رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sh.shirdel01

هتل های آلانیا ترکیه را بیشتر بشناسید

پست های پیشنهاد شده

[h=2]هتل های آلانیا ترکیه[/h]

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول شما را با بهترین هتل های آلانیا ترکیه آشنا خواهیم کرد پس ار قصد س??ر به آلانیا ترکیه را دارید و به دنبال هتل مناسب هستید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

 


خرید بلیط هواپیما بلیط ارزان هواپیما رزرو هتل استانبول بلیط چارتر هواپیما


[h=2]مختصری درباره شهر آلانیا بدانید[/h]

یکی از شهر های پربازدید و تاریخی کشور ترکیه در استان آنتالیا قرار دارد شهر آلانیا می باشد که مسا??ران زیادی از سرتاسر دنیا برای سپری کردن تعطیلات خود این شهر ساحلی س??ر می کنند

 

شهر آلانیا به خاطر قرار گر??تن در منطقه‌ای مدیترانه‌ای دارای چشم‌اندازهای ??وق‌العاده است. آلانیا با داشتن هتل‌های متنوع میزبانی بی‌کم و کاستی از مهمانان خود می‌کند و با داشتن‌ هتل‌های لوکس و مجلل از آنان در بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کند.

 

بیشتر هتل‌های این منطقه به گونه‌ای می باشند که با امکانات ت??ریحی و م??رح‌بخشی که برای گردشگران ایجاد می‌کنند، خاطرات بیادماندنی را برای آنان خلق می‌کنند. [h=2]ترکیه کجاست ؟[/h]

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش بزرگ این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه‌ای در جنوب شرق اروپا) قرار دارد.

 

ترکیه داز شرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ و از جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه، و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بس??ر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

 

بزرگ ترین شهر این کشور استانبول می باشد . استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بس??ر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می‌کند و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد.استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان مخصوصا از ایران به این شهر س??ر می کنند این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما اکثر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک س??ر ارزان قیمت داشته باشند ما به شما توصیه میکنم حتما به این شهر دیدنی و زیبا س??ر کنید

 

آنتالیا : که به زبان ترکی استانبولی: Antalya گ??ته می شود . نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و ت??ریحی در ترکیه محسوب می شود دارای جاذبه‌های ??راوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. با??ت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند.

 

آنتالیا داردی حدود ۴۰۰ ساحل می باشد که دو مورد از آن ها بسیار معرو?? هستند، یکی لارا و دیگری کنیالتی (یا کنی آلتی)

 

از آنجای ترکیه یکی از کشور های نزدیک به کشور ایران می باشد و جزء کشورهای دیدنی جهان نیز محسوب می شود که سیل عظیمی از گردشگران را به خود جذب می کند ترکیه کشوری است که تا چند سال گذشته پرطر??دارترین مقصد گردشگری ایرانی بوده است .

 

ترکیه کشوری است که از موقعیت ویژه ای برخوردار است بطوری که در دو قاره اروپا و آسیا قرار گر??ته است . دارا بودن معماری‌های ارزشمند و باشکوه، سواحل زیبا، آب‌وهوای عالی در برخی نقاط، طبیعت قابل توجه و ??رهنگ‌ عامه‌ی مردم که در کوچه خیابان‌های این کشور حک??رماست،

 

جذابیت دوچندانی به آن بخشیده‌اند. به نوعی می‌توان آنتالیا و استانبول را دو مقصد اصلی در س??ر به این کشور نام برد که البته دلایل آن به خوبی مشخص است. سواحل زیبای آنتالیا و معماری‌های باشکوه استانبول و جو خاصی که در این شهر وجود دارد هرکسی را برای بازدید دوباره از این شهرها وسوسه می‌کند. [h=2]هتل دل??ین دلوکس ریزورت (Delphin Deluxe Resort)[/h]

ee6b156c-e2dd-46e0-b32b-7606a005a660.jpg

 

این هتل مجلل یکی از هتل‌های زنجیره‌ای Delphin است که دارای ساحل اختصاصی شنی است و مساحتی نزدیک به ۵۰۰۰۰ متر مربع را دربرگر??ته است. این هتل با درختان نخل و ??ضای زیبایی که دارد محیطی آرام و دلپذیر را برای مسا??ران خود ??راهم می‌کند.

