رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
woodiner22

انواع تیغه و تیغچه توپی، فرز، اورفرز و حکاکی

پست های پیشنهاد شده

[h=1]انواع تیغه و تیغچه توپی، ??رز، اور??رز و حکاکی[/h] [h=2]انواع تیغه و تیغچه توپی، ??رز، اور ??رز و حکاکی و برش و کاربرد آن در صنایع چوب و نجاری[/h] تیغچه ها بر اساس سختی جنس طبق بندی می شوند و انتخاب آنها بر اساس سختی قطعه کار می باشد. تیغچه های تنگستن کارباید (HW) متداول ترین آنها هستند و جهت ابزارهای CNC، ??رزهای لبه چسبان و انواع توپی ها در اشکال مختل?? است??اده می شوند. از این تیغچه ها جهت حکاکی و نگارش کلمات بر روی چوب و MDF است??اده می شود و همچنین در لبه چسبانها برای لیسه نوار و یا در توپی ??رزها این تیغچه ها مورد است??اده قرار می گیرند. همچنین میتوان گ??ت است??اده این تیغه ها شامل تیغ اور ??رز و تیغه ??رز انگشتی و تیغه ??رز چوب و نیز تیغه ??رز نجاری می باشند. [h=2]چسب گرانول و قالبی[/h] [h=3]معر??ی چسب گرانول حرارتی و قالبی و کاربرد آن در صنایع چوب[/h] امروزه چسب گرانول و قالبی به طور گسترده ای در انواع دستگاه های لبه چسبان اروپایی و آسیایی جهت چسباندن نوار لبه های چوبی، PVC، پلاستیکی و ... به ص??حات MDF، نئوپان و ... است??اده می شود. چسب های گرانول و قالبی از لحاظ ترکیب شیمیایی و خلوص انواع مختل??ی دارند که از آن جمله می توان به چسب های EVA (اتیل ونیل استات)، PO (پلی اول??ین) و PUR (پلی یورتان) اشاره داشت. از این بین چسب های EVA پرکاربردترین نوع در بازار ایران می باشند. چسب گرانول و قالبی EVA از نوع Hotmelt (گرما نرم) می باشند. با توجه به این اصل که چسب های EVA به صورت جامد عرضه شده و بصورت مایع بکار می روند، لازم است تا در دستگاه لبه چسبان به حالت مایع در آمده و سپس به قطعه کار آغشته شوند؛ از اینرو دمای ذوب و نقطه نرم شوندگی از شاخص های اصلی شناخت این نوع محصولات می باشند. بطور عام این مواد شامل انواع چسب گرانول ، چسب گرانول حرارتی ، چسب گرانول pvc و چسب قالبی می شوند

شرکت کلایبریت آلمان با بیش از 7 دهه سابقه ??عالیت در زمینه تولید انواع چسب، در زمینه تولید با کی??یت ترین چسب های گرانول و قالبی مورد است??اده در صنعت چوب و مبلمان شناخته می شود.

شرکت رایاچوب بعنوان نماینده انحصاری محصولات کلایبریت در ایران، با توجه به نیاز بازار اقدام به واردات انواع مختل??ی از چسب های گرانول و قالبی نموده است.

ویژگی های چسب گرانول و قالبی کلایبریت [h=4]از ویژگی های منحصر به ??رد محصولات کلایبریت می توان به موارد ذیل اشاره داشت:[/h] 1. یکنواختی ترکیب و کی??یت

2. مقاومت حرارتی بسیار بالا

3. سازگاری با انواع لبه چسبان های اروپایی و آسیایی

4. مصر?? بهینه و کاهش هزینه های تولید

5. تضمین کی??یت و پشتیبانی ??نی کلیه محصولات تولیدی

وودینر، مرجع خرید و ??روش و اعلام قیمت ماشین آلات صنایع چوب و ام دی ا??

اولین مرجع کارشناسی، مشاوره، خرید و ??روش ماشین آلات صنایع چوب و ام دی ا?? در ایران، به همراه اعلام قیمت انواع دستگاه های صنعت نجاری و مبلمان ص??حه ای.

شما با است??اده از امکانات سایت می توانید بهترین ماشین آلات صنعت چوب را جهت کار خود انتخاب و با مشاوره از کارشناسان متخصص ما بهترین خرید خود را انجام دهید.

منبع: تیغ ??رز

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...