رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
parsiangasht

بهترین جاذبه های گردشگری خانوادگی سنگاپور

پست های پیشنهاد شده

یکی از مشکلاتی که توریست ها با آن رو به رو هستند ، عدم وجود ??عالیت های خانوادگی است . به عنوان مثال شما برای بازدید به ایتالیا می روید و شدیدا از کلوسئوم و واتیکان لذت می برید و برای همه تعری?? می کنید که بهترین س??ر تمام عمر خود را ر??ته اید . حال اگر از ??رزند خود در مورد س??ر سوال بپرسید ، مطئنا جوابش با شما ??رق می کند . تقریبا می توان گ??ت که همه کشور های دنیا جاذبه های خانوادگی هم دارند ولی آنقدر ها که باید شناخته شده نیستند . به عنوان مثال هیچ کس ??کر نمی کند که در سنگاپور بتوانند از این جاذبه ها دیدن کند اما ما در این قسمت از مجله گردشگری پارسیان گشت می خواهیم به این جاذبه ها اشاره کنیم .

بازدید از باغ وحش سنگاپور

 

یکی از بهترین ??عالیت ها برای یک خانواده ، بازدید از باغ وحش می باشد . چون این مکان ها هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب هستند . باغ وحش سنگاپور که 41 هکتار وسعت داد ، 3 هزار گونه مختل?? جانوری را در خود جای داده است . شما می توانید در این باغ وحش هم حیوانات بومی آسیای جنوبی همچون اورانگوتان و ببر های مالیان را مشاهده کنید و هم از تماشای خرس های قطبی و زرا??ه ها لدت ببرید . همه این موارد ، این باغ وحش را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مناسب خانواده ها تبدیل کرده است .

تور اردکی بگیرید

 

تور اردکی یکی از معرو?? ترین تور های سنگاپور است که تمام قسمت های شهر را ابتدا توسط ماشین بر روی خشکی و سپس با قایق بر روی دریا به شما نشان می دهد . در حین تور نیز راهنما ها در مورد اماکن معرو??ی که دیدن می کنید توضیحاتی را ارائه می دهند . یکی دیگر از مزیت های این تور ، قسمت پایین و مناسب انهاست به این دلیل که از وسایل نقلیه ساده است??اده می کنند .

سوار پرنده سنگاپوری شوید

 

مگر می شود به شهر سنگاپور بروید و از این چرخ و ??لک غول آسا بازدید نکنید و سوارش نشوید . این چرخ و ??لک که بزرگترین چرخ و ??لک آسیا و دومین چرخ و ??لک بزرگ دنیا است ، 165 منر ارت??اع دارد . البته بزرگترین چرخ ??لک دنیا که در لاس وگاس قرار دارد تنها دو متر از این چرخ و ??لک بلند تر است . وقتی شما به بلندترین قسمت از چرخ و ??لک برسید ، تقریبا تمام سنگاپور را می توانید ببینید . یک دور کامل این چرخ و ??لک 35 دقیقه به طول می انجامد .

تماشای رقص نور مارینا بی

 

یکی از جذاب ترین جاذبه های سنگاپور ساختمان های بلند این شهر در شب می باشند . هر شب هتل سندز مارینا بی رقص نوری را ترتیب می دهد که هر بیننده ای را انگشت به دهان می کند . هر شب دو نوبت این رقص نور ها رخ می دهید . یکی در 8 شب و دیگری 9.30 شب ، این رقص نور ها 15 دقیقه به طول می انجامد و توریست های بی شماری در اقضی نقاط شهر به تماشای آن می پردازند و از آن لذت می برند .

http://www.parsiangasht.com

light-show.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...