رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
modagah

یک ولنتاین تنهای شاد

پست های پیشنهاد شده

اینکه روز ولنتاین تنها نباشیم خیلی خوبه اما حقیقت اینه که خیلی ها تو این روز تنها هستند.اگرشما هم جزو این دسته هستید ، ما درادامه راه هایی رو میگوییم که بتوانید یک روز ولنتاین زیبا و خاطره انگیز داشته باشید:

 

قبل از هرچیز پیشنهاد میکنیم ذهنیت خودتان را مثبت کنید .تنهایی هم دوره ای از زندگی است و ولنتاین هم یک روز مثل بقیه ی روزهاست ، لازم نیست که در این زمان همه چیز عوض شود و یا یاد غم ها و تنهایی ها بیا??تید...واقع بین باشید :الان تنها هستید؟این واقعیت کنونی زندگی شماست؟پس بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این دوران را بپذیرید وآن را تبدیل کنید به یک دوران مجردی خوب ، با کلی خاطرات زیبا .

 

با عزیزانتان قرار ملاقات بگذارید : دیدار دوستان یا نزدیکان همیشه میتواند به طور کلی حال و هوای ما را عوض کند.دست به کار شوید ، ببینید کدام یک از دوستانتان به شما حس و حال خوب انتقال میدهند ، یا خیلی وقت است ، دوست دارید چه کسانی را ببیند ؟ یک قرار ملاقات یا گردش میتواند یک روز خوب را برای شما رقم بزند.وشاید امروز بهترین ??رصت برای این تجدید دیدارها باشد.

 

مهمانی بگیرید و یا مهمانی بروید: یک مهمانی شاد یا یک دورهمی مجردی خوب ویا حتی دعوت یک دوست یا عزیز میتواند وقت شما و دوستانتان را خوش کند.پس اگر میتوانید ، وقت را غنیمت بشمارید و همین الان اقدام کنید.

 

وقت خوبی برای گر??تن یک جلسه ی ماساژ یا اسپا :به خودتان اهمیت بدهید ، به یک جلسه ی ماساژ یا اسپا بروید و یا یک وقت پدیکور و....بگیرید و حال خوش را به خودتان هدیه کنید.

 

در یک تور گردشگری یک روزه ثبت نام کنید : با یک جستجوی ساده میتوانید با لیستی از برنامه های تورهای گردشگری آشنا شوید و درآن شرکت کنید.

 

یک بلیط سینما و یا تئاتر برای خود و یا دوستانتان هدیه بگیرید :به راحتی از طریق سایت ها و شماره تماس ها و....میتوانید از آخرین اخبار و زمان پخش و رزرو سالن های سینما و تئاتر باخبر شوید .

 

به کوه نوردی بروید : به طورکلی حضور در طبیعت باعث انرژی گر??تن از آن میشود .به طبیعت بزنید و انرژی قوی و نشاط آور طبیعت را به خودتان هدیه دهید.

 

به آرایشگاه بروید :به آرایشگاه بروید ، این حس که به خودتان اهمیت میدهید ، یا تنوع ایجاد میکنید ، به شما روحیه ی خوب میدهد.

 

به یک موزیک زیبا گوش کنید و استراحت کنید :زمانی برای ریلکس کردن خود اختصاص دهید و با گوش کردن به یک موزیک خوب ، حس خوبی را برای خود ایجاد کنید.

 

 

جستجوگر پوشاک مدآگاه - یک ولنتاین تنهای شاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...