رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
parvanehnorozi

چگونه فرصت‌ها را به موفقیت تبدیل کنیم؟

پست های پیشنهاد شده

مهم نیست که چه چیزی ممکن است رخ دهد یا اینکه چه وضعیت خاصی در زندگی خود احساس می‌کنید، مطمئن شوید که چشمان خود را باز کرده و به دنبال درس یا ??رصت‌هایی باشید که در پیش رو دارید.

 

گاهی اوقات کارها به هیچ وجه بر و??ق مراد نیست، اما همیشه چیزی هست که می‌توانیم از هر موقعیتی یاد بگیریم و مهم است که از خودتان سؤال کنید که چه چیزی نیاز به یادگیری است و یا چگونه از هر تجربه‌ای می‌توانید است??اده کنید. پس نبایستی شما بارها و بارها تکرار اشتباهات مشابه را ادامه دهید.

 

گاهی اوقات در تاریک‌ترین لحظات و یا لحظاتی که احساس می‌کنید بی ثبات است، ??رصتی برای تغییر، رشد و حرکت در یک جهت جدید هیجان انگیز وجود دارد و حتی ممکن است در آن لحظه احساس نکنید که لحظات درد و سختی می‌تواند شما را به چیزی واقعاً شگ??ت انگیز و زیبا تبدیل کند.

 

گاهی زندگی ??قط شما را ناراحت می‌کند، اما چیزی که شما مجبور هستید یاد بگیرید این است که به دنبال درس‌هایی که نیاز به یادگیری دارید، باشید و یا الگویی در زندگی حر??ه‌ای خود داشته باشید که راه و روش زندگی و کسب و کار را به شما یاد دهد.

 

تمرکز داشتن:

 

 

تمرکز خود را هنگامی که ناامید یا عصبانی هستید از دست ندهید و به دنبال ریشه یابی مشکل باشید. به دنبال ??رصت‌هایی باشید که زندگی شما را تغییر می‌دهند. صبح‌ها تا دیر موقع خوابیدن مشکلی را برطر?? نمی‌کند. به دنبال هد?? باشید و برای رسیدن به هد?? خود از هیچ عملی کوتاهی نکنید.

 

زندگی به ما چالش‌ها و موانع را ارائه می‌دهد به طوری که ما یاد بگیریم و رشد کنیم و بتوانیم به سمت بالاترین خواسته‌ها و بزرگترین پتانسیلمان حرکت کنیم.

 

 

اگر مایل به مطالعه بیشتر این مطلب هستید می توانید روی لینک کلیک نمایید.

 

 

Ù??رصت ÚÚ¯ÙÙ٠ب٠ÙÙÙ??ÙÛت تبدÛÙ ÙÛ Ø´ÙدØ/ÚÚ¯ÙÙ٠از صÙ??ر شرÙع Ú©ÙÙØ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...