رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
asoa

مزایای یادگیری موسیقی

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

 

 

مهارتهاي ذهني و پيشر??ت تحصيلي

یادگيري در آموزشگاه موسیقی به شما كمك ميكند تا مهارت شنوايي خود را تقويت كنيد. تقويت اين مهارت باعث ا??زايش سرعت پيشر??ت در يادگيري و تحصيل و همچنين تعاملات اجتماعي شما خواهد شد. يادگيري موسيقي در كنار دروس مدرسه ??رزندمان باعث ا??زايش سرعت يادگيري درسهايي مانند رياضي، ??يزيك و ... ميشود و همچنين با ا??زايش مهارتهاي شخصيتي مانند ا??زايش صبر و تحمل، كار گروهي و مهارتهايي از اين دست، ميتوانيم رشد شخصيتي صحيحي را از ??رزندمان انتظار داشته باشيم .

با يادگيري موسيقي و مطالبي همچون ريتم، گام و تمرين روزانه اين مباحث، كودك مهارتهاي ذهني همچون تشخيص الگوهاي مشابه، تقسيم پذيري و تكرار اين الگوها را ميآموزد. اين مساله تاثير بسيار زيادي در ا??زايش مهارت يادگيري رياضيات در كودك خواهد داشت .

 

ا??زايش مهارتهاي ??يزيكي

 

يادگيري و نواختن ساز كمك بسيار زيادي به ا??زايش مهارت ??يزيكي و ارتباط هرچه بيشتر ذهن و كنترل بدن ميشود. زماني كه ما به نواختن ساز خود با توجه كامل و تمركز ميپردازيم، مغز ما در حال تمرين براي ايجاد روابطي جديد با عضلات، م??اصل و نحوه كنترل آنها است. با گذشت زمان ضمن ا??زايش قدرت تمركز، متوجه خواهيد شد كه در انجام برخي ??عاليتها بهتر از ساير ا??راد عمل ميكنيد. ا??زايش سرعت عمل، دقت بالا و سهولت در انجام ??عاليتها بخشي از تاثيراتي است كه يادگيري موسيقي بر ذهن ما خواهد داشت

 

ا??زايش مهارتهاي اجتماع

شركت در كلاسها گروهي و همنوازي باعث ايجاد ارتباط بيشتر گروه همسالان و ا??زايش مهارتهاي كار گروهي ميشود. در صورتي كه يكي از ا??راد گروه با سرعت بيشتري يا صدايي قويتر نسبت به سايرين بنوازند، بايد سعي كند خود را با سايرين تطبيق دهد تا به هد?? مشتري كه گروه نوازندگان انتظار دارند دست يابد. هر نوازنده به عنوان مجري ساز خود وظي??هاي بر عهده دارد كه بايد آن را به خوبي انجام دهد تا اركستر به عنوان يك مجموعه به نتيجه مطلوبي برسد. اين ??عاليت گروهي علاوه بر لذت بخش بودن براي تمام اعضا، تمرين بسيار خوبي براي ا??زايش مهارت كار گروهي است.

 

ا??زايش اعتماد به ن??س

 

یادگيري موسيقي و نواختن آن در برابر گروه همسالان و ارائه مهارتي منحصر به ??رد و همچنين مواجهه با انتقادات و پذير??تن آنها و تلاش براي ر??ع اشكالات، تاثير شگ??ت انگيزي در ا??زايش اعتماد به ن??س هر نوازندهاي خواهد داشت. بهترین آموزشگاه موسیقی تهران مهارت نواختن در برابر ديگران به راحتي ميتواند تبديل به مهارت سخنراني و شركت در مباحث گروهي شود و با ا??زايش هرچه بيشتر مهارت موسيقي، كودك تبديل به ??ردي با مهارتي منحصر به ??رد در گروه همسالان خود ميشود و اين امر ميتواند تاثير زيادي در ا??زايش اعتماد به ن??س او داشته باشد. منبع: بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

ویرایش شده توسط asoa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...