رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hadiahmadi

جاذبه های مالزی

پست های پیشنهاد شده

در تور مالزی با جاذبه هایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. تور مالزی پر از جاذبه هایی است که در طول عمر خود مشاهده نکرده اید.

یکی از جاذبه های اصلی شهر کوالالامپور برج های دوقلوی پتورناس هستند. این برج ها طراحی و ساخت منحصر به ??ردی دارند و محلی برای ت??ریح و تجارت هستند.یکی از جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس، پل آسمان است که در طبقه های 41 و 42 قرار دارد. برای بازدید از پل آسمان باید در اواسط روز به آنجا بروید. زیرا ص?? بلیط این مکان دیدنی بسیار طولانیست و باید زمان طولانی برای رسیدن به این پل زیبا صر?? کنید. از جاذبه های اصلی داخل برج ها می توان به موزه مدرنPetrosains ، ارکستر ??یلارمونیک و مرکز خرید Surya KLCC اشاره نمود.

سان‌و??ی، پارک آبی دوست داشتنی شهر کوالالامپور است. این پارک به دلیل محیط بسیار سرسبز و طبیعت زیبای و ساحل های شنی، هرساله گردشگران ??راوانی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. سان‌و??ی مرکز خرید زیبایی دارد که به سبک معماری مصری ساخته شده است. در آن، زمینی نیز برای پاتیناژ وجو دارد.موج سواری روی آب یکی از اصلی ترین جاذبه های پارک آبی سان وی کوالالامپور است. ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که 428 متر ارت??اع دارد، باغ وحش تقریبا بزرگی که دقیقا حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل می کند و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند.

این که بدانید در دنیای زیرآب چه می گذرد بدون شک برای هر ??ردی جالب و زیباست.آکواریوم KLCC یکی از بزرگ ترین و مشهورترین آکواریوم های دنیا می باشد. در این آکواریوم ماهی هایی زندگی می کنند که ??قط در عمق دریاها می توان آنها را پیدا کرد.در این آکواریوم انواع ویدئو پروژکتورهاو تجهیزات پیشر??ته دیگری وجود دارند که اطلاعات نادر و کاملی در مورد موجودات زیرآب در اختیار گردشگران تور مالزی قرار می دهد. از جاذبه های این آکواریوم باید به راه های تونل مانند در میان آکواریوم،نمایش موجودات آبزی و خزنده های کمیاب،جلسه های غواصی و برنامه غذا دادن به ماهی ها اشاره کرد.این آکواریوم زیبا و بزرگ در نزدیکی برج های پتروناس واقع شده است و حدود 60 هزار متر مربع مساحت دارد.تونل زیر آب این آکواریم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های متنوع شامل ببر کوسه،مارماهی،ماهی های عظیم الجثه آبهای استوایی که در اطرا?? شما به شنا کردن مشغول هستند یکی از زیباترین جاذبه های تور مالزی به شمار می رود.

تور مالزی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...