رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
septic169

سپتیک تانک

پست های پیشنهاد شده

سپتیک تانک را می توان یک تص??یه کننده اولیه دانست که در مکان هایی که امکان چاه جذبی نباشد از سپتیک تانک است??اده می شود . لجنی که از طریق ??اضلاب وارد سپتیک تانک می شود.قبل از ورود ??اضلاب به مخزن اولیه باید پساب از آشغالگیرکه داخل مخزن قرار گر??ته است , عبور کند. پس از ??عل و ان??عالات در قسمت اول سپتیک تانک که لجن سنگین ته نشین شده و چربی و لجن های سبک در قسمت بالای سپتیک تانک قرار می گیرند . چربی و لجن سبک توسط دیواره ای که این دو قسمت را از هم جدا کرده وارد قسمت دوم سپتیک تانک می شود که در این قسمت پس از تجزیه مواد آلی ناپایدار وتبدیل به نمک های معدنی پایدار و نیز گازهایی چون گاز هیدروژن, سول??وره , گاز متان , گاز کربنیک و گاز ازت می باشد.تولید گازهای نامبرده بویژه گازهیدروژن سول??وره موجب می شود که بوی ناخوشایند در سپتیک تانک ایجاد گردد.

همچنین برای د??ع بوی ناخوشایند درون سپتیک تانک می توان از یک ونت جهت انتقال گاز تولید شده در سپتیک تانک به محل مناسب است??اده نمود.

سیستم سپتیک تانک طراحی بسیار ساده ای دارد این خصوصیت آنها را در کل کم هزینه تر و نصب و نگهداری سپتیک تانک را مقرون به صر??ه کرده است.

 

http://septic6.rozblog.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...