رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
seoas

چگونه طراحی سایت ارزان داشته باشیم

پست های پیشنهاد شده

 

 

امروزه تنوع در ساخت سایت ها بسیار زیاد شده است. بعضی ها به دنبال طراحی سایت ارزان هستند ولی آیا این طراحی سایت ها می تواند به شما در رسیدن به اهدا??تان کمک کند؟

 

 

امروزه بسیاری از ا??راد برای رسیدن به اهدا?? خود از سایت سازها کمک می گیرند. ولی آیا هر نوع طراحی وب سایت با هر مدل قیمت گذاری می تواند به شما در رسیدن به اهدا??تان کمک کند؟

 

طراحی سایت ها انواع مت??اوتی دارند میتوان از سایت سازهایی مانند جوملا و وردپرس است??اده کرد و یا می توان از طراحی سایت های اختصاصی است??اده کرد منتها باید توجه داشته باشید که طراحی سایت با است??اده از ابزارهای جوملا و وردپرس به شما در رسیدن به اهدا??تان کمک زیادی نخواند کرد.

 

دنیای امروز ما دنیای کی??یت و سرعت است شما با است??اده از سایت سازها نه کی??یت را به مشتریان خود خواهید داد و نه زیبایی را به آن ها نشان می دهید در نتیجه این کار هم سرمایه خودتان را دور خواهید ریخت و خودتان را محکوم به شکست خواهید کرد و به است??اده از این سایت سازها از رقبای خودتان عقب خواهید ا??تاد.

 

 

 

[h=2]یک طراحی سایت اختصاصی با لاراول داشته باشید[/h]

 

 

 

امروزه شما نیاز ندارید که یک طراحی وب سایت داشته باشید شما باید با طراحی وب سایت خودتان اعتماد را به مشتریانتان بدهید. باید به آن ها نشان دهید که از رقبایتان سرتر هستید اگر مشتریان شما در نگاه اول وب سایت رقبای شما را بهتر ببینند قطعا دیگر به سایت شما باز نخواهند گشت و شما سرمایه خودتان را از طریق سایت سازها و قالبهای کپی از دست خواهید داد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...