رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
asoa

وقت سفارت آمریکا

پست های پیشنهاد شده

 

 

آژانس آنامهر پرواز با تجربه چندین سال سابقه در زمینه اخذ وقت س??ارت آمریکا آماده ارائه خدمات وقت س??ارت آمریکا در دبی، وقت س??ارت آمریکا در ارمنستان، وقت س??ارت آمریکا درآنکارا (که دارای آ??یسر ??ارسی زبان می باشند) و کلیه کشورهای دیگر از قبیل کشورهای اروپایی -که در آنها امکان مصاحبه با ایرانیان وجود دارد- می باشد.

لذا خواهشمند است اقدامات مربوط به تعیین وقت س??ارت خود را به کارشناسان مجرب آنامهر پرواز بسپارید.

  • مراحل تعیین وقت س??ارت آمریکا:

 

1- تکمیل ??رم درخواست ویزا ( ??رم DS-160 )

مهم ترین مرحله جهت اقدام برای دریا??ت ویزاهای کوتاه مدت آمریکا تکمیل اپلیکیشن ??رم DS-160 می باشد. این ??رم حاوی اطلاعات ??ردی هر ن??ر از اعضای خانواده می باشد که باید به دقت تکمیل گردد.

چنانچه متقاضیان به شخصه قادر به پر کردن این ??رم نیستند بهتر است این امر را به کارشناسان این شرکت سپرده تا ازهرگونه ایجاد خطا و بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.هرگونه اشتباه در تکمیل این ??رم ممکن است منجر به رد درخواست متقاضی شود.

2- تعیین وقت ملاقات

جهت تعیین یک قرار ملاقات در کنسولگری آمریکا برای مصاحبه با ا??سر ویزا باید یک زمان مشخص تعیید گردد. این روند شامل ایجاد یک حساب کاربری، انجام واریزی های مربوطه و تعیین ساعت، روز و مکان مصاحبه می باشد. که این امر به طور کامل توسط آژانس آنامهر پرواز صورت می پذیرد.

هر متقاضی بسته به هد?? س??ر خود باید نوع ویزای دریا??تی خود را مشخص نماید.معمولا در اکثر موارد متقاضیان با هد?? گردشگری، بازدید اقوام، تحصیلی و ... تحت عنوان ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده آمریکا س??ر می کنند.

مدت زمان لازم جهت ریا??ت وقت س??ارت بر حسب نوع ویزای درخواستی و محل کنسولگری متغیر است.به علت متغییر بودن نوبت دهی کنسولگری ایالات متحده در امارات، ارمنستان و ترکیه بر حسب زمان و نوع ویزای درخواستی جهت مطلع شدن از وقت های موجود با آژانس آنامهر پرواز در تهران تماس بگیرید.

 

3- آمادگی برای حضور در مصاحبه

متقاضیان محترم بهتر است چند روز قبل از عزیمت به کشور مورد نظر جهت مصاحبه با کارشناسان ما در رابطه با نحوه چینش مدارک، مصاحبه و ر??تار با ا??سر ویزا و .... در ارتباط باشند.

ا??سر ویزا در طی مصاحبه برآورد می کند که متقاضی صلاحیت دریا??ت ویزا را دارد یا خیر. اطلاعات ??رم Ds-160 - مدارک ارائه شده و ر??تار و گ??تار متقاضی در حین مصاحبه تعیین کننده این امر خواهد بود.ممکن ایت پرونده ویزا مورد نظر نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشددر این صورت ا??سر پرونده این مورد را به اطلاع متقاضی می رساند و معمولا شماره پرونده مربوطه را برای اطلاع از وضعیت ویزا در اختیار وی قرار می دهد.

