رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
carpetcity

باربری و اتوبار تهران

پست های پیشنهاد شده

باربری و اتوبار تهران

شرکت باربری تابان بار ارائه دهنده خدمات حمل بار و اثاثیه منزل با کادری مجرب و با اخلاق ص??ر تا صد اسباب کشی شما عزیزان را انجام می دهند. تابان بار با بیش از 10 سابقه درخشان در امر باربری و اثاث کشی منازل بهترین باربری تهران می باشد.

در اولین مرحله شما با شرکت ما تماس می ??رمایید باربری تابان بار یک تیم مشاوره دهنده در اختیار شما مشتریان عزیز قراد می دهد تا شما را از روند کاری ما آشنا کنند و همچین به تمامی سوالات شما که اسباب کشی را یک کار دشوار می داند پاسخ دهند. همچنین این تیم قیمت باربری بعداز پرسیدن سوالتی مانند موقیعت بار کجاست ( تعداد طبقه ) مبدا و مقصد بار محاسبه می شود و ب شما ارائه می شود و در صورت توا??ق شما عزیزان یک روز را برای اسباب کشی مشخص کرده و در آن روز اتوبار تابان بار تیم حمل بار خود را به محل ارسال می کند.

 

اسباب کشی کار ساده نمی باشد و نمی توان به راحتی از کنار این موضوع گذشت .باید هر کاری را متخصص آن کار انجام دهد. برای همین شرکت های با نام های باربری و اتوبار تشکیل شدند تا شما تنها با پرداخت هزینه این کار را بدون هیچ دردسری انجام دهید و حمل بار و اثاثیه خود را در سریع ترین زمان انجام دهید .

 

باربری تابان بار از کارگرانی است??اده می کند که قدرت بندی بالای دارند و وسایل سنگین شما را از ساختمان چند طبقه پایین آورده و یا وسایل شما را به طبقه چند ببرند. البته این ا??راد به دلیل تجربه و سابقه زیاد می دانند که یک وسایل را چگونه در کول خود قرار دهند تا مشکلی پیش نیاید برای سلامتی خود. پس اگر شما می خواید اسباب کشی کنید و یا وسایل سنگینی را در محل کار و یا منزل جابجا کنید بهتر است آن را به تیم باربری تابان بسپارید و ??قط در گوشه وایستاده و مشاهده کنید .

 

شرکت تابان بار به تمامی نقاط تهران سرویس دهی می کند از جمله مناطق که باربری می کند شرکت ما باربری در سعادت آباد می باشد که به صورت شبانه روز سرویس دهی صورت می گیرد و باربری شهران و باربری شهرزیبا می باشد که چرا این مناطق بیشتر جابجایی را در استان تهران به خود اختصاص داده اند.

 

شما عزیزان می توانید شبانه روزی با شماره تل??ن های زیر تماس حاصل ??رمایید

44444483

22123990

88697767

44213081

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...