رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sitedr

LightCMS بهترین انتخاب برای شرکت ها میتواند باشد

پست های پیشنهاد شده

زمانی که وب ظهور کرد و شرکت ها اهمیت حضور در آن را درک نمودند، هر شرکتی به نحوی در صدد راه اندازی وب سایت برای خود بود. با توجه به وجود سیستم های مدیریت محتوا پیده سازی وب سایت بسیار آسان گردید. البته هر سیستم مدیریت محتوا پیچیده گی های خود را دارد که یکی از بهترین سیستم های مدیریت سایت ( CMS ) که شرکت ها می توانند به راحتی سایت خود را راه اندازی نمایند LightCMS می باشد. چرا LightCMS

 

 

LightCMS برای کسانی مناسب می باشد که قصد دارند تمرکز خود را بر روی طراحی قرار دهند و نیازی به پیچیدگی های سیستم های مدیریت محتوای WordPress, Joomla or Drupal ندارند. کلمه Light اول آن نیز به همین دلیل برای آن در نظر گر??ته شده که کاربر بسیار راحت می تواند سایت خود را راه اندازی نماید. در حقیقت پیاده سازی سایت با چند کلیک ساده ممکن می باشد. کاربران در مرحله اول قالب خود را از بین قالب های موجود این سایت انتخاب می نمایند و البته کسانی که دانش طراحی و برنامه نویسی وب داشته باشند می توانند قالب را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند. بعد از انتخاب طرح کلی وب سایت کاربر در مرحیه بعدی می بایست مطالب سایت را درج نماید. چیزی که Light CMS را از سایر سیستم ها متمایز می سازد قابل مدیریت دراگ و دراپ آن می باشد. زیرا سایر نرم ا??زارها پس از به شما امکان اضا??ه نمودن مطالب را در بخش مورد نظر با رجوع به بخش مورد نظر و اضا??ه کردن مطلب برای همان بخش می دهند. Light CMS به شما امکان مدیریت مطالب بخش ها و مطالب را به صورت دراگ و دراپ می دهد.

 

Light CMS سیستم پشتیبانی بهتری نسبت به سایر سیستم های مدیریت متن باز دارد. معمولا سایر سیستم ها توسط جوامع خود پشتیبانی می شوند و کاربران یکدیگر را پشتیبانی می نمایند، اما در Light CMS سیستم پشتیبانی به صورتی جداگانه در نظر گر??ته شده تا مشکلات کاربران سریعا ر??ع گردد. چرا از Light CMS است??اده نکنیم؟

 

 

در صورتی که می خواهید از این سیستم است??اده نمایید می بایست هزینه شارژ ماهیانه آن را پرداخت نمایید. در پلان اولیه این سیستم به شما امکان ایجاد 10 ص??حه با 100 محصول را می دهد که میزان ??ضای در حدود 1 گیگابایت را در اختیار شما قرار می دهد. پلان نامحدودی با قیمت بالاتر نیز دارد که به شما امکان است??اده نامحدود از ??ضا و پهنای باند را می دهد. قیمت این سایت بسیار مناسب است اما در صورتی که نیاز به ایجاد بخش های خاصی داشته باشید که نیاز به برنامه نویسی ها و س??ارشی سازی های مختل?? داشته باشد است??اده از این سیستم را به شما توصیه نمی نمایم. این نرم ا??زار قابلیت های پایه بسیار ساده ای را به شما ارائه می نماید و می توانید در زیر برخی از قابلیت های آن را مشاهده نمایید.

 

  • نصب و راه اندازی رایگان
  • وب سایت با قابلیت های ??روشگاهی
  • کتابخانه بزرگی از قالب های آماده
  • ویرایشگر متن بسیار ساده
  • سازگاری با مرورگرهای موبایل و تبلت
  • کاربران حر??ه ای تر می توانند قالب خود را طراحی نمایند
  • مدیریت بخش ها به صورت دراگ ودراپ
  • سیستم امن ??روشگاهی
  • ابزارهای موتورهای جستجو
  • سیستم گرا?? ??یس بوک
  • پشتیبانی ویژه
  • به روز رسانی اتوماتیک

امتیاز بسیار قابل توجه آن است که در صورتی که Light CMS نرم ا??زارهای خود را به روز رسانی نماید این به روز رسانی بر روی کلیه سرورها انجام می شود و نیازی به به روز رسانی جداگانه وب سایت بر روی هر یک از سایت ها نیست. تنها موردی که ممکن است نیاز به ارتقاء داشته باشد میزان ??ضای بر روی سرور می باشد.

 

سیستم های مدیریت محتوا به مانند Light CMS که بر روی یک سرور راه اندازی می شوند به شما امکان راه اندازی وب سایت های ساده در کنار قابلیت مدیریت مطالب و دینامیک بودن را می دهند. در حقیقت سایت های طراحی شده توسط Light CMS ساده نیست و بسیار حر??ه ای می باشد اما چیزی که بسیار ساده می باشد نحوه است??اده از این ابزار می باشد. البته در صورتی که نیاز به پیاده سازی امکان های خاصی دارید است??اده از این ابزار برای شما مناسب نیست. جهت است??اده از این ابزار حتما با متخصص طراحی وب مشاوره نمایید.

 

 

 

http://sitedar.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...