رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
modagah

نکاتی که در خرید کت و شلوار باید بدانید

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

کت و شلوار از گذشته تا امروز ، یکی از محبوب ترین استایل های مردانه به شمار می رود و هر خوش پوشی با داشتن حداقل یک دست کت و شلوار شیک ، نص?? راه شیک پوشی را طی می کند. شما میتوانید با یک انتخاب درست ، استایل شیک خود را کامل کنید.در این مطلب نکاتی که دانستن آنها در خرید کت وشلوار ضروری است را بیان میکنیم:

 

قد شلوار :

 

لبه پایین شلوار در قسمت پشت ، باید تا پاشنه ک??شتان برسد ، به طوری که وقتی راه میروید ،جورابتان دیده نشود.البته حواستان به هماهنگی رنگ جوراب و شلوارتان هم باشد.

 

قد آستین :

 

بهتر است قد آستین به اندازه ای باشد که یکی دوسانتی مترازلبه آستین پیراهن از زیر آن بیرون بزند.

 

قد کت :

 

در حالت ایستاده ، دست هایتان را کنار بدن قرار دهید ، قد کت در این حالت باید کمی بالاتر از انگشت شست باشد.

 

سایز کت هم به طور کلی باید کاملا اندازه تن شما باشد .توجه کنید که حتما سر شانه های کت دقیقا روی سر شانه ی شما قرار گیرند .

 

کت های پشمی ، کت های رسمی محسوب میشوند و مرغوبیت آنها هم به کی??یت پشم آنها بستگی دارد.این کت ها زودتر چروک میشوند و از این لحاظ هم برای محیط های کاری مناسب نیستند.

 

معمولا پارچه های ساده و بدون طرح ویا راه راه ، برای عروسی ها و به طور کلی مجالس رسمی است??اده میشوند و مدل های چهارخانه غیر رسمی تر هستند.

 

اگر قد بالا تنه شما نسبت به پایین تنه کوتاه تر است ، کت هایی با یقه باز وبرگردان یقه بلند و باریک تمرکز را بر روی بالاتنه شما قرار میدهد و از این نظر برای شما مناسب تر است و اگرپاهای کوتاهی دارید بهتر است مدل کت کوتاه تر را انتخاب کنید تا پا های شما کشیده تر به نظر برسد ، همچنین از پوشیدن شلوار های دمپا پاکتی خودداری کنید.

 

اگر میخواهید کشیده تر به نظر برسید ، توجه کنید که نباید کت و شلوارتان با رنگ مت??اوت و متضاد باشد و سعی کنید لباس ها و کت و شلوار های همرنگ بپوشید.همچنین پارچه های راه راه ، شما را کشیده تر نشان میدهد.

 

اگر اضا??ه وزن دارید از پوشیدن کت و شلوار با پارچه های براق و پرزرق و برق، چهار خانه ، با پارچه های ضخیم، خودداری کنید . رنگ های تیره و مات به شما کمک میکند تا لاغر تر به نظر برسید.همچنین پوشیدن کت های پشت چاک دار شما را درشت تر از آنچه هستید نشان میدهد .

 

کت و شلوار های راسته برای مردان دارای اضا??ه وزن و یا بالا تنه درشت ، مناسب تر است.

 

حتما به دکمه کت ها توجه کنید :

 

به طور کلی ، کت هایی که دکمه کمتری دارند رسمی تر هستند و برای مجالس رسمی مثل عروسی ها بیشتر است??اده میشوند چرا که این نوع کت ها ، به علت داشتن دکمه کم ، یقه باز تری دارند و پیراهن زیر آنها بیشتر دیده میشود. اگرقرار است ??قط یکدست کت و شلوار داشته باشید ، کت های تک دکمه به علت رسمی بودن و خاص بودن ، انتخاب خوبی نیستند چراکه پوشیدن آنها در محیط هایی مثل محل کار و یا ادارات ، مناسب نیست..

 

مردان کوتاه قد تر بهتر است کت هایی با دکمه های کمتر انتخاب کنند و کت های 3 دکمه و بیشتر ، برای مردان بلند تر مناسب تر هستند.

 

چهار شانه ها هم بهتر است کت هایی با دو ردی?? دکمه را انتخاب نکنند و برعکس ، این نوع کت ها ، شانه های مردان ریز نقش را پهن تر جلوه میدهد.

 

کت و شلوار های غیر رسمی:

 

کت و شلوار های کتان ، کاملا غیر رسمی محسوب میشوند و برای مصار?? غیر رسمی مثل مهمانی ها ، گزینه ی خوبی هستند.

 

برای پیراهن زیر کت و شلوار های اسپرت و تابستانی ، میتوانید از انواع آستین کوتاه و یا تی شرت های یقه ه??ت است??اده کنید.

 

دریک قانون کلی در نظر داشته باشید ، هنگام راه ر??تن بهتر است ، دکمه های کت شما بسته باشند و هنگامی که مینشینید ،آن دکمه ها را باز کنید.

 

http://modagah.com/category/%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%82%D9%87

ویرایش شده توسط modagah

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...