 

54a8bd40-012b-4f04-9fe1-564852fba36d.jpg

 

تمامی اتاق‌ها مجهز به مینی‌بار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون، خدمات اتاق (به صورت رایگان) و تل??ن خط مستقیم (با هزینه اضا??ی) هستند.

 

رستوران اصلی به صورت بو??ه خدمات خود را ارائه می‌کند و صبحانه، ناهار و شام را به صورت سل?? سرویس سرو می‌کند. همچنین در این هتل ۶ رستوران وجود دارند که غذاهای چینی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکی، دریایی و ??رانسوی را در منوهای متنوع برای مهمانان خود سرو می‌کند.

 

bb79bd19-1028-4c1b-bad7-7af7a5b626f2.jpg

 

این هتل کا??ه‌های متعددی دارد و انواع نوشیدنی‌های گوارا و بین‌المللی را هم در داخل هتل هم در کنار استخر سرو می‌کند.

 

هتل دل??ین دلوکس دارای امکانات ورزشی و ت??ریحی متنوعی همچون زمین تنیس، بسکتبال، بدنسازی، والیبال ساحلی، مینی‌??وتبال، بولینگ و اتاق بازی است که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است و برای هر گروه سنی ت??ریحات م??رحی را ??راهم می‌کند. همچنین در مرکز اسپای هتل می‌توان از خدمات آبگرم و ماساژ نیز است??اده کرد و لحظاتی سرشار از آرامش را سپری کرد.

  • آدرس: Alara Tourism Center Karaburun Okurcalar, 07417 Okurcalar, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۴۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، ورزش‌های آبی، تنیس، زمین بازی کودکان، کلاب کودکان، رستوارن و کا??ه، میوه و آب رایگان، کتابخانه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرا??ی، سالن کن??رانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سوئیت عروس، خدمات آرایشی، مناسب برای ا??راد ناتوان جسمی، نگهداری بچه، ترانس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

[h=2]هتل موکارناس اسپا ریزورت (Mukarnas Spa & Resort Hotel)[/h]

edd4a935-2446-43cd-8628-eb5d71c79d24.jpg

 

این هتل مدرن و زیبا با طراحی ??وق‌العاده که در همجواری دریای مدیترانه قرار دارد، هتلی لوکس در آلانیا است که بخشی از امکانات آن استخر روباز، خدمات اسپا و ماساژ است. مسا??ران از همان بدو ورود عاشق محیط زیبا و آرام این هتل می‌شوند.

 

 

 

تمام اتاق‌ها در این هتل دارای مینی بار، تلویزیون، تل??ن، سرویس بهداشتی (وان حمام و دستشویی)، سشوار، سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات است و تمامی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مهمانان می‌توانند در زمان استراحت از منظره بی‌نظیر هتل از اتاق خود لذت ببرند.

 

de6ac39d-6c4c-4adc-8804-379dfaf77116.jpg

 

رستوران اصلی در هتل به صورت سل?? سرویس است و غذاهای لذیذی سرو می‌کند و همچنین در رستوران à la carte انواع غذاهای ایتالیایی، چینی و ترکی برای مهمانان سرو می‌شود.

  • آدرس: Okurcalar/Alanya, 07415 Okurcalar, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۴۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، ورزش‌های آبی، تنیس، زمین بازی کودکان، کلاب کودکان، رستوارن و کا??ه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرا??ی، سالن کن??رانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سویئت عروس، خدمات آرایشی، مناسب برای ا??راد ناتوان جسمی، نگهداری بچه، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

[h=2]هتل ام سی آرنسیا (MC Arancia Resort Hotel)[/h]

b9315777-3bf4-4a62-bb4d-18d5fd5e446e.jpg

 

این هتل زیبا مساحت بسیار زیادی نزدیک به ۶۶ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و امکانات م??رح و عالی را برای مهمانان خود مانند استخر در ??ضای باز، استخر کودکان، استخر سرپوشیده و سرسره آبی ??راهم کرده است.

 

8a2ca12a-1a2c-4508-9be8-a94ebe670130.jpg

 

تمامی اتاق‌های هتل دارای کولر و سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، یخچال، گاو صندوق، اینترنت بی‌سیم، سشوار، کابین دوش، مینی بار و بالکن است. رستوران هتل منوی متنوعی از غذاهای مختل?? را برای مهمانان خود سرو می‌کند و همچنین منوی ویژه‌ای برای کودکان در نظر گر??ته شده است.

