رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sitesazz

6 نوع محتوای دلخواه مخاطبان سایت

پست های پیشنهاد شده

آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا تولید محتوای جذاب مهم است؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است، اگر محتوای دلخواه و جذاب برای مخاطبین سایت تولید شود زمان ماندگاری بازدیدکنندگان در سایت ا??زایش می‌یابد و از طر??ی امکان به اشتراک گذاری مطالب وجود خواهد داشت که در نتیجه، این موارد به ا??زایش رتبه سایت منتهی می‌شوند. در این مقاله به شما می‌گوییم کدام محتواها بیشتر مورد پسند و دلخواه کاربران هستند، تا انتهای این مقاله‌ی آموزشی با ما همراه باشید. [h=3]6 محتوای دلخواه مخاطبین سایت:[/h] [h=4]1- محتواهای ویدئویی:[/h] امروزه محتوای ویدئویی جایگاه خاصی بین مخاطبین و کاربران اینترنتی پیدا کرده است. با توجه به اینکه بسیاری از سایت‌ها محتواهای متنی را عینا کپی می‌کنند وقتی مخاطبی در جستجوی یک مطلب خاص با تعدادی از مقاله‌ها و محتوای یکسان مواجه می‌شود قطعا حس خوبی نخواهد داشت. بنابراین تولید محتوای ویدئویی و البته جذاب و مت??اوت می‌تواند رضایت کابران را جلب نماید. پس بهتر است شما هم کم کم به ??کر تولید محتوای ویدئویی برای ارائه‌ی خدمات و محصولات و آموزش‌های خود باشید. [h=4]2- موضوعی را آموزش دهید:[/h] زمانی که شما در سایت خود یک محتوای آموزشی، حال به صورت تصویری یا ویدئویی و البته به صورت کامل و جامع قرار می‌دهید قطعا مخاطبان زیادی به سمت سایت شما جذب می‌شوند. می‌توانید موضوعی برای آموزش انتخاب کنید و آن را طی یک مقاله‌ی جامع و به صورت تصویری یا ویدئویی و یا در چندین مقاله به کابران آموزش دهید. مطمئن باشید ترا??یک زیادی به سمت سایت جذب خواهید کرد. [h=4]3- محتوا به صورت پرسش و پاسخ یا مسابقه:[/h]

%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

 

شاید بتوان گ??ت یکی از مناسب ترین محتواها برای کاربران، محتوایی است که به صورت مسابقه یا پرسش و پاسخ در سایت قرار می‌گیرد. ولی توجه کنید که در مورد موضوعی باید به پرسش و پاسخ بپردازید که به حوزه‌ی کاری و ??عالیت شما مرتبط باشد. در بسیاری از سایت‌ها ص??حات مربوط به سوالات متداول همراه با پاسخ آنها قرار داده شده است این ص??حات هم مناسب هستند زیرا کاربران به پاسخ بسیاری از سوال های خود می‌رسند. در ابتدا باید بدانید که انتظارات کابران از سایت شما چیست، سپس به پرسش و پاسخ بپردازید حتی در کنار پرسش و پاسخ می‌توانید یک نظرسنجی هم برگزار کنید. اگر می‌خواهید در سایت خود مسابقه‌ای برگزار کنید ابتدا باید در مورد موضوع مربوط به آن خلاقیت به خرج دهید ولی این موضوع نباید ??اصله‌ی زیادی با کسب و کار شما داشته باشد. در تعیین سوالات مسابقه بسیار تخصصی و سخت‌گیرانه عمل نکنید، زیرا در این صورت تعداد شرکت کنندگان بسیار کم خواهند بود. حتی می‌توانید مسابقه را در چندین مرحله برگزار کنید و متناسب با آن سطح سوالات را تعیین نمایید.

[h=4]4- محتواهایی که به معر??ی ابزار می‌پردازند:[/h] متناسب با زمینه‌ی ??عالیت خود گاهی برای مخاطبین و بازدید کنندگان سایت، محتواهایی تولید کنید که در آن به کاربران ابزار معر??ی شود. به عنوان مثال اگر زمینه‌ی طراحی سایت یا سئوسازی ??عالیت می‌کنید، می‌توانید ابزارهایی برای بهبود سرعت سایت مانند Gtmetrix یا ابزارهایی برای بررسی تمامی لینک‌های سایت مانند Open Site Explorer یا ابزاری برای نمایش رتبه و کلمات کلیدی برتر سایت مانند Alexa معر??ی نمایید.

 

 

 

[h=4]5- این??وگرا??یک‌های جذاب:[/h] این??وگرا??یک یکی از محتواهایی است که اغلب?? طر??داران آن ا??رادی هستند که تمایل دارند اطلاعات را به صورت یکجا و شسته و ر??ته به دست آورند. تهیه‌ی این??وگرا??یک کار آسانی نیست اگر می‌خواهید یک این??وگرا??یک جذاب و حر??ه‌ای تولید کنید باید از تصاویر جذاب و با کی??یت و متن‌های غنی ولی خلاصه و … است??اده کنید. [h=4]6- لیستی از بهترین‌ها یا رایگان‌ها را معر??ی کنید:[/h] متناسب با زمینه‌ی ??عالیت و کسب و کار خود به معر??ی سایت‌های ارائه دهنده‌ی یک سری از خدمات بپردازید. برای مثال می‌توانید لیستی از سایت ساز‌های ارزان را معر??ی نمایید یا لیستی از بهترین سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو را معر??ی نمایید. معمولا محتواهایی که بهترین‌ها یا رایگان‌ها را معر??ی می‌کنند از بازدید خوبی برخوردار خواهند شد. [h=4]نتیجه گیری:[/h] امیدواریم با است??اده از موارد گ??ته شده در این مقاله از سایت ساز زرین بتوانید محتوای دلخواه کاربران سایتتان را ایجاد نمایید ولی همواره سعی کنید مقاله‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مختل?? به اشتراک بگذارید تا از این طریق به دیده شدن آن کمک نمایید.

# ساخت سایت

# طراحی سایت اختصاصی

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...