رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hadiahmadi

جاذبه های پاتایا

پست های پیشنهاد شده

پاتایا یک شهر ساحلی در کشور تایلند است. در تور پاتایا محو تماشای جاذبه های طبیعی، مدرن و تاریخی این شهر خواهید شد. پاتایا علاوه بر سواحل بی نظیر جاذبه های دیگری هم دارد که در این مقاله به معر??ی آنها پرداخته ایم.

ساحل جامتین از مکان‌های دیدنی پاتایا است که در 3 کیلومتری جنوب این شهر قرار دارد. در حاشیه این ساحل، اقامتگاه‌های لوکس، هتل‌های ساحلی، رستوران و مغازه‌های مختل??ی وجود دارد. شهرت ساحل جامتین به دلیل داشتن ت??ریحات و ورزش‌های آبی مهیجی مانند جت اسکی، قایقرانی و غواصی می باشد.

خانه مقدس حقیقت یا Sanctuary of Truth، ساختمانی چوبی و شگ??ت‌انگیز است که درست در کنار ساحل شمالی‌ترین نقطه پاتایا قرار دارد. ساخت این بنا از سال 1981 شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2050 کامل شود.

دنیای زیر آب پاتایا یا آکواریوم پاتایا از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان است که دنیایی مت??اوت را به گردشگران عرضه کرده است. 5 هزار جانور آبزی در 200 گونه مختل?? در این آکواریوم زندگی می‌کنند. در بخشی از این کواریوم می‌توانید پوست جانوران مختل??ی را لمس کنید که تجربه‌ای خاص می باشد.

گالری هنر در بهشت در تایلند، یک گالری هنری جذاب و زیبا است که با نمایش نقاشی‌های سه بعدی، ??اصله مخاطب را با هنر از بین برده است. هنرمندان این آثار، با است??اده از تکنیک‌های نقاشی، باعث ایجاد خطای دید شده و این تصور را به وجود می‌آورند.

 

تور پاتایا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...