رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
site2017

راهنمای نهایی برای کلمه کلیدی با رقابت بالا-35 کلمه کلیدی رقابت پذیر

پست های پیشنهاد شده

 

 

 

قبل از اینکه کلمه کلیدی را مورد هد?? قرار دهیم. باید سختی کار را مورد بررسی قرار دهیم.

رقابت کلمه کلیدی به چه معنا است؟ رقابت کلمه کلیدی به این معنی است که چه مقدار این کلمه کلیدی مورد رقابت قرار گر??ته و یا صنعت این کلمه کلیدی چقدر دارای اهمیت است.

بازاریابان اینترنتی این کلمات را از روش های گوناگون اندازه گیری می کنند. برای این کار ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که مشخص شود که کدام کلمه کلیدی رقابت پذیر است و کدام کلمه کلیدی ساده و بدئ رقیب است.

در بازخورد زیر از 35 بازاریاب ماهر در این زمینه گر??ته شده است. که به آن ها گ??ته شده کدام یک از کلمات کلیدی برای شما رقابت بیشری داشته اند و راه ها پید کردن این کلمات کلیدی چگونه است.

 

آرون وال

 

وقتی من یک طراحی وب سایت برای سئو می گیرم ابتدا کلمه کلید را با روشن کردن دکمه سئو ??ایر??اکس بررسی می کنم. این کار اطلاعات زیادی در رابطه با طول عمر یک وب سایت به من می دهد. همچنین ترا??یک یک وب سایت را تخمین می زند.

 

رند ??یشکین (seomoz)

 

ما، در واقع یک ابزار جدیدی برای اندازه گیری مقدار سختی یک کلمه کلیدی درست کرده ایم. که در زیر تصویری از آنرا مشاهده می کنید.

 

 

 

 

1477127168-1.gif

 

 

 

 

این ابزار به عنوان یک ابزار اندازه گیری مقدار رقابت پذیری یک کلمه کلیدی را نمایش می دهد. ما همچنین به صورت عمودی به نتایج جستجوی گوگل نگاه می کنیم و سایر ابزارهایی مثل خبر گذاری ها و بلاگ ها نقشه و سایر موارد را نیز چک می کنیم.

 

به هر حال، این امکانات ، امکانات خوبی برای تخمین رقابت پذیری یک کلمه کلیدی نیست، باید سیستم moz را برای دریا??ت اطلاعات بیشتر ارتقا بدهید.

 

مایکل گری

 

5 نتیجه اول گوگل، بهترین راه برای رقابت است، وقتی اطلاعات یک دامنه را بررسی می کنیم متوجه می شویم که اگر آن دامنه بالای 5 سال سابقه داشته باشد برای پیشی گر??تن از او باید اعتبار دامنه خودمان را بالا ببرم.

 

آیا عمر یک دامنه معیار اعتبار آن دامنه است؟ در واقع چنین نیست، دامنه ای که دارای 5 سال عمر است قطعا بک لینک های بیشتری نسبت به شما که دارای دامنه با عمر ی1 سال هستید دارد.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...