رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
site2017

آشنایی با سه نوع تبلیغات اینترنتی پر طرفدار

پست های پیشنهاد شده

تبلیغات ریشه درسبک و ریشه زندگی جوانع امروزی دارد و عملی است که در آن عرضه کنندگان یا تولیدی ها با انجام یک سری ??عالیت سعی دارند که تقاظا کنندگان بالقوه را از محصول و خدمات خود مطلع نمایند. این ??رایند با روش‌های مختل?? و مت??اوتی نسبت به بازار و عرضه کنندگان انجام صورت می گیرد.

 

تبلیغات کلیکی

 

در بیشتر وب سایت ها جایی را برای تبلیغات در نظر می گیرند. این وب سایت ها با توجه به زمینه کاری شما و مرتبط با محصولات طراحی سایت شما را به نمایش می گذارند. هزینه این آگهی ها به صورت کلیکی می باشد و به این شکل می باشد که با هر کلیک هزینه ای ار مجودی شما کسر می گردد. این روشی مناسب برای برند سازی و نمایش بالایی برای آگهی وب سایت شما می باشد. به تبلیغات کلیکی ppc نیز گ??ته می شود.

 

تبلیغات موبایلی

 

تبلیغاتی نوین با بازده ای بالا و با دسترسی آسان. تبلیغاتی به روش اپلیکیشن های مبایل. امروزه بیشتر مردم با هر سطحی از زندگی دارای تل??ن های هوشمندی در کنار لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی خود هستند. با توجه به آمارهای جدید است??اده از اَپ های مبایل ا??زایش روز ا??زونی دارد.

 

برخی از کسب ‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این صورت می باشند که با مشتریهایشان بیشتر از طریق مبایل و تبلت‌ها در تماس هستند؛ بر این اساس برای بازتاب بیشتر و گسترش کسب و کار خود یکی از پیشنهاد های ما تبلیغات از این طریق می باشد

 

تبلیغات ویدیویی

 

تبلیغاتی قوی به روش صدا و تصویر. در این روش شما می توانید با تصاویر تبلیغاتی خود را در اپلیکیشن ها و وب سایت ها ارایه نمایید و به منظور برند سازی و آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود مشتری های بیشتری به دست آورید.

 

در طراحی سایت شرکتی و طراحی وب سایت این روش جزء روش های پر طر??دار می باشند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...