رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahsa-k

تفاوت نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد

پست های پیشنهاد شده

امروز با مقاله ای دیگر از وب سایت ??راتکنو با عملکرد نرم ا??زار حضور غیاب رایگان در خدمت شما هستیم تا با ت??اوت بین نرم ا??زار حضور غیاب و حقوق دستمزد دستگاه حضور و غیاب آشنا شویم.

 

چرا نرم ا??زار حضور غیاب؟

 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که با وجود دستگاه حضور و غیاب چه نیازی به نرم ا??زار می باشد؟مگر دستگاه کا??ی نیست.در پاسخ چنین می توان گ??ت که وظی??ه ی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و یا تشخیص چهره به تنهایی ثبت ساعت تردد پرسنل می باشد و در اکثر دستگاه های موجود بازار امکان تعری?? شی??ت کاری بر روی خود دستگاه وجود ندارد و دستگاه ??قط ساعتی که کارمندان ورود/خروج، مرخصی و یا ماموریت انجام می دهند ثبت می کند و این وظی??ه ی نرم ا??زار حضور غیاب می باشد که این تردد های ثبت شده را پردازش کند. که نحوه ی عملکرد آن به این گونه است که بعد از این که پرسنل تردد خود را با دستگاه انجام دادند شما می تواند از طریق USB یا شبکه از دستگاه تخلیه اطلاعات بگیرید.به عنوان مثال اگر بخواهید تردد های یک ماه پرسنل را بررسی کنید بعد از این که طی یک ماه پرسنل تردد زدند شما یک ??لش USB به دستگاه حضور غیاب وصل کرده و طی مراحلی که در هر دستگاه مت??اوت است تردد ها به ??لش منتقل می شود سپس ??لش را به سیستمی که نرم ا??زار حضور غیاب ??عال می باشد وصل کرده و تخلیه را انجام می دهیم و همچنین شما همین کار را می توانید از طریق شبکه نیز انجام دهید.تا این جا متوجه شدیم که چرا به نرم ا??زار حضور غیاب در دستگاه حضور غیاب نیاز داریم.حال می پردازیم به ت??اوت بین نرم ا??زار حضور غیاب و حقوق دستمزد

 

نرم ا??زار حضور غیاب رایگان

 

در ابتدا اگر بخواهیم تعری??ی خلاصه از ت??اوت بین نرم ا??زار حضور غیاب و حقوق دستمزد داشته باشیم چنین می توان گ??ت که وظی??ه ی نرم ا??زار حضور غیاب گزارش از تردد پرسنل و وظی??ه ی نرم ا??زار حقوق دستمزد گرد آوری ??یش حقوقی می باشد.

 

شما در نرم ا??زار حضور و غیاب ابتدا پرسنل را با توجه به کدی که در دستگاه دارند تعری?? کرده وارد می کنیم.زیرا دستگاه حضور غیاب و نرم ا??زار همدیگر را بر اساس کد می شناسند در ادامه الگوی کاری را تعری?? کرده یعنی مشخص می کنیم ساعت ورود / خروج پرسنل چه زمانی باشد تا با توجه به این الگو میزان کارکرد ، تاخیر ، اضا??ه کار و… محاسبه شود و در نهایت طی یک ص??حه گزارش برای شما نمایش داده می شود. شما در این نرم ا??زار می توانید ثبت مرخصی و ماموریت را انجام دهید همچنین می توانید ترددی را به صورت دستی اضا??ه یا اصلاح کنیم.در ادامه شما می توانید یک خروجی برای نرم ا??زار حقوق دستمزد داشته باشید

 

در کل شما در این نرم ا??زار ??قط تخلیه اطلاعات از دستگاه را انجام می دهید و تردد های ثبت شده را بررسی می کنید.شما می توانید نمونه ای از این گزارش را در تصویر زیر مشاهده کنید.

hozor-ghiab.png

در نرم ا??زار حقوق دستمزد شما ابتدا ??ایل خروجی را بارگذاری می کنید.همان طور که از نام آن پیداست شما در این نرم ا??زار حقوق پرسنل را محاسبه می کنید.یعنی با توجه به میزان کارکردی و نوع الگویی که داشتند (ساعتی یا روزانه) می توان مشخص کرد حقوق پایه ، اضا??ه کار و …. با چه مبالغ و ضرایبی محاسبه شود و در انتها یک ص??حه از گزارش ??یش حقوقی را نشان می دهد که در ادامه نمونه ای از این ??یش حقوقی را برای شما آورده ایم.hoquq.png

تا این جا به طور نسبی با ت??اوت بین نرم ا??زار حضور غیاب و حقوق دستمزد آشنا شده ایم.لازم به ذکر است که نرم ا??زار های مت??اوتی در بازار موجود می باشد. اگر بخواهیم چند نکته را در حین خرید رعایت کنیم به موارد زیر می توان اشاره کرد.

– محیط ??ارسی و آسان نرم ا??زار و کاربر پسند بودن آن

– سازگار با ویندوز سیستم شما

– امکان گزارش گیری ??ردی و گروهی

– امکان ویرایش تردد به صورت دستی

– پشتیبان گیری و بازیابی (backup)

– عدم محدودیت در تعری?? پرسنل

– امکان تعری?? اگوی کاری به صورت ساعتی و روزانه

– و …

نکته ی دیگری که در نرم ا??زار حضور غیاب حائز اهمیت می باشد این است که نرم ا??زار بعد از مدتی ق??ل نشود یعنی برای است??اده از نرم ا??زار نیازی نباشد که حتما مبلغی بعد از یک بازه زمانی پرداخت شود تا بتوان از نرم ا??زار است??اده کرد.

??راتکنو کلیه این امکانات ??وق را برای شما ??راهم کرده است و همچنین دو نرم ا??زار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد به صورت هدیه در پکدستگاه حضور غیاب موجود می باشد که کلیه نیاز های یک مجموعه اداری را ساپورت می کند.همچنین شما می توانید ??ایل راهنمای نرم ا??زار حضور و غیاب رایگان از بخش مرکز دانلود سایت ??راتکنو دانلود کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما م??ید واقع شود در صورت داشتن هرگونه سوال شما می توانید با ??راتکنو تماس حاصل ??رمایید تا بتوانیم به طور دقیق تر شما را راهنمایی کنیم.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...