رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
modagah

چی بپوشیم تا کشیده تر به نظر برسیم

پست های پیشنهاد شده

یکی از راه های داشتن ظاهری جذاب ، قد بلند تر به نظر رسیدن است.اما خیلی از مواقع ، به طور ناخود آگاه با طرز لباس پوشیدنمان ، خود را کوتاه تر از آنچه هستیم نشان میدهیم و این در حالی است که امروزه خیلی از ا??راد خوش تیپ ، با دانستن چند اصل ، آگاهانه تر میپوشند تا بلند تر و جذاب تر به نظر برسند. در ادامه به ذکر اصولی میپردازیم که با رعایت آنها میتوانید مطمئن باشید که حداقل چند سانتی متر کشیده تر از آنچه هستید به نظر میرسید:

 

صا?? بنشینید و بایستید : عادت کنید سرتان را بالا نگه دارید و کمرتان را صا?? کنید ، این عادت به سادگی همواره شما را در کشیده ترین حالتی که هستید نشان میدهد.یادتان باشد وقتی سرتان را پایین می اندازید و خم مینشینید ؛ با ظاهری بد و کوتاه تر از آنچه هستید به نظر خواهید رسید.

 

یکدست و یکرنگ بپوشید : وقتی برای مثال رنگ پیراهن و شلوارتان مت??اوت از هم است ، در دید دیگران ، بدنتان را به دو قسمت کوچک تقسیم کرده اید و این باعث کوتاه تر به نظر رسیدن شما میشود اما لباس هایی با رنگ یکدست ، شما را بلند تر به نظر میرساند.

 

از پوشیدن لباس های گشاد خودداری کنید، این لباس ها شما را پهن و کوتاه به چشم می آورد.بهترین حالت پوشیدن لباس هایی دقیقا به اندازه تنتان است.

 

لباس هایی با جنس زمخت و سنگین ، شما را کوتاه تر نشان میدهد و برعکس لباس هایی با جنس سبک به کشیده نشان دادن شما کمک میکند.

 

لباس های دارای نقش و نگارهای شلوغ و طرح های برجسته ، شما را کوتاه تر به نظر می آورد.

 

ک??ش هایی همرنگ شلوار و دامنتان بپوشید.اگر قسمت ساق پا و ک??شتان یک رنگ باشد، ت??کیک کردن آنها برای چشم سخت میشود و در نتیجه پاها بلند تر دیده میشوند.بنابراین توصیه میشود اگر لباس کوتاه بر تن دارید ، ک??شتان را همرنگ پوستتان انتخاب کنید، نه لباستان و اگر لباس یا شلوار بلند بر تن دارید ، ک??شتان را همرنگ لباس یا شلوارتان انتخاب کنید.

 

توجه داشته باشید ، اگر شلوار میپوشید ،بهتر است شلوارتان روی ک??شتان قرار بگیردبه طوری که جورابتان کاملا پنهان شود.

 

ک??ش هایی با ک??ی های ضخیم یا لژهای پنهان است??اده کنیدو یا ک??ش پاشنه دار بپوشید.

 

از پوشیدن ک??ش های پاشنه تخت با حجم خیلی کم و ظاهری بسیار ظری?? ، مانند ک??ش های عرسکی خودداری کنید . چراکه این ک??ش ها پاهای شما را کوچک تر نشان میدهد و به طور کلی شما را ریز تر به نظر می آوردو تمرکز را از پاهای شما برمیدارد و در نتیجه پاهایتان کوچک تر دیده میشود.برعکس ک??ش هایی با حجم بیشتر و اندازه درشت تر انتخاب کنید، این کار پاهای شما را درشت تر به نظر می آوردو در نتیجه پاهایتان بیشتر دیده میشود.توجه کنید زیاده روی در این کار به شیک بودن ظاهر شما آسیب میزند.

 

رنگ های تیره ??رد را لاغرتر و کشیده تر به نظر میرساند.

