رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
seoas

5 ترفند رایج در سئو که می توانند موجب شکست شما شوند

پست های پیشنهاد شده

  • انباشته کردن کلیدواژه ها در متن: برخی از صاحبان طراحی وب سایت ها تصور می کنند که می توانند با انباشته کردن کلیدواژه ها (است??اده بیش از حد از کلیدواژه ها در متن و به زور گنجاندن آنها دربخش هایی از متن که است??اده از آنها موجب بی معنی شدن متن می گردد و یا گنجاندن کلیدواژه های غیر مرتبط در یک متن) در متن شانس خود را برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر ا??زایش دهند. اما این کار نه تنها نمی تواند شانس شما را برای کسب رتبه بهتر ا??زایش دهد بلکه ممکن است موجب شود که الگوریتم های گوگل وب سایت شما را به دلیل Keywords Stuffing جریمه نمایند.

  • تر??ندهای نادرست لینک سازی: لینک سازی و جذب لینک از دیگر طراحی سایت ها می تواند موجب شود که وب سایت شمال اعتبار خوبی کسب نماید و بتواند رتبه بهتری در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر کسب کند. اما گوگل است??اده از حقه های لینک سازی مثل خرید لینک، تعویض لینک، کراس لینکینگ و یا لینک دهی تو در تو و تمامی روش های دریا??ت لینک غیر طبیعی را به شدت منع می کند و انجام چنین اقداماتی ممکن است موجب شود که گوگل شما را جریمه نماید.

  • ایجاد محتواهای کم ارزش: هر محتوای جدیدی که شما ایجاد می کنید، یک مطلب جدید به موتورهای جستجوگر برای اندیس گذاری و ارائه به کاربران اضا??ه می کنید و هرچقدر که شما مطالب بیشتری ایجاد کنید موجب می شود که احتمال شما برای رتبه بندی در نتایج جستجوها و جذب ترا??یک بیشتر ا??زایش یابد و نرخ تبدیل کاربران به مشتریان در وب سایت شما ا??زایش یابد. اما شما نباید تنها به کمیت توجه کنید و تعداد هرچه بیشتر محتوا ایجاد کنید، بلکه باید محتواهای با کی??یتی ایجادکنید که ارزش خوانده شدن توسط کاربران را داشته باشد و آنها را به وب سایت شما جذب نماید. محتوای کم ارزش نرخ د??ع کاربران از وب سایت شما را ا??زایش می دهد و ا??زایش نرخ د??ع کاربران نیز بر روی رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوها تاثیر من??ی می گذارد.

  • تمرکز مطلق بر روی رتبه وب سایت: مطمئنا رتبه یک وب سایت در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر یک پارامتر بسیار مهم در مو??قیت یک وب سایت است اما تنها پارامتر مهم نیست و پارامترهای مهم دیگری نیز وجود دارند که شما باید به آنها نیز توجه ??رمایید. برای مثال اگر شما برای 100 کلیدواژه مختل?? رتبه یک را در نتایج جستجوها کسب نمایید، باز هم اگر آن کلیدواژه ها حجم جستجوی بالایی نداشته باشند و یا تنها برای زمان کمی نرخ جستجوهای آنها بالا باشد، باز هم وب سایت شما نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

  • است??اده از خدمات طراحی سایت ارزان قیمت: کمپانی هایی (طراحان وب سایت و متخصصان سئو) که برای کار خود هزینه بیشتری از شما دریا??ت می نمایند، خدمات بهتری به شما ارائه می کنند و کار خود را دلسوزانه تر دنبال می کنند اما طبیعتا کمپانی هایی که از شما هزینه های کمتری دریا??ت می نمایند، خدمات ضعی?? تری نیز به شما ارائه می کنند. پس لط??ا در این زمینه به هیچ وجه صر??ه جویی نکنید و بهترین ا??راد و خدماتی را که می توانید به کار بگیرید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...