رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
modagah

فواید خوش تیپ بودن

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

ما از راه های مختل?? روی مردم تاثیر میگذاریم .مثلا اینکه تا چه اندازه آرام یا بلند صحبت میکنیم ، تا چه اندازه شمرده صحبت میکنیم ، چگونه میخندیم و...

 

 

 

یکی از تاثیرگذارترین آیتم هایی که روی قضاوت و طرز برخورد آدم ها با ما اثر میگذاره ، استایل وسبک لباس پوشیدن ماست.

 

 

 

خیلی وقت ها پیش می آید که ما وقت یا حوصله کا??ی برای خوب لباس پوشیدن ، صر?? نمیکنیم و مثلا با یک ظاهر نامناسب به سوپرمارکت ،به مدرسه ??رزندانمون ، به محل کار و...میرویم .

 

دراین مطلب به چند سودی که از خوش تیپ بودن میبریم ، می پردازیم ، چراکه واقعیت این هست که هیچ وقت دیگه ??رصت پیش نمیاد که تاثیرات بد یک ظاهر بد رو از ذهن آدم ها دور کنیم .

 

در اینجا منظور ما از ظاهر خوب ،این نیست که شما باید مرتب روی مد باشید و یا لباس های گران قیمت بخرید و یا وقت خیلی زیادی برای آماده شدن بگذارید. شما میتونید با یک جین وکمربند و بلوز ساده هم بسیار خوش ظاهر شوید.

 

اما خوش تیپ بودن چه ??وایدی دارد:

 

1-دیگران شما را جدی میگیرند : وقتی ظاهر ما خوب هست ، ما در نظر دیگران ??ردی منظم و با برنامه به نظر میرسیم .این قانون در همه جا صادق است ، مثلا محل کار ، مهمانی ، خیابان ، داخل خانه و در بین اعضای خانواده .اینکه درخانه و در نظر اعضای خانواده هم به ظاهر واستایل خودمون اهمیت بدهیم ، تاثیرات زیادی در طرز برخورد سایرین با ما به جا میگذاره.به همین خاطر هرگز اهمیت خوش لباس بودن درخانه رو کم نگیرید.این موضوع به خصوص در روابط بین همسران بسیار مهم است .

 

از دیگر محل هایی که طرز لباس پوشیدن ، روی اینکه ا??راد ما رو جدی بگیرند تاثیر میگذاره ، استایل محل کار ماست .یادتان باشد که ما حدود 8 ساعت از شبانه روز رو در محل کار می گذرونیم ، پس نوع روابطمون در محل کار ، روی زندگی ما بسیار تاثیرگذار هست .مهم نیست که چقدر حقوق میگیرید و چقدر هزینه صر?? لباس های محل کارمون میکنیم ، مهم این هست که همیشه از قبل لباس های تمیز و اتو خورده ، آماده داشته باشیم و از قبل اون ها رو با تناسب هم ست کرده داشته باشیم تا بتونیم قبل از بیرون ر??تن ازخانه برای محل کار استایل های مرتب و شیک داشته باشیم .

 

2-اعتماد به ن??ستان ا??زایش میابد : همه ی ما می دانیم وقتی یک ج??ت ک??ش برند و تمیز و برق انداخته می پوشیم ، چقدر احساس خوبی داریم و این احساس خوب هست که به ما اعتماد به ن??س می دهد .همین که ناخودآگاه می دانیم که برای خود ارزش قائلیم و این که توانایی خرید یک ج??ت ک??ش برازنده را داریم به ما اعتماد به ن??س می دهد .از طر?? دیگر وقتی خوش تیپ هستیم معمولا دیگران از ما تعری?? میکنند و این نیز اعتماد به ن??س ما را ا??زایش می دهد.

 

3-ا??راد خوش لباس قابل اعتماد تر به نظر می رسند :این مصداق جمله معرو?? : کسی که برای خودش ارزش قائل است برای دیگران نیز ارزش قائل میشود ، هست .چراکه معمولا ا??راد ??کر میکنند کسی که برای خودش ارزش و وقت و دقت نظر قائل شده که مرتب و شیک ظاهر شود ، برای دیگران هم ارزش قائل میشود و مسئولیت پذیر تر و بهتر عمل میکند.

 

4- برای روبه رو شدن با ا??راد مهم زندگیتان یا آشنایان آماده تر هستید: تا حالا چند بار شده که جایی هستید و تصاد??ا با ??رد آشنا یا مهم زندگیتان برخورد کرده اید؟ ...برای اکثر ما این ات??اق بارها ا??تاده .با عادت به شیک پوشی ، همیشه آماده برخورد با آشنایان و ا??راد مهم زندگیتان را خواهید داشت.

 

5-دیگران احساس می کنند که باید احترام بیشتری برایتان قائل شوند : دیگران همان قدری برای ما ارزش قائلند که خودمان به خودمان اهمیت و ارزش می دهیم .شما با ظاهری آراسته و استایلی شیک و مناسب ، به دیگران می ??همانید که چقدر خود را دوست دارید و برای خودتان ارزش قائلید و دیگران هم همان حس را به شما منتقل میکنند.

 

6-شما بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرید : تا حالا شده که به جایی ر??ته اید و اطرا??یان خواسته اند که عکس و یا ??یلم یادگاری بگیرند اما شما به خاطر ظاهر نامناسب ، دوست نداشتید در این تصاویر قرار بگیرید ؟....همچنین وقتی استایل خوبی داریم و خوش تیپ و خوش لباس هستیم بیشتر دوست داریم دیده شویم و با اطرا??یانمان در ارتباط بیشتری قرار میگیریم و برعکس وقتی لباس های نامرتب و بدی برتن داشته باشیم ، تمایل داریم کم تر دیده شویم .

 

برای داشتن استایلی بهتر ، میتونید مرتب به استایل های وب سایت پوشاک مدآگاه بزنید ، اون ها رو ببینید و ایده بگیرید و در ذهنتون باشه که چی رو با چی ست کنید ، چی مد شده ، کدوم مغازه چه لباسی آورده ، چه ??روشگاهی چه سبک لباسی می??روشه ، استایل های کدوم بوتیک بیشتر با سبک مورد نظر شما نزدیک هست و......

 

در ضمن می تونید به دسته بندی حراجی ها و تک سایز های مدآگاه هم سر بزنید تا به موقع از آخرین تخ??ی?? ها ، حراج ها و تک سایز ها و تک کارهای پوشاک و مد با خبر بشید و از ??رصت هایی که ??قط یکبار پیش می آید ، بهترین است??اده رو بکنید.

 

یادتون باشه که شیک پوشی از آمادگی داشتن برای موقعیت های مختل?? ، شروع میشه . به خاطر همین همیشه از قبل برای مناسبت های مختل?? لباس های شیک و در عین حال با قیمت های پایین بخرید .با این کار بیشتر ??روشگاه ها رو در حداقل زمان ، هر روز دیده اید و کارهاشون رو مقایسه کردید و بهترین رو انتخاب کردید و با خرید از بخش حراجی های مدآگاه در هزینه هاتون کلی صر??ه جویی کردید و سود بردید.

http://modagah.com/category/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%DB%8C%D8%A7%D8%A8-

ویرایش شده توسط modagah

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...