 

اگر می خواهید لباس دکمه دار بپوشید ، لباس های با دکمه ی کم تر را انتخاب کنید تا جلب توجه را از بالاتنه ی کوتاه ، از بین ببرید.

 

شلوار کوتاه نپوشید : قد شلوار در بهترین حالت باید موازی با بند ک??شتان قرار بگیرد . تا زدن دمپای شلوار و یا شلوار های دمپا پاکتی هم با ایجاد خط ا??قی بالای مچ پایتان ، پاها را کوتاه تر نشان میدهد.

 

شلوار ها و دامن های راسته و بدون پیله و چین هم به کشیدگی قد شما کمک میکند و برعکس مدل های چین دار و پیله دار شما را پهن و کوتاه نشان میدهد.

 

هر چه قد شلوار و یا دامن از بالاتر شروع شود ، چشم به خطا شروع لگن را از همان جا میبیند و در نتیجه پاها کشیده تر به نظر میرسند، بنابراین پوشیدن شلوارهای ??اق بلند توصیه میشود.

 

تعادل وزن هم همیشه به کشیده به نظر رسیدن شما کمک میکند. اندام های چاق ، ظاهر را پهن تر و کوتاه تر نشان میدهد ،از طر?? دیگر لاغری بیش از حد هم شما را ریز نقش و جثه ی شما را کوچک تر به نظر می آورد و در نتیجه کوتاه قد تر به نظر میرسید.داشتن وزن متعادل با شانه هایی دارای کمی عضله ، شما را بلند تر جلوه میدهد.

 

در یک قانون کلی ، وقتی چشم آنچه را که میبیند ، از بالا به سمت پایین کشیده شده باشد ،نا خودآگاه طول را بیشتر از عرض تشخیص میدهد و در نتیجه ، قد بلند تر دیده میشوید. در همین راستا توصیه میشود:

 

لباس های راه راه عمودی و لباس هایی با طرح های باریک و کشیده بپوشید، این نوع لباس ها شما را بلند تر به نظر میرسانند و برعکس لباس هایی با طرح های ا??قی و یا چهار خانه شما را پهن تر و کوتاه تر نشان میدهد.

 

یقه ه??ت بپوشید ، این نوع یقه ها ، گردنتان را بلند تر نشان میدهد و همچنین به کشیده تر به نظر رسیدن شما کمک میکند.

 

زیورآلات بلند است??اده کنید، گردنبندها و گوشواره های بلند ، شما را کشیده تر جلوه میدهد.

 

دامن هایی بپوشید که طول آنها بلند تر از عرض آنها باشد؛ مانند دامن های ماکسی. و دامن های پ??ی که عرض بدنتان را بیشتر مورد توجه قرار میدهند ، کنار بگذارید.

 

کروات باریک ، تمرکز را بر طول بدنتان قرار میدهدو شما را بلند تر نشان میدهد و از این نظر بهتر از کروات های پهن و پاپیون است.

 

کمربند ها باید باریک باشند چراکه هرچه کمربند پهن تر باشد ، خط ا??قی واضح تری ایجاد میکند و در نتیجه ،قد ، کوتاه تر به نظر میرسد.

 

موهای کوتاه داشته باشید ، موی بلند باعث پوشیده شدن گردن و شانه های شما میشود و این امر باعث میشود گردنتان بلند به نظر نرسد و همچنین سر و بدنتان به صورت یک بخش به چشم می آید و کوتاه تر به نظر میرسید.

 

آقایان بهتر است موهای دو طر?? سرشان را کوتاه تر و موهای قسمت بالای سرشان را بلند تر نگه دارند.این کار چند سانتی متری به قد شما اضا??ه میکند.

 

خانم ها بهتر است در مجالس رسمی ، موهای خود را روی شانه ها نریزند و آنها را شنیون کنند تا گردنشان کشیده تر به نظر برسد و قسمت سرشان به وضوح از قسمت بدنشان جدا دیده شود و در نتیجه قد بلند تر دیده شوند.

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...