رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
MOHSENSEO

مکان های دیدینی سوئیس

پست های پیشنهاد شده

کشور کوچک و زیبای سوئیس ، در مرکز اروپا قرار دارد. رشته کوههای آلپ ، بارندگی ??راوان و آب و هوای مناسب ، سبب شده است که مناظر طبیعی بسیاری در سوئیس به وجود اید. سوییس از جمله کشورهایی است که مرز آبی ندارد ولی رودهای مهم و پر آبی مانند راین و رن از آن سرچشمه گر??ته و می گذرد و از طریق برخی از آنها کشتی ها به بنادر رودخانه ای سوییس تردد می کنند . از دیگر ویژگی های طبیعی سوییس وجود دریاچه های متعدد در آن کشور است. این کشور همچنین برای استراحتگاه های اسکی و مسیرهای پیاده روی شناخته شده است. بانکداری و امور مالی، صنایع کلیدی این کشور هستند و ساعتهای سوئیس و شکلات آن در جهان مشهور هستند.

 

switzerland-matterhorn.jpg

 

شهر زوریخ در شمال کشور سوییس، شهری جالب است که میان چشم اندازهای بسیار زیبای سواحل دریاچه زوریخ محصور است. این شهر ، درست مثل سنگی است که از کوههای آلپ ا??تاده باشد. تپه های ملایم، جنگل های آرام ، دریاچه ها و رودخانههای تمیز، دهکده های خوش منظره ، همگی شروعی دلخواه برای گردشگری و رزرو تور زوریخ می باشند.

 

مکانهای دیدنی زوریخ : گراس مونستر ، ??رامونستر،سنت پیتر ، موزه بارن گاسه ، کونست هاوس زوریخ ، موزه ریت برگ ، موزه ملی سوییس ، کارخانه قرمز، نونام ، شانزن گرابن ، آبشارهای رودخانه راین و...

 

switzerland-zurich.jpg

در سایت تور با توجه به هتل های مختل?? و ایرلاین های پروازی ، تور لحظه آخری سوییس ، ارزان ترین تور سوییس، تنوعی از بهترین تورهای سوییس ، تور سوییس در آژانس های مختل?? و.. می توانید تور دلخواه خود را بیابید.

 

سایت تور

 

تÙر ارزا٠| ساÛت تÙر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...