 

 

 

هتل ام سی آرنسیا ۱۲٫۶ کیلومتر از پارک آبی آلانیا و ۵۶ دقیقه با ماشین از ??رودگاه قاضی پاشا ??اصله دارد.

 

92fb3068-dfc7-4b5e-bcac-01053ab66535.jpg

  • آدرس: Iskele mevkii konakli antalya alanya, 7400 Alanya, TURKEY
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۹۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، ورزش‌های آبی، غواصی، تنیس، زمین بازی کودکان، رستوارن و کا??ه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرا??ی، سالن کن??رانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، نگهداری بچه، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

[h=2]هتل گلد سیتی (Goldcity Hotel)[/h]

 

 

هتل گلد سیتی یکی از چشم‌گیرترین هتل‌های آلانیا است که دارای محیطی آرام و ??رح‌بخش است. با توجه به موقعیت جغرا??یایی و منظره بی‌نظیری که این هتل دارد یکی از پرطر??دارترین هتل‌های آلانیا است.

 

647e2c19-b1b8-4d3d-b68f-8fe018ba2781.jpg

 

اتاق‌های هتل گلد سیتی آلانیا شامل اتاق‌های متنوع از استاندارد، لوکس ،سوئیت‌هاو ویلاهای زیبا و شیک است. تمامی اتاق‌های هتل دارای بالکن و چشم‌انداز روبه دریا یا باغ یا هر دو است که مسا??ران علاوه بر این که می‌توانند از قدم زدن در ساحل و دیدنی‌های اطرا?? لذت ببرند، می‌توانند در موقع استراحت از منظره اتاق خود نیز لذت کا??ی را ببرند.

 

 

 

اتاق‌ها دارای گاوصندوق، یخچال، تل??ن، سشوار، تلویزیون، ماهواره واینترنت و برخی اتاق‌ها نیز دارای جکوزی است و تمامی اتاق‌ها هر روزه تمیز و مرتب می‌شود.

 

efd7ddf4-4b24-44c4-be6e-640895f8ad53.jpg

 

سینما، موزیک زنده، ت??ریحات آبی بخشی از امکانات و ت??ریحات این هتل است. این هتل ۷ گزینه برای رستوران و وعده‌های غذایی مسا??ران در نظر گر??ته است که غذاهای ترکی، ایتالیایی، مکزیکی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کنند و هر رستوران منوی ویژه و مت??اوتی دارد. میل کردن غذا در این هتل به همراه موسیقی زنده تجربه بی‌نظیری برای مهمانان خواهد بود.

 

37fef805-d91a-478d-b867-f5ba46d46ceb.jpg

  • آدرس: Kargicak – Alanya, 07435 Kargicak, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، استخر و کلاب کودکان، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش‌های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، نگهداری از کودکان، رستوارن و کا??ه، منوی کودکان، اتاق وی آی پی، خشکشویی، صرا??ی، خدمات خشکشویی، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

[h=2]هتل آتوپیا ورلد (Utopia World)[/h]

af8a19d9-116a-4740-8d26-206393ab073a.jpg

 

این هتل زیبا در ??ضایی به وسعت ۱۰۵ هزار مترمربع ساخته شده است و نکته قابل توجه آن این است که در لبه صخره‌ای به سمت دریای مدیترانه بنا شده که منظره بی‌نظیری را به آن بخشیده است.

 

7737fa53-65f5-4241-aee7-efdb03e744de.jpg

 

تمامی اتاق‌ها با لوازم مدرن و شیک دکور شده است و تراسی رو به دریا دارد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای بوده و برخی نیز از سالن جداگانه و وان آبگرم لوکس برخوردا هستند.

 

 

 

رستوران هتل غذاهای مختل?? ترکی و ایتالیایی را در منوی خود دارد و همچنین ساعت‌های مشخصی برای چشیدن طعم بی‌نظیر بستنی‌ها و دسرها در کا??ه هتل برای مهمانان در نظر گر??ته شده است.

 

از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل می توان «غار داملاتاس» (Damlataş Cave) و مرکز بزرگ خرید «کیکوبات کادسی» (Keykubat Caddesi) را نام برد. این هتل از ت??رجگاه ساحلی آلانیا ۱۴ کیلومتر ??اصله دارد.

