیکی با مح??ظه بزرگ ذخیره سازی یخ و سنسور نور می باشد.قیمت یخچال اسنوا

یخچال اسنوا مدل e2600 با گنجایش 26 ??وت یک یخچال جادار مناسب برای خانواده های ایرانی است. سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی، سیستم سرمایش دوگانه برای یخچال و ??ریزر و همچنین مخزن بزرگ ذخیره یخ از خصوصیاتی است که این یخچال را نسبت به یخچال های مشابه متمایز میکند. قیمت یخچال اسنوا با در نظر گر??تن امکانات و خصوصیات ویژه ای که دارد، قیمتی کاملا مناسب نسبت به یخچال های مشابه است.

انتخاب سنتر یک ??روشگاه اینترنتی است و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی در برند اسنوا را از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت یخچال اسنوا شگ??ت زده خواهید شد .لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید ...قیمت یخچال اسنوا

 

برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال ??ریزر باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک یخچال ??ریزر باید داشته باشد کی??یت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است، انتخاب سنتر یخچال ??ریزر دوو را با گارانتی مطمئن و کی??یت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت یخچال ??ریزر دوو در ??روشگاه ما با سایر ??روشگاه های دیگر رقابت می کند.

یخچال‌ ??ریزر دوو با طراحی لوکس ??ضای آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و رنگهای مختل?? آن هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یخچال ??ریزرتان را با دیگر وسایل داخل آشپزخانه ست کنید.

 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...