رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
radmehrr

روستای زیبای آدم سنگی

پست های پیشنهاد شده

 

در غرب تهران و در دل کوه های سر به ??لک کشیدهی البرز دو روستای زیبا و دیدنی برای تمامی اقشار واقع شده به نام وَردیج و واریش این دو روستای زیبا چنین خاطره ای در زهن شما خواهد ساخت که به سختی از ذهن شما بیرون میرود.

بسیاری از کسانی که قصد س??ر به اطرا?? تهران را دارند به اجاره خودرو تهران میتوانند به این دو روستای زیبا س??ر کنندروستاهایی به دور از شلوغی و الودگی هوا ساکت و آرام در دل کوهستان البرز جا خوش کرده اند. دسترسی به این روستاها از طریق اتوبان تهران-کرج و از بالای وردآورد امکان پذیراست . از بالای محله وردآورد، جاده ای پیچ در پیچ در مجاورت رودخانه ای زیبا به سمت کوه های البرز شما را به این دو روستا خواهد رساند.

این دو روستا همیشه و در هر ??صلی زیبا اند ولی بهترین زمان گشت و گذار در این روستا ??صل بهار است ، خصوصاً اردیبهشت ماه، چرا که در این موقع از سال، باغ های وردیج و واریش با شکو??ه های زیبای گیلاس و آلبالو یکدست س??یدپوش شده و مناظری زیبا از طبیعت زیبا ی بهار رو به نمایش می گذارن. شهر تهران مناطق بسیار زیبا یی را دارد که می توانید از تما شای این مناطق زیبا لذت ببرید و روز های خاطره انگیزی را در کنار دوستان و خوانواده ی خود داشته باشید

 

اجار٠اÙÙاع Ø®ÙدرÙÙØ§Û Ø§ÛراÙÛ|ÙاشÛ٠تشرÛÙ??ات|اجار٠ÙÙ 09128005848

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...