رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
tablosazi

منظور از هویت بصری برای طراحی لوگوها چیست؟

پست های پیشنهاد شده

المان ها ، مجموعه ای از نماد ها در کنار هم هستند که در کنار هم ، یک م??هوم و یک پیام مشخص را به بیننده می رساند .

 

هویت بصری در واقع شناسنامه ای است برای هر طرح و نماد که آن را به صورت ذهنی و یا کاملا واقعی نشان می دهد. این المان های تاثیر گذار شامل اسم برند ، هد?? وسخن آرمانی سازمان ، رنگ شناخته شده سازمان و... هستند که وقتی با یک ??کر هد??مند و در کنار هم قرار بگیرند می توانند لوگو و یا آرم آن سازمان را منحصر به ??رد و شناخته شده کنند و به آن هویت و شناسنامه ای تعلق دهند که برای همه قابل تشخیص باشد.

 

در زیر به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به طرح شما اعتبار و هویت ببخشد .

 

1. مخاطبان لوگو بسیار مهم هستند

 

در طراحی و ساخت لوگوها نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که توجه کنید چه کسانی مخاطب و مشتریان آن سازمان هستند و چه درخواست ها و نیازهایی دارند و باید تحقیق کنید که مخاطبان از لحاظ در آمد ، سن ، تحصیلات ، منطقه جغرا??یایی در کدام دسته ها قرار می گیرند ؟ سازمانی که برای آن می خواهید لوگو طراحی کنید ، چه محصول و یا خدمتی را ارائه می دهد ؟ و چه مشکلی را می تواند از دوش مخاطبان خود بردارد و هد?? مردم از است??اده از خدمات آن سازمان چه چیزی می تواند باشد ؟

 

2. سادگی شرط مهمی است

 

همان طور که قبلا در مورد هویت بصری یک برند توضیح دادیم هد?? ما از طراحی لوگوها این نیست که یک سری از اشکال مختل?? و پیچیده را در کنار هم بچینیم و تصور کنیم که این پیچیدگی ها باعث خلق یک آرم ??وق العاده می شود زیرا همان طور که از لوگوی برندهای معرو?? در دنیا مشخص است آنها سعی کرده اند یک نماد ساده و قابل ??هم را برای سازمان خود انتخاب کنند .

 

3. انتخاب ??ونت درست

 

اهمیت انتخاب ??ونت درست در طراحی یک لوگو اساسی و مهم است و می توان ادعا کرد که بخش تکمیلی در انجام طراحی لوگوها ، انتخاب درست نوع و سایز ??ونت مورد است??اده است . زیرا با انتخاب یک ??ونت مناسب و درست علاوه بر آنکه کارتان زیبا تر می شود به همان نسبت جذاب تر نیز خواهد شد همچنین انتخاب ??ونت مناسب می تواند ، انتقال پیام مورد نظر شما را ، به مخاطب تسریع ببخشد.

 

 

تابلو سازی تابلو نامی

تابلو سازی | تابلوسازی - تابلو نامی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...