رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
phonsystem

رونمایی پاناسونیک از دوربین های نظارتی هوشمند 4k

پست های پیشنهاد شده

رونمایی پاناسونیک از دوربین های نظارتی هوشمند 4K

 

در جهت کمک کردن به مسئولین نظارتی در به حداکثر رساندن تدابیر امنیتی و برآورده کردن تقاضا در زمینه ی امنیت موثرتر و بیشتر، پاناسونیک خاورمیانه و آ??ریقا (PMMAF) دوربین های 4K مدل WV-SFV781L و WV-SPV781L که سطح جدیدی از کارایی بالا در دوربین های مداربسته ی امنیتی زیرساخت و محیط دارند را معر??ی نمود.

 

دوربین های جدید مجهز به موتور ??وق العاده ی 4K به همراه لنز با قطر زیاد (F1.6) و زوم اپتیکال 6x، یک زاویه دید وسیع و تصاویر بسیار دقیق 4K را ارائه می دهند. قابلیت 4K این دوربین ها را قادر می سازد تا ا??راد و اشیاء در گوشه گوشه ی تصویر را با وضوح بالا شناسایی کرده، تصاویر بسیار دقیق در لوکس 0.0 با رزولوشن 4K ارائه داده و تصاویر واضح در نور کم یا تاریکی مطلق با ال ای دی مادون قرمز داخلی خود بگیرد.

 

به گ??ته ی یاسو یاماساکی آخرین سیستم 4K قرار است به منظور کاهش هزینه های کلی نظارت مورد است??اده قرار گیرد. او در این باره گ??ت : " با جایگزین شدن دوربین های قدیمی با دوربین های 4K، تخمین زده شده که هزینه ها تا 50 درصد کاهش خواهد یابد، یک دوربین 4K پاناسونیک به اندازه ی چهار دوربین Full HD پوشش دهی و کی??یت تصویر داشته و در نهایت هزینه های نصب و راه اندازی، کابل کشی، شبکه و تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد. "

 

او اضا??ه کرد : " به طور کلی سخت ا??زار های مورد نیاز و مدیریت و نگهداری آنها به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یا??ت. "

 

در تقاطع ها، ??رودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، محل های پارک ماشین، کارخانه ها، انبارها و بنادر یا مکان هایی مانند استادیوم ها که نیاز به نظارت تراکم پیکسل بالا دارند، لازم است برای پوشش کامل تعداد زیادی دوربین مورد است??اده قرار گیرد، اما دوبین های 4K گزینه ی مناسبی برای است??اده و حذ?? دوربین های اضا??ی خواهد بود.

 

سنسور دوربین های 4K عملکرد بالا در نور کم و زاویه ی دید از 16 تا 100 درجه را ارائه می دهد.

 

WV-SFV781L و WV-SPV781L در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد. پوشش rain wash این دوربین ها با حداقل اثر گذاری باران و گرد و غبار بر روی آن تا حد زیادی هزینه ی تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. عملکرد PTZ مجازی اجازه می دهد کاربر در حالی که از کل منطقه تصویر برداری می کند و هیچ یک از رویدادها را از دست نمی دهد، در منطقه ی کوچکی از تصویر ??وکوس نماید.

 

سنسور نوع 1/1.7 در ترکیب با لنز 4K F1.6 پاناسونیک به عملکرد در نور کم با لوکس 0.3 در حالت رنگی و 0.03 در حالت سیاه و س??ید دست یا??ته است. است??اده از تکنولوژی HLC با کاهش نور منبع نور قوی مانند چراغ های جلو خودرو از کور شدن دید دوربین جلوگیری کرده و قابلیت SCC در آن موجب تولید رنگ بهتر در نور کم خواهد شد.

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...