رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kashtmoo

بهترین فصل کاشت مو

پست های پیشنهاد شده

[h=2]بهترین ??صل سال برای کاشت مو چی زمانی است ؟[/h] [h=2]آیا انجام کاشت مو در ??صل های مختل?? تاثیری در روند کاشت مو دارد ؟[/h]

اگر بخواهیم به شکل خلاصه کاشت مو را تعری?? کنیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت گر??ت های مورد نیاز از از بانک موی شخص (قسمت پشت سر)و کاشتن گر??ت های برداشت شده در ??ضاهایی که خالی از مو است

معمولا ا??راد متقاضی قبل از مراجعه به مراکز مختل?? کاشت مو به پرس و جو و تحقیق پیرامون موضوع مربوطه می پردازند و سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود یکی از این سوالات این است که آیا کاشت مو ??صل خاصی دارد؟

 

بهترین ??صل کاشت مو

 

اشخاصی که تمایل به انجام عمل کاشت مو دارند شاید عبارت بهترین ??صل کاشت مو را شنیده باشند که برخی از مراکز غیر مجاز جهت تبلیغات و با احدا?? سود جویانه ی خود از هر تر??ندی است??اده می کنند تا جذب مشتری نمایند . توجه داشته باشید که از نظر عملی هیچ ??اکتور و المانی که تحت تاثیر انتخاب بهترین ??صل برای کاشت مو باشد وجود ندارد یعنی در واقع ??صلی برای انجام کاشت مو وجود ندارد که ??قط در آن ??صل بتوان کاشت مو انجام شود یا ??صلی وجود ندارد که نباید در آن کاشت مو انجام داد. عمل کاشت مو در هر ??صلی که انجام گیرد نتایج یکسانی خواهد داشت تنها ت??اوت آن در این است که اگر مثلا در ??صل بهار عمل کاشت مو را انجام دهید ، نتایج آن را در ??صل پاییز یا زمستان مشاهده می کنید یا اگر در ??صل پاییز پیوند مو را انجام دهید نتایج آن در بهار و تابستان به شما نشان داده خواهد شد. اما نکته حائز اهمیت این است که زمانی که تصمیم به کاشت مو گر??تید در انجام آن تعلل نکنید چرا که هرچه زودتر اقدام به کاشت مو طبیعی نمایید زودتر نیز از نتیجه آن و رویش موهای جدید خود لذت خواهید برد.

 

 

 

مسئله مهم دیگر انتخاب کلینیک و همچنین روشی است که برای کاشت موی خود انتخاب می کنید اینکه تجهیزات کلینیک کاشت مو به روز بوده و از بهترین روش است??اده گردد،یکی از مهم ترین ??اکتور ها برای انجام عمل پیوند مو میباشد.بهترین و جدید ترین متد حال حاضر در امر کاشت مو روش Super FUE است. مهم نیست در چه ??صلی کاشت مو را انجام می دهید ، روش Super FUE در هر ??صلی از سال قابل انجام است و دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی است از جمله :

 

  • پنج برابر تراکم بیشتر نسبت به روش های دیگر
  • تنها روش دارای ضمانت نامه کتبی بیمه ایران و HUMANA امریکا
  • بدون برش جراحی ودرد و خون ریزی
  • اسکن،طراحی و آنالیز کامپیوتری سر توسط آخرین ??ناوری دنیا
  • و.........

 

 

 

[h=2]بهترین ??صل کاشت مو[/h]

 

 

 

 

 

 

کاشت مو | رویان مو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...