تمام کنسولگری های ایالات متحده از داوطلبان انگشت نگاری به عمل می آورند.برخی از کنسولگری های ایالات متحده اشخاص زیر14 سال و بالای 80 سال را از مصاحبه معا?? می نمایند؛ اما توصیه میگردد کلیه متقضیان،بدون در نظر گر??تن شرایط سنی، در مصاحبه حضور یابند.پروسه روند بررسی مدارک:ممکن است پرونده شما نیاز به بررسی های اداری بیشتر يا اصطلاحا Administrative processing داشته باشد . در این صورت به متقاضی گ??ته می شوددر ه??ته های آینده و یا حتی ماه های بعد پس از اتمام پروسه بررسی، از طریق سایت یا ایمیل وضعیت نهایی ویزای خود را پیگیری کنند.

در حالت ایده آل ممکن است پرونده نیازی به بررسی بیشتر نداشته باشد و ا??سر ویزا در همان روز مصاحبه با صدور ویزای شما موا??قت می کند.

  • توضیحات تکمیلی:

لط??ا به هیچ عنوان اقدام به برنامه ریزی نهایی جهت س??ر خود و تهیه بلیط قبل از صدور ویزا نکنید.هیچ ارگان، سازمان و یا حتی نهادی نمی تواند به شما ضمانت صدور قطعی ویزا را بدهد.اگر در گذرنامه منقضی شده شما ویزای معتبری موجود باشد شما می توانید با دریا??ت گذرنامه جدید و معتبر همراه با گذرنامه منقضی شده که ویزا در آن چسبانده شده مسا??رت کنید.همچنین می توانید کلیه خدمات تور مسا??رتی خود به کشورهای محل مصاحبه و همچنین بعد از اخذ ویزا رزرو هتل و بلیط ایالات متحده را به ما بسپارید.مدارک مورد نیاز برای گر??تن وقت س??ارت برای کسانی که اپلیکیشن ??رم را پر نکرده اند

  • اسکن ص??حه اول پاسپورت متقاضی .
  • تکمیل ??رم DS-160 ??ارسی که توسط آژانس آنامهر پرواز در اختیارمتقاضی گذاشته خواهد شد.
  • اسکن دعوتنامه،در صورت داشتن دعوتنامه ، و مدارک اقامتی دعوت کننده.
  • یک قطعه عکس 5*5 رنگی جدید با زمینه س??ید یا اسکن آن با رزولوشن 600*600 پیکسل ( صورت کاملا معلوم باشد)

در صورتیکه متقاضی دعوت نامه ازکشور آمریکا را نداشته باشد و قصد س??ر جهت گردشگری را دارد این شرکت توانایی تهیه دعوت نامه برای متقاضیان محترم را دارد. مدارک مورد نیاز وقت س??ارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن ??رم را پر کرده اند :

  • اسکن ص??حه اول پاسپورت متقاضی .
  • ص??حه تائیدیه اپلیکیشن ??رم (ص??حه بارکد یا DS-160 confirmation page)
  • متقاضیان ویزای دانشجوئی باید علاوه بر مدارک ??وق ، کپی I-20 و SEVISFEE Confirmation یا I-901 تکمیل شده را نیز ارائه دهند .

??رم های مورد نیاز برای س??ارت آمریکا [TABLE=width: 95%]

[TR]

[TD]نوع ??رم[/TD]

[TD]نام ??رم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]اپلیکیشن ??رم ویزاهای کوتاه مدت[/TD]

[TD]DS-160[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]??رم پرداخت SEVIS[/TD]

[TD]I-901[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]??رم پذیرش هزینه های مالی دعوتشونده[/TD]

[TD]I-134[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]??رم های مربوط به گرین کارت[/TD]

[TD]DSP122-DS0230[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی امریکا :

  • یک نسخه تکمیل شدۀ ??رم آنلاین ds-160 به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه س??ارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
  • اصل پاسپورت ??علی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسا??رت به امریکا و اصل پاسپورت های قبلی.
  • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در امریکا .
  • 1 قطعه عکس 5 × 5 .
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
  • بیمه ی مسا??رتی
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
  • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ،وقت س??ارت آمریکا جواز کسب ، پروانه ??عا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، ??یش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
  • مدارک میزبان در امریکا ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، ??یش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در امریکا یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...
  • ** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک ??وق کا??یست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای س??ارت امریکا می ا??زاید. منبع: وقت س??ارت آمریکا

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...