رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
erosin

تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی

پست های پیشنهاد شده

در این مقاله کوتاه از تاثیرات هدایای تبلیغاتی همراه شما خواهیم بودیم

 

هدایای تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی موجود هستند؛ آنها همزمان م??ید و تبلیغاتی هستند، و چیزی به زندگی‌های ا??رادی که آنها را دریا??ت می‌کنند و است??اده می‌کنند اضا??ه می‌کنند. اما چرا بسیار مو??ق هستند؟ چرا آنها خیلی خوب کار می‌کنند؟ دلایل احتمالا خیلی واضح باشند که شما در ابتدا ??کر می‌کنید! [h=3]هدایای تبلیغاتی وسیله های کاربردی و روزمره[/h]

بر خلا?? بسیاری از محصولاتی که در بازاریابی است??اده می شود، زیبایی یک محصول تبلیغاتی است که در نظر گر??ته می‌شود که ت??اوت کوچکی در زندگی آنهایی که به آنها هدیه داده شده است ایجاد کند- بله حتی یک خودکار یک کالای ضروری روزمره است!

 

دادن هدیه به کسی- مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد-که ا??زایش می‌دهد چگونه آنها در مورد روزشان می‌روند بی‌اختیار آنها را به یک انتخاب رحجان‌پذیرتر برای مشتریان ??ریبنده یا مشتریانی که از خدمت شما است??اده می‌کنند تبدیل می‌کند. شما به طور ناخودآگاه به آنها نشان می‌دهید که می‌توانید برای آنها م??ید باشید، به سادگی با تامین یک لیوان برای آنها که هرگز تشخیص نخواهند داد از برخی نقطه نظرات نیاز خواهند داشت!

 

در واقع، حدود ۵۳% از مردم از یک کالای تبلیغاتی به صورت ه??تگی است??اده می‌کنند… یا حتی اغلب بیشتر! [h=3]هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبت بر روی مشتری شما دارند.[/h]

از آنجایی که شما به مشتریانتان و خریدارانتان یک کالای تبلیغاتی عرضه می‌کنید، این باعث می‌شود که تجارت شما صمیمی‌تر و نزدیک شدنی‌تر به نظر برسد؛ چیزی که همچنین می‌تواند کمک کند شالوده‌ی مشتری شما را خوشحال می‌کند. مشتریان خوشحال گرایش دارند که به تجارت شما و??ادار بمانند، بنابراین به هر میزان که شما آنها را خوشحالتر بکنید، احتمالا آنها به جای نگاه کردن به جای دیگر برای خدماتی که شما می‌توانید عرضه کنید، بیشتر با شرکت شما خواهند ماند.

 

شما می‌توانید حتی مشتریان بیشتری را به تجارت خودتان با عرضه‌ی هدایای تبلیغاتی ترقیب نمائید. برای مثال، شما یک خرس عروسکی تبلیغاتی را به حر??ه‌ای های تجارت نمیدهید–شما مورد م??یدتری مثل یک خودکار را انتخاب خواهید کرد؛ ما این مورد را تضمین می‌کنیم که در تجارت همیشه یک خودکار نیاز خواهد شد، بنابراین مطمئن باشید که این مال شماست!

 

طبق یک تحقیق، ۷/۱۴ % از شرکت‌کنندگان در بررسی ppat، گزارش کردند که آنها با دادن هدایای تبلیغاتی بعد از دریا??ت و است??اده از آن تماس داشتند. این سه برابر بیشتر از آن چیزی بود که دیگر رسانه‌های بازاریابی مثل چاپ یا تبلیغات تلویزیون به آن رسیدند، با ??قط ۳ تا ۵ % تماس با تبلیغ.

 

با هدایای تبلیغاتی سازمان یا برند خود را در قلب مشتریان خود جای دهید …

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...