 

44eccd2a-ebb5-486f-a42d-4ebfe97c728d.jpg

  • آدرس: Karagedik Mevkii Kargicak Alanya, 07400 Kargicak, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۹۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، استخر و کلاب کودکان، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش‌های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، نگهداری از کودکان، رستوارن و کا??ه، منوی کودکان، اتاق وی آی پی، خشکشویی، صرا??ی، خدمات خشکشویی، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

[h=2]هتل هد?? ریزورت (Hedef Beach Resort Hotel)[/h]

8c236006-69b8-468c-9459-003b9e27ad7c.jpg

 

هتل ریزورت هتلی مجلل در آلانیا است که مساحتی بالغ بر۲۲ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده که دارای ساحلی شنی با چشم‌اندازی بی‌نظیر است. تمامی اتاق‌ها دارای منظره رو به دریا است و مسا??ران می‌توانند از خدمات آب گرم که شامل سونا و حمام ترکی است است??اده کنند.

 

14db39a2-400d-4e28-8071-8ca4acf961d6.jpg

 

تمامی‌اتاق‌ها از بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تل??ن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی‌بار و سشوار برخوردار هستند. مسا??ران می‌توانند صبحانه خود را در بو??ه میل کنند. زمین تنیس و استخر سرباز به همراه ت??ریحات م??رح دیگری در هتل برای مسا??ران در نظر گر??ته شده است. ??اصله این هتل از مرکز شهر۱۲ کیلومتر، ??اصله از ??رودگاه آنتالیا ۱۰۰ کیلومتر و از ??رودگاه گازییانتب ۳۵ کیلومتر است.

  • آدرس: Seraphan mevkii 1, 07491 Konaklı, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۷۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، استخر و کلاب کودکان، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش‌های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، رستوارن و کا??ه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرا??ی، خدمات خشکشویی، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، صبحانه در اتاق، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

[h=2]هتل گرانادا آلانیا (Granada Luxury Resort & Spa)[/h]

d186bbce-dee4-4b2e-8877-5b41ebb68284.jpg

 

هتل گرانادا در مرکز گردشگری آلارا ALARA در آلانیا قرار دارد که در جوار دریای زیبای مدیترانه قرار گر??ته است و دارای استخر روباز، پارکینگ رایگان و امکانات سونا و آبگرم است. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ماهواره‌ای بوده و همه اتاق‌ها دارای بالکنی رو به دریا است.

 

d1383501-d94a-4d2f-be8d-5ed85b48e3c3.jpg

 

هتل لوکس گرانادا دارای برنامه‌های سرگرمی و مراسمهای گوناگون برای مسا??ران خود است و مهمانان می‌توانند در میز ??روش تور در مورد س??رهای شهری پرس و جو نمایند و از راهنمایی‌های مسئولان تور بهره ببرند. امکانات آبگرم و سونای هتل شامل یک حمام ترکی، سونا و وان آب داغ، جکوزی و سولاریوم است.

 

dd98a6f6-6b08-47e7-beeb-baf45e690afa.jpg

 

رستوران هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کند و همچنین در کنار استخر، بار و کا??ه‌ای وجود دارد که میان‌وعده‌های لذیذ به همراه نوشیدنی‌های گوارا را برای مسا??ران تهیه می‌نماید.

 

958bbc88-5905-4e4a-9007-904203dcf9ac.jpg

 

??اصله این هتل تا آبشار مناوگات ۳۰ کیلومتر و تا مرکز شهر آلانیا حدود ۳۰ دقیقه رانندگی با ماشین است. همچنین ??رودگاه آنتالیا تا این هتل ۲ ساعت رانندگی با ماشین ??اصله دارد.

 

b0147866-57fe-4438-ba9a-30b2ac17b973.jpg

  • آدرس: Alara Tourism Center, 07200 Okurcalar, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۹۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش‌های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، رستوارن و کا??ه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرا??ی، سالن کن??رانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، سویئت عروس، اتاق خانواده، صبحانه در اتاق، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

[h=2]هتل روبی پلاتینیوم (Rubi Platinum Spa Resort & Suites)[/h]

9ff2fdaf-0746-467d-ab07-a165751776ab.jpg

 

این هتل لوکس و ۵ ستاره در آلانیا با مساحتی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع دارای ساحل شنی مرغوب اختصاصی به طول ۱۲۰ متر است که استخر سرپوشیده و روباز، زمین تنیس و خدمات ماساژ و اسپا از گزینه‌های عالی این هتل برای مسا??ران است. در این هتل هر گونه ت??ریحاتی برای هر سن و سالی در نظر گر??ته شده است.

 

69ba80b0-e586-4a46-802e-3c8da8386342.jpg

 

تمامی اتاق‌ها با مبل‌های مدرن دکور شده و دارای تلویزیون ص??حه تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان است. بعضی از اتاق‌ها دارای منظره رو به دریا و بعضی‌ها چشم‌اندازی به سمت استخر هتل دارند.

 

1a162caa-6eff-4085-9448-5329bab3f501.jpg

 

مهمانان می‌توانند صبح خود را با نوش‌جان کردن صبحانه‌ای دلچسب در بو??ه هتل شروع کنند و همچنین می‌توانند برای وعده‌های دیگر خود از غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای که در منوی رستوران وجود دارد، س??ارش دهند.

 

8d885884-fc6b-45b6-9c87-b104ad4a74dc.jpg

 

هتل از ساحل ۱ دقیقه پیاده، ۲۵ کیلومتر از مرکز شهر آلانیا، از ??رودگاه آنتالیا ۱۰۰ کیلومتر و ۱۹٫۷ کیلومتر از Alanya Lunapark ??اصله دارد.

 

67125f7e-3f30-48ff-a07c-d64fe7388d66.jpg

  • آدرس: Sarıin Koyağı İncekum Avsallar, 07410 Avsallar, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۴۰۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، میز تنیس، دارت، ورزش‌های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، رستوارن و کا??ه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرا??ی، سالن کن??رانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، ترنس??ر ??رودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، امکانات برای ا??راد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

[h=2]هتل زا??یرا دلوکس (Xafira Deluxe Hotel)[/h]

3f2c8851-a224-41ad-ad89-d9be177d8d00.jpg

 

این هتل ۵ ستاره زیبا که در شهر آلانیا و در منطقه آوسالار قرار دارد، دارای ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی در این منطقه است. این هتل به مانند قصری زیبا طراحی شده است که هر گونه امکانات ت??ریحی نظیر استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و امکانات اسپا را در خود جای داده است.

 

9b8691a5-8ccf-40d8-9fee-31b68f5666db.jpg

 

اینترنت بی‌سیم در تمام بخش‌های عمومی هتل در دسترس است. اتاق‌های هتل دارای طراحی مدرن و شیک است و امکانات ر??اهی مناسبی را در هر اتاق مانند تلویزیون، تهویه کننده هوا و مینی بار برای مسا??ران ??راهم کرده است.

 

a75515d2-9650-4e3f-ad1a-c3f916af100a.jpg

 

برای غذا خوردن در این هتل هم می‌توان در ??ضای بسته غذای خود را میل کنید هم در ??ضای باز. رستوران این هتل غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و بین‌المللی را برای صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان خود حاضر می‌کند.

 

0aa74a9a-a604-4223-8654-45f06a8bacea.jpg

  • آدرس: Türkler Kasabası Kargı Ciftligi Mevkii, 07410 Avsallar, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۸۱۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، کا??ی‌شاپ، آسانسور، خشکشویی، ??روشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار رایگان، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کارمندان چند زبانه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من حدود سه سال هست که در شهر آلانیا زندگی میکنم

بسیار راضی هستم

به همراه خانواده و دو دخترم

یک ملک با همکاری شرکت آلانیازون خریدم

یک شرکت تجاری راه اندازی کردم

واردات قطعات الکترونیک از چین

شرکت ثبتی و ??عال

دوستانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند اکیدا توصیه میکنم که آلانیا رو انتحاب کنید

به دلیل موقعیت کاریم ، از قبل، از شهرهای زیادی در ترکیه بازدید کردم

هیچ شهری زیباتر و امن تر از آلانیا نبود

برای اطلاعات بیشتر میتونید پیام خصوصی بزنید

در ضمن شرکتی که من ازشون خرید انجام دادم رو با اجازه معر??ی میکنم

چون ا??رادی زیادی برای سرمایه گذاری نگران سرمایه هاشون هستند

میتونید به این شرکت اعتماد کنید

آدرس سایتشون هست

http://www.alanyazone